ما نیاز به یک پاسخ به Covid-19 گردد در کنار مردم بومی

مکانیک غفلت و قرار گرفتن در معرض متفاوت است از کشوری به کشور است. در سراسر منطقه همه گیر در خدمت به عنوان یک ی

توسط NEWSATROPAT در 7 خرداد 1399

مکانیک غفلت و قرار گرفتن در معرض متفاوت است از کشوری به کشور است. در سراسر منطقه همه گیر در خدمت به عنوان یک یادآوری زنده تاریخی بار اعمال شده پس از اولین امواج استعمار لمس سواحل قاره آمریکا توسط عوامل بیماری زا و خشونت و بی تفاوتی نسبت به جمعیت بومی.

علاوه بر این COVID-19 ارائه می دهد یک نگاه اجمالی به آینده از آنچه در جهان ما می تواند در نهایت به دنبال مانند اگر محیط زیست تخریب گرفته شده است به طور جدی توسط دولت. وجود دارد در حال رشد است شواهدی وجود دارد که جنگل زدایی و از دست رفتن تنوع زیستی منجر به گسترش بیماری های زئونوز. مدرن ترین نمونه ها عبارتند از HIV/ایدز سندرم حاد تنفسی (سارس), ابولا و COVID-19. اگر ساز و نه در محل قرار داده برای پایان دادن به انسان تجاوز در جهان طبیعی بیماری های همه گیر منتقله از نامناسب تعامل بین انسان و حیوانات وحشی می تواند تبدیل به یک پدیده تکرار.

اما امید وجود دارد: اگر ما در نظر است که 22 درصد از بومی سرزمین های برگزاری نزدیک به 80 درصد از تنوع زیستی در جهان می بینیم که مردمان بومی مهم برای حصول اطمینان از سلامت سیاره ما. اغلب آنها اولین خط دفاعی در برابر نابودی محیط زیست. در آن حس اطمینان از سلامت بشریت و سیاره نیاز به تثبیت تلاش است که اذعان دارد و دارای چشم انداز از کسانی که محافظت از طبیعت برای پس, در حالی که آگاهانه پرداختن به نابرابری های اعمال شده بر آنها را از طریق قرن ها از نژادپرستی و نابرابری و حرص و آز.

با توجه به این نیاز فوری مرکز عدالت و حقوق بین الملل مشغول به کار با چندین سازمان و افراد به نمایندگی از جوامع از سراسر نیمکره به موضوع یک سری از توصیه های به آمده است که رسیدگی به نیازهای خاص جوامع بومی با در نظر گرفتن کامل از نیازهای زنان و کودکان و سالمندان خود نیازهای غذایی و محدودیت های خود را از دسترسی به خدمات اساسی مانند آب و غذا و بهداشت و درمان و اینکه آیا آنها در زندگی داوطلبانه انزوا یا نه ، به عنوان به خوبی به عنوان خود را cosmovision و پیگیری از وجود زندگی در تعادل با طبیعت و محیط زیست است.

حرکت رو به جلو دولت ها و سازمان ها باید با جوامع بومی با بیشترین ضرورت برای توسعه منطقه ای و چند جانبه پاسخ که در نظر intersectional و دیفرانسیل نیاز در داخل سرزمین به آدرس همه گیر و برای جلوگیری از هر گونه آسیب به محیط زیست است که می تواند به تولید مشابه بحران بهداشتی. مشارکت فعال خود را ضروری است در طراحی تمام میان مدت و بلند مدت استراتژی برای حمایت از بقای خود محدود زدایی و پرورش یک محیط سالم موجب تقویت ستون های سیاره ما سلامت و بقای بشریت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب