Coronavirus ژوئن 2: تحولات در سراسر منطقه ما

اما آنها درخواست آنها را به سازمان دیده بان نزدیک برای علائم و تشویق کسانی که با علائم به دنبال تست. علاوه بر

توسط NEWSATROPAT در 13 خرداد 1399

اما آنها درخواست آنها را به سازمان دیده بان نزدیک برای علائم و تشویق کسانی که با علائم به دنبال تست. علاوه بر این, آنها ممکن است به زودی از همه کسانی که با حضور شلوغ اعتراض به در نظر گرفتن آزمایش علائم یا نه.

"ما نگران آن است که همه Minnesotans اما به خصوص ما سخت ضربه جوامع ممکن است در صورت اضافه شدن خطر در ارتباط با اجتماعات بزرگ بیش از آخر هفته" گفت: Jan مالکوم, دولت, کمیسیون بهداشت در طول چهار شنبه, ژوئن 1, تماس با خبرنگاران.

وزارت بهداشت در روز دوشنبه گزارش داد یک افت شدید در موارد جدید COVID-19 فقط با 361 موارد خوش آمدید, کاهش, پس از روز از جدید روزانه مورد مجموع نزدیک به دو برابر این مقدار است.

اما دولت نیز گزارش داد بالا و تست بیش از سه روز. روز دوشنبه دولت گزارش داد که 6,073 آزمايشات انجام شده در یکشنبه همه خصوصی labs.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

ادارات دولتی در نزدیکی ساختمان کاپیتول بسته شد بیش از آخر هفته و وزارت بهداشت و درمان, آزمایشگاه, انجام تست های شنبه یا یکشنبه.

مقامات بهداشت همچنین گزارش 10 مرگ و میر ناشی از COVID-19 روز دوشنبه آوردن دولت تلفات به 1,050.

داکوتای شمالی

مقامات اعلام 48 مورد جدید از COVID-19 که اکثر آنها از دولت را کانون و بزرگترین منطقه مترو.

چهل از موارد جدید جمعه آمد از Cass County, که شامل فارگو و وست فارگو. شهرستان در حال حاضر تا به حال 1,744 موارد شناخته شده اما بخش گزارش بیش از سه چهارم از ساکنان آلوده در این شهرستان بهبود یافته اند. حدود 72 درصد در حال حاضر آلوده اهالی داکوتای شمالی اقامت در Cass County است.

هشت دیگر موارد جدید جمعه آمد از Barnes, Burleigh, Grand Forks, باج, Stutsman, Traill و والش شهرستانهای استان است. دو مورد جدید در گرند فرک شهرستان را به تعداد در حال حاضر آلوده ساکنان تا 33.

در مجموع 2,625 داکوتای شمالی ساکنان آزمایش مثبت اما نزدیک به چهار پنجم را بهبود از بیماری, از جمله بیش از 100 روز دوشنبه اعلام کرد.

داکوتای جنوبی

چهل و یکی از اهالی داکوتای جنوبی آزمایش مثبت برای COVID-19 به عنوان مورد شناخته شده در دولت تصویب 5,000 در هفته بالا روزانه تست اعداد, وزارت امور خارجه, وزارت بهداشت گزارش شده است.

اما در حالی که تعداد موارد شناخته شده در ادامه به افزایش در چند شهرستان از شیوع بیماری به نظر می رسد محدود به مناطق محلی و برخی از اقدامات کلیدی ردیابی توسط مقامات دولتی نشان می دهد این بیماری همه گیر را گسترش و رشد در کشور به نظر می رسد به خوبی در دست است.

وجود دارد 1,069 از اهالی داکوتای جنوبی در حال حاضر شناخته شده به ویروس و 87 در بیمارستان بستری هستند و هر تعداد که باقی مانده اند تا حد زیادی مسطح بیش از دو هفته گذشته با توجه به فروم, اخبار, خدمات تجزیه و تحلیل. دولت هرگز تا به حال بیش از 1,393 ساکنان شناخته شده به ویروس و در اکثر 106 بستری شده اند — به خوبی زیر انتظارات از مدل سازی های انجام شده در ماه های اخیر و به خوبی در ظرفیت دولت را در سیستم مراقبت های بهداشتی.

COVID-19 کشته شدن 62 تن از اهالی داکوتای جنوبی با هیچ اضافی در مرگ و میر گزارش روز دوشنبه.

ویسکانسین

ویسکانسین بسته شدن در 20,000 مثبت COVID-19 موارد و 600 مرگ و میر. دولت گزارش روز دوشنبه که در مجموع 18.543 ساکنان آزمایش مثبت برای این ویروس افزایش 140 از یکشنبه. همچنین در مجموع 595 ویسکانسین ساکنان درگذشت از COVID-19 مقامات گزارش شده است.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن