کنگو آمار دوم همزمان با شیوع ابولا

توسط: رویترز | کینشاسا | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 7:18:27 am جدید شیوع کنگو یازدهم از آنجا که

توسط NEWSATROPAT در 14 خرداد 1399
توسط: رویترز | کینشاسا | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 7:18:27 am
Ebola, Congo Ebola, Ebola in congo, ebola disease, coronavirus, covid 19 جدید شیوع کنگو یازدهم از آنجا که ویروس های کشف شده در نزدیکی ابولا ریور در سال 1976. (AP/فایل)

مقامات در کنگو اعلام کرد شیوع بیماری ابولا در غرب شهر مبندکا روز دوشنبه اضافه کردن به یکی دیگر از اپیدمی این ویروس است که خروشان در شرق پس از سال 2018 است.

شش مورد شناسایی شده اند که چهار نفر از آنها فوت کرده اند در شهر تجاری توپی از 1.5 میلیون نفر در رودخانه کنگو با به طور منظم حمل و نقل به سرمایه کینشاسا.

مبندکا است 1000 متر (620 مایل) از حال شیوع است که به کشته شدن بیش از 2200 نفر در شمال کیوو استان با اوگاندا مرز که در آن مهار تلاش شده است مانع از درگیری های مسلحانه.

جدید شیوع کنگو یازدهم از آنجا که ویروس های کشف شده در نزدیکی ابولا ریور در سال 1976.

"ما باید یک بیماری همه گیر ابولا در مبندکا," وزیر بهداشت Eteni Longondo به خبرنگاران گفت:. "ما در حال رفتن به بسیار سرعت ارسال آنها واکسن و دارو است."

ویروس ابولا باعث تب خونریزی است و از طریق تماس مستقیم با مایعات بدن از فرد آلوده که دچار استفراغ شدید و اسهال.

کشف یک ضربه ای بزرگ برای جمهوری دموکراتیک کنگو است که دچار سه ابولا شیوع بیماری پس از 2017. آن را نیز مبارزه با سرخک یک بیماری همه گیر است که به کشته شدن بیش از 6000 و COVID-19, نیز آلوده کرده است که بیش از 3000 کشته و 71.

"این شیوع یک یادآوری است که #COVID19 است که نه تنها تهدید سلامت مردم چهره" سازمان بهداشت جهانی مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus توییتی.

وزارت بهداشت و درمان شد و دو ماه دور از اعلام پایان شرق شمال کیوو شیوع در ماه آوریل زمانی که زنجیره ای از عفونت تایید شد. هیچ مورد جدید تشخیص داده شده اند وجود دارد در بیش از 30 روز است.

ابولا تشخیص داده شد در مبندکا در سال 2018 منجر به ترس از آن می تواند گسترش سریع وجود دارد, و یا رسیدن به کینشاسا است که خانه را به 10 میلیون نفر است.

استفاده از واکسن و سریع مهار تلاش های از جمله تلفن همراه شستن دست ها در ایستگاه و یک درب-به-درب آموزش و پرورش کمپین نگه داشته و آن را در خلیج است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب