عظیم در کاهش کودک آزاری گزارش در طول همه گیر مشکلات کارشناسان و فعالان

در سطح, سطح شیب دار رها در گزارش سوء استفاده از کودکان ممکن است به نظر می رسد مانند یک گام در مسیر درست است. ا

توسط NEWSATROPAT در 17 اردیبهشت 1399

در سطح, سطح شیب دار رها در گزارش سوء استفاده از کودکان ممکن است به نظر می رسد مانند یک گام در مسیر درست است. این بار کارشناسان و فعالان می دانم که بهتر از جشن به مناسبت. تصویر واقعی از کودک آزاری در زمان coronavirus دور bleaker گفت: Marlys بیکر, که با این نسخهها کار در حمایت از کودکان خدمات بخش.

"وجود ندارد کمتر کودک آزاری است. وجود دارد تنها کمتر گزارش از آن" بیکر گفت. "ما می دانیم که کودکان وجود دارد خارج وجود دارد که مورد آزار قرار گرفته و نادیده گرفته شده زیرا همواره کودکان وجود دارد که مورد آزار قرار گرفته و نادیده گرفته شده است."

بیکر و کارشناسان سراسر کشور از ترس کاهش سریع در, سوء استفاده, گزارش یک نتیجه مستقیم از coronavirus بیماری همه گیر.

در داکوتای شمالی, مدارس بسته شده اند پس مارس 15 در پاسخ به این ویروس و آنها باقی می ماند توقیف از طریق حداقل تا پایان سال تحصیلی. معلمان به طور کلی در حدود یک چهارم از همه کودک آزاری و غفلت از گزارش به دولت اما در حال حاضر دانش آموزان نیست دیدن مربيان خود در مدرسه و این بدان معناست که وجود دارد کمتر از بزرگسالان به دنبال نشانه هایی از بدرفتاری بیکر گفت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

ساخت بدتر بهار است که معمولا زمانی که بخش بیشتر دریافت گزارش از آنجا که معلمان می خواهید برای دریافت کمک به کودکان قبل از مدرسه سال است بیکر گفت. در سال گذشته آوریل و مه ساخته شده تا دو بالاترین گزارش ماه از سال است.

این نه فقط معلمان که در تعامل با کودکان به عنوان آنها به طور معمول خواهد بیکر گفت. حرفه ای دیگر که در کار با کودکان مانند پزشکان, دندانپزشکان, درمانگران و مهد کودک کارگران به احتمال زیاد نمی دیدن آنها را به عنوان مقدار در طول همه گیر یا.

عدم گزارش به قرار دادن یک مانع در به طور معمول موثر فرآیند که کودکان قربانی سوء استفاده می تواند به دنبال هدایت و یا خارج شدن از یک وضعیت آسیب.

اداره و اجرای قانون مراجعه کودکان که ممکن است تجربه کرده اند سوء استفاده از غفلت یا تروما به مکان هایی مانند داکوتای کودکان مرکز دفاع در بیسمارک. هنگامی که وجود دارد, مددکاران اجتماعی و مشاوران قانونی انجام مصاحبه با کودکان برای یادگیری آنچه به آنها اتفاق افتاده است. این مصاحبه می تواند بسیار مهم در بررسی یک عمل سوء استفاده و حصول اطمینان از ایمنی کودک در رفتن به جلو.

اما از آنجا که شیوع برداشت آهولد از داکوتای شمالی در اواسط ماه مارس در این مرکز دیده می شود تنها در حدود نیمی از کودکان در آینده به صورت قانونی و مصاحبه آن را به عنوان به طور معمول گفت: پائولا Condol مرکز اجرایی مدیر. شده است وجود دارد یک شبیه قطره در پزشکی قانونی مصاحبه در مرکز فارگو محل. تعدادی از کودکان نیاز به مشاوره وروان درمانی در این بیماری همه گیر سر به فلک کشید فراتر از این مرکز ظرفیت برای ارائه آن Condol گفت.

استرس و انزوا

به کاهش قابل توجهی در گزارش مضاعف نگران از آنجا که مطالعات نشان داده اند که موارد کودک آزاری و غفلت تمایل به افزایش طول بلایای طبیعی و رکود اقتصادی بیکر و Condol گفت.

"در حال حاضر ما در حال تجربه بسیاری از تنش های اجتماعی, بنابراین منطقی انتظار می رود که تعداد کسانی که به رفتن به عنوان آنها را پس از یک سیل و یا برخی دیگر از فاجعه" بیکر گفت. "دلیل ما شاهد افزایش در حال حاضر به این دلیل که افرادی که معمولا به ما بگویید در مورد (سوء استفاده و غفلت) هستند با دیدن این کودکان در حال حاضر."

بیکر نگرانی از انزوا است که بسیاری از خانواده ها خود را در پیدا کردن تنها می تواند اضافه کردن به استرس احساس پدر و مادر به خصوص کودکان است. با توجه به تهدید جدی COVID-19 شمار برای مردم بیش از 65 بسیاری از والدین ممکن است دریافت هر گونه مراقبت از پدربزرگ و مادربزرگ و یا اعضای خانواده.

Marlys Baker is a Child Protection Services administrator with the North Dakota Department of Human Services. Photo submitted

Marlys بیکر یک کودک خدمات حفاظت از مدیر با داکوتای شمالی وزارت خدمات انسانی. عکس فرستاده شده

اضطراب در آورده با این بیماری همه گیر قرار می دهد پدر و مادر که معمولا هرگز بدرفتاری فرزندان خود را در خطر بسیار بالاتر از بازیگری abusively, Condol گفت.

"سپس ما که جمعیت افرادی که سوء استفاده از کودکان و نوجوانان تحت شرایط عادی است. این افراد همچنین می دانیم که در حال حاضر وجود دارد هیچ کس به دنبال چشم های سیاه و سفید برای یک کودک — آنها به دنبال برای دیدن اگر یک بچه را نمی دهند و در صبح چون آنها بودند که مورد آزار جنسی شب قبل" Condol گفت.

پدر و مادر مقصر بودن حدود 80 درصد از کودک آزاری و غفلت با توجه به مرکز ملی پیشگیری از آسیب دیدگی و کنترل است.

جلوگیری از سوء استفاده, صحبت کردن

بیکر انتظار گروه دریافت خواهد کرد یک چشم انداز مثبت در گزارش های سال تحصیلی آینده آغاز می شود و در پاییز و دانش آموزان شروع به باز شدن به معلمان و مشاوران در مورد سوء استفاده از آنها تجربه در طول زمان به دور از مدرسه. Condol گفت: سازمان "فرح برای تاثیر" این پیش بینی پس از coronavirus پرش در موارد سوء استفاده.

در این میان کارشناسان معتقدند وجود اقدامات مثبت است که می تواند گرفته شده توسط پدر و مادر و اعضای جامعه برای مقابله با شرایط سخت برای کودکان.

پدر و مادر باید درک کنند که کودکان احساس استرس در طول همه گیر درست مثل آنها بیکر گفت. بچه ها را نیز از دست داد روزمره خود و دسترسی به دوستان و خانواده او اضافه شده است.

بیکر را تشویق می کند تا پدر و مادر به خود آگاه از زمانی که آنها با پوشیدن لباس نازک. که می تواند به معنای قرار دادن خود را در یک "خود فاصله" برای آرام کردن به جای تلاش برای پاسخ دادن به فرزند خود سوم اوقات تلخی خلق و خوی از روز است. او همچنین توصیه می کند داشتن یک زنگ تفریح برای بچه ها چند بار در روز اجازه را مقید کردن انرژی است.

بیکر و Condol به نام پس از تحویل رانندگان فروشگاه مواد غذایی کارگران و حتی عابران در جامعه به گزارش گروه اگر آنها هر گونه سوء ظن از سوء استفاده و یا غفلت.

نشانه هایی از سوء استفاده فیزیکی می تواند شامل کبودی و یا آسیب های دیگر است که توضیح داده نشده و یا به نظر می رسد تحمیل. کودکان قربانی سوء استفاده جنسی ممکن است بحث در مورد نامناسب لمس کردن با کسی که در خانه خود و یا صفحه نمایش غیر معمول جنسی دانش یا رفتار برای سن خود را. غفلت پدر و مادر ممکن است دنبال پس از کودکان خود را نیازهای اولیه و یا آنها را در معرض مواد مخدر و دیگر ناامن از اقلام است.

اگر شما متوجه نشانه های جسمی یا سوء استفاده جنسی, بی توجهی یا بدرفتاری روانی در کودک, لطفا تماس خود را محلی انسانی خدمات منطقه و ایجاد یک گزارش. اگر یک کودک به نظر می رسد در معرض خطر فوری لطفا تماس بگیرید 9-1-1.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن