شمارش تلفات کرونا در آفریقا

هیچ کس در جهان حداقل در آفریقا مشغول روزانه بخش غیررسمی فعالیت می توانست تصور است که یک ویروس را به طور مستقیم

توسط NEWSATROPAT در 31 اردیبهشت 1399

هیچ کس در جهان حداقل در آفریقا مشغول روزانه بخش غیررسمی فعالیت می توانست تصور است که یک ویروس را به طور مستقیم تحت تاثیر زندگی خود را در چنین ویرانگر شیوه ای. با توجه به ناتوان سیستم بهداشت و درمان این قاره از 1.3 میلیارد نفر از مردم است جدید برای میلیون ها نفر از مرگ و میر به کشنده و در عین حال قابل پیشگیری بیماری وبا و سل و مالاریا. بسیاری از افراد هرگز حتی می دانستم که در مورد یک محل به نام ووهان در چین که در آن کشنده COVID 19 ویروس برای اولین بار در گزارش ماه دسامبر 2019. عوارض بعد از بیماری همه گیر خواهد شد این سال غوطه در کشورهای جنوب صحرای آفریقا اقتصاد به رکود اقتصادی برای نخستین بار در 25 سال با توجه به سازمان تجارت جهانی (WTO). تاثیر روی در حال حاضر آسیب پذیر کشور ارقام به عمیق تر است چرا که دولت ها در این کشورها نمی توانند سود خود را از سیاستهای مالی و پولی ابزار به کار گرفته شده در کشورهای صنعتی است.

حکومت هنوز هم برگ زیادی به دلخواه به عنوان فاسد بازیگران سیاسی با استفاده از مسیر دولت به متراکم کردن ثروت است. آن است که جای تعجب نیست که اکثر رهبران آفریقایی به دنبال درمان در خارج از کشور, چرا که آنها می دانند که کشور خود را در " نظام سلامت باید همه اما فرو ریخت. اما فقط چگونه آفریقا پیدا کردن خود را در چنین یک خمیازه خدمات اجتماعی و بهداشت و درمان کمبود چاه مستراح? یک نگاه اجمالی سریع به واقعیت های جاری را ارائه چشم انداز.

پوچ منحنی

آفریقا برای اولین بار تشخیص داده شد مورد COVID-19 گزارش شده در مصر در فوریه 13th.

شاخص در اوایل موارد نشان می دهد که این ویروس وارد شده به کشورهای آفریقایی توسط مسافران یا بازگشت به خانه و یا بازدید از ایالات متحده آمریکا و آسیا و اروپا است. اخلال در روند انتقال محلی در حال ظهور است از اکثر COVID 19 مورد شناسایی و گزارش شده است.

خوش فرض که شيوع واکسن BCG یک جمعیت جوان جمعیتی و آب و هوای گرم می تواند دلایل COVID 19 مرگ و میر بسیار پایین است. مدیر آفریقا مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری جان Nkengasong هشدار داد که این امر می تواند گمراه کننده به منظور جلب هر جامد و نتیجه گیری.

"تست ما در سطح بسیار کم است," او گفت: بنحوی بسیاری از موارد ممکن است رفته اند غیر قابل تشخیص است. در مورد 415,000 آزمون به معنای تنها 400 میلیون دلار تا به حال انجام شده است که بسیار پایین تر از در اروپا است.

مسطح منحنی به نظر می رسد یک پوچی بر اساس این آمار و ارقام. آفریقا هنوز در فاز صعودی از همه گیر منحنی و ممکن است به سادگی چیدن سرعت در حال حاضر. در شرایطی که توده غربالگری و تست تماس با ردیابی رسمی شماره باقی می ماند تقریبا بی فایده است.

در میان همه دل تنگی امید درمان شده اند مشتعل در آفریقا به عنوان Madagascan جمهور Andry Rajoelina است تبلیغ یک داروی گیاهی شناخته شده به عنوان COVID آلی. او ادعا می کند که ترکیب گیاهی نه تنها جلوگیری و درمان بيماران بیمار از coronavirus. سازمان جهانی بهداشت (WHO) گفت: آن را هنوز دریافت هر گونه اطلاعات در مورد استفاده از درمنه در برابر رمان کروناویروس گفت: وجود دارد هیچ پایه و اساسی به آن ادعا شد یک درمان موثر است و به نام برای آزمایش های بالینی. آفریقای جنوبی در پا برای کمک به ماداگاسکار برای آزمایش درمان و محققان از آلمان و دانمارک در حال حاضر همکاری با ما شرکت ArtemiLife در محاکمات است.

از فراموش نشدنی تعدیل ساختاری بسته

کاملا واضح است که یک میراث شکست خورده بازار ارتدکسی درگیری بخش بهداشت و درمان همچنان به بازی خود را در آفریقا است. یک ضرب المثل اجرا می شود که به گذشته برمی گرداند به امد و شد زیاد. در طول بیشتر از آفریقا پست-استقلال, دوره, در اواخر دهه 1970 و 80 جهان بود گرفتار در طوفان از یک جنگ سرد میان غرب و اتحاد جماهیر شوروی. ناب دولت رفاه غالب در کشورهای آفریقایی مانند در زیمبابوه که در آن رایگان و عمومی بهداشت و درمان و خدمات اجتماعی ارائه شد فراوان availed به شهروندان است. توده ایمن سازی و اجرای درمانگاه روستایی هنجار با توجه به یارانه های دولتی. آزادی های سیاسی حاصل شده است اما هزینه های اقتصادی بودند ناپایدار و بدون محرک بسته است. بالا بدهی خارجی مشکلات کاهش صادرات و منفی نرخ رشد تولید ناخالص داخلی بودند اما تنها یک بخش از مشکلات را حل کند.

خزنده از چوب صندوق بین المللی پول و بانک جهانی و سپس تجویز تعدیل ساختاری بسته (SAPs) به عنوان بخشی از شرایط متصل به دولت های آفریقایی دریافت کمک های مالی بسته است. SAPs به طور کلی مورد نیاز کشورها به اتخاذ سیاست هایی از قبیل خصوصی سازی نیمه دولتی, سازمان, کاهش رشد هزینه های بودجه, سیاست های پولی انقباضی و حذف یارانه ها, در میان دیگران.

این باریک هزینه های عمومی به معنای بهداشت و درمان تبدیل به یک لوکس. در سودان به عنوان بخشی از پیوستن به کمک conditionalities در اواخر دهه 1970 دولت به طور فزاینده آزادسازی بخش بهداشت و درمان از طریق معرفی یک "هزینه های" سیاست. با وجود همه خوب صدایی کلیشه این سیاست به معنای آن است که مصرف کنندگان را مجبور به پرداخت برای خدمات در بیمارستان ها و درمانگاه ها.

آن را نمی خواهد دور از ذهن به فرض که این سیاست تنظیم خواهد باز بازار برای همیشه در حال رشد صنعت داروسازی و دیگر شرکت های چند ملیتی. نئولیبرالیسم است که بیمه یک اعتقاد سفت و سخت در بازار آزاد و شرکت های بزرگ به عنوان راه حل برای مشکلات اجتماعی و اقتصادی. علاوه بر نقش دولت باید اساسا حفاظت و حمایت از بخش خصوصی به جای ارائه شهروندان تورهای ایمنی.

طنز این است که در حالی که کشورهای غربی در حال استفاده بیشتر دولت دخالتگر روش در زمان بحران های کمتر توسعه یافته کشور در حال تشویق به اتخاذ سیاست های نئولیبرالی پایه در بازار ارتدکسی که شکست خورده اند پس از 80s. پس از شیوع ویروس آن را کمک نمی کند مهم که دیوید Malpass رئیس بانک جهانی اعلام کرد در ماه مارس است که کشورهای فقیر باید اعطا بدهی به شرط باز کردن بازار.

"کشور نیاز به اجرای اصلاحات ساختاری برای کمک به کوتاه شدن زمان بهبودی و ایجاد اعتماد به نفس است که بهبود می تواند قوی" گفت: Malpass اضافه کرد که بانک جهانی خواهد بود "کار" با آن دسته از کشورهایی است که بیش از حد مقررات یارانه ها, تجارت و حمایت از تولیدات داخلی و litigiousness به عنوان موانع است.

در ایمیل پاسخ به سوالات سازمان تجارت جهانی مدیر اطلاعات و روابط خارجی کیت راکول به من گفت که برای کشاورزی صادرات کشورهایی مانند غنا و ساحل عاج و کنیا به نظر می رسد احتمال وجود دارد که تقاضای جهانی باقی خواهد ماند و نه ثابت. اما برای صادرکنندگان بزرگ انرژی مانند نیجریه و آنگولا سقوط قیمت نفت می تواند پیامدهای عمده ای به عنوان درآمد شاقول و واردات تبدیل به پر هزینه تر.

"ما اقتصاددانان انتظار آفریقا صادرات پاییز شد 5.2% کمتر شدید نسبت به دیگر مناطق, اما آنها انتظار دارند که دوباره بجای اول برگشتن خواهد شد کوچکتر بیش از حد با رشد 3.1 درصد در سال 2021."

"در کشورهای جنوب صحرای آفریقا اقتصاد است هوا به قرارداد 1.6% – که علامت منطقه اولین رکود اقتصادی در 25 سال – با نیجریه اقتصاد کاهش 3.4 درصدی و آفریقای جنوبی با 5.8%" گفت: Rockwell, و اضافه کرد که این خواهد شد که اثرات موج دار شدن در بقیه قاره به عنوان دو کشور باقی می ماند قابل توجهی شرکای تجاری.

راکول گفت که سریع اقتصادی ارتجاعی ممکن است به شرطی که دولت حق تصمیم گیری در سیاست.

"آنچه که ما لازم نیست که برای دولت به ایجاد یک وضعیت بد و بدتر با بسته شدن بازارهای خود را," او گفت:, و اضافه کرد که سازمان تجارت جهانی است که از نزدیک نظارت بر زمین به اطمینان حاصل شود که محصولات ضروری رسیدن به COVID مناطق آسیب دیده از جهان است.

بحث از حقوق lockdown

تصاویر از مردم در حال شلاق و bludgeoned از مراکز شهرستان توسط پلیس و سربازان اجرای مستندات را به طور گسترده در رسانه ها منتشر. توده های مردم مشغول به کار در بخش غیررسمی بوده است مجبور به ماندن در خانه و بدون هر گونه معنی دار حمایت اجتماعی طرح شاهد در جهان توسعه یافته است.

افسر مطبوعات برای کمیسیون اروپا در امور خارجه و سیاست امنیتی Gesine Knolle گفت: من در یک مصاحبه آنلاین است که دولت ها در سراسر جهان و همچنین در آفریقا در حال گرفتن استثنایی اقدامات در پاسخ به این بیماری همه گیر.

"در شرایط اضطراری از جمله این قوانین بین المللی حقوق بشر تنها اجازه می دهد تا به کشورهای محدود و خاص حقوق بشر اگر اقدامات لازم متناسب محدود در زمان و غیر تبعیض آمیز. این باید استفاده نمی شود برای محروم کردن حقوق بشر از ذات خود مثلا بی جهت سانسور آزادی بیان و دسترسی به اطلاعات آنلاین و آفلاین محدود کردن کار از مدافعان حقوق بشر و روزنامه نگاران و یا دیگر حرفه ای," او گفت:.

ده ها تن از روشنفکران در میان آنها برنده جایزه نوبل Wole Soyinka به قلم یک نامه به سران دولت ترغیب آنها به استفاده از بحران ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس به عنوان یک فرصت به خار "تغییر اساسی" در جهت.

آنها در زمان یک ضربه تند وشدید زدن در زمان مدیریت بحران است.

"اتخاذ همه securitarian مدل "مهار" از کشورهای شمالی – اغلب بدون مراقبت بسیار خاص زمینه – بسیاری از کشورهای آفریقایی از اعمال وحشیانه مستند بر جمعیت خود را; در اینجا و آنجا نقض مقررات منع رفت و آمد اقدامات شده است ملاقات با خشونت پلیس" نامه می خواند.

آنها به سرعت به نقطه ای که آنها نه در دفاع از یک غیر ممکن است انتخاب بین امنیت اقتصادی در مقابل سلامت, امنیت, اما مایل به اصرار ضرورت برای دولت های آفریقایی را به حساب مزمن precarity که مشخصه اکثریت جمعیت خود را.

در مصاحبه نامیبیا تجارت فروم تحلیلگر سیاست کلودیا Boamah گفت که مستندات هستند اما وسیله ای برای پایان دادن به آنها بستگی دارد ظرفیت دولت برای رسیدگی به افزایش تقاضا برای سلامت و خدمات اجتماعی.

"ما ممکن است قادر به لرزش پس از این همه گیر برای چند سال. اما وجود دارد یک نیاز قطعی به اصلاحات اقتصادی ما ساختار و اگر ما تصمیم به انجام این کار در بلندمدت آفریقا خواهد بود بهتر است برای آن" او گفت:.

آن را نمی خواهد نیاز به یک نگاه اجمالی در یک توپ کریستال به پیش بینی فاجعه در دست است. میلیون ها آفریقایی باید مجبور به چشم پوشی از نگرانی در مورد عفونت های ویروسی و دفع کردن برای زنده ماندن به هر وسیله. تا زمانی که یک واکسن یا درمان است تنها هماهنگ تلاش همه جانبه با هدف کاهش اثرات این ویروس به نظر می رسد بهترین امید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن