UND مدیر ورزشی قدردانی NCAA بازگشت-به-بازی, دستورالعملهای اما سوال attainability

روز جمعه UND مدیر ورزشی لایحه چوس گفت: او قدردانی NCAA دستورالعمل اما در مورد سوال خود را attainability. "من م

توسط NEWSATROPAT در 28 تیر 1399

روز جمعه UND مدیر ورزشی لایحه چوس گفت: او قدردانی NCAA دستورالعمل اما در مورد سوال خود را attainability.

"من می خواهم بگویم که امروز من استرس امروزه در اکثر موسسات در سراسر کشور را در تلاش برای دیدار با آنچه که از آنها خواسته," چوس گفت. "آن را نه لزوما به دلیل آنها نمی خواهند به, اما به دلیل آن که در ما به عنوان یک ملت در حال حاضر زمانی که آن را می آید به تست و نتیجه زمان چرخش ... که ما بسیار خوب در ایالت داکوتای شمالی.

"اما برای دیدار با 72 ساعته مورد نیاز ممکن است دشوار برای برخی از موسسات هنگامی که شما در حال صحبت کردن در مورد تماس با ردیابی. از آنجا که ما در حال آزمایش بسیار در کشور ردیاب غرق هستند."

NCAA دستورالعمل دولت است که هر فرد با "خطر بالا از قرار گرفتن در معرض" باید در قرنطینه به مدت 14 روز -- و که شامل مخالفت اعضای تیم پس از رقابت. در برخی موارد این سند آمده است که می تواند به معنای یک کل تیم.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

NCAA همچنین به راهنمای سفر بیان کرد "مدارس باید هدف به سفر و بازی را در همان روز برای جلوگیری از یک شب می ماند" یک سناریو است که بعید است برای فوتبال کالج فصل است. اگر یک شب می ماند لازم NCAA توصیه سفر پروتکل شامل جهانی پوشش و اجتماعی فاصله برای افراد سفر با دیگران با ماشین شخصی ون اجاره اتوبوس یا اجاره هواپیما. آن را نیز نشان می دهد "آماده وعده های غذایی و یا سرویس اتاق باید در نظر گرفته شود."

UND دانشجویی-ورزشکاران قرار گرفتند دور دیگری از coronavirus تست در روز جمعه. اگر چه UND تمایل به رسیدگی تست در خانه و در آینده دولت هنوز در اجرای آزمون در حال حاضر.

و از آنجا که این دولت-اداره آزمون UND می گوید: آن را نمی خواهد آزادی دو و میدانی-داده های خاص با توجه به نتایج مثبت است.

Chaves, اما می گویند این مدرسه تا به حال به ماشه قرنطینه پروتکل های یک دانش آموز-ورزشکار.

"ما پیش بینی ما می خواهم کار را از طریق موارد مثبت و ما باید تا که در آن نقطه شما به دنبال ما ورزشی و UND پروتکل ها و همچنین هدایت داکوتای شمالی وزارت بهداشت" چوس گفت.

چوس گفت: بخش خود را تنظیم نشده است سازگار تست برنامه.

"نمی توانیم به این نقطه چون من نمی تواند تضمین ما می توانیم نگه سازگار (تست) حوادث هنوز" چوس گفت. "ما تمایل به انجام این کار است."

به این نکته که دولت به کار گرفته هزینه آزمایش برای دانشجو-ورزشکاران چوس گفت. او گفت: UND همچنان به تلاش در جهت تست در خانه. وقتی رخ می دهد که چوس انتظار یک هزینه به بخش خود را اما هزینه کمتر از اگر فرایند برون سپاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن