چین بدون علامت موارد صعود به بیش از 980; دولت مراحل شب زنده داری برای روز تعطیلات

توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: 1 مه سال 2020 11:16:24 am در حالی که موارد تایید شده بودند به

توسط NEWSATROPAT در 21 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | پکن | منتشر شده در تاریخ: 1 مه سال 2020 11:16:24 am
China's asymptomatic cases climb to over 980; Govt steps up vigil for May Day holidays در حالی که موارد تایید شده بودند به طور پیوسته در حال کاهش است در چین از جمله در ووهان, باعث, دولت برای از سرگیری عادی عملیات در سراسر این کشور افزایش مداوم در موارد بدون علامت ادامه داد: به علت نگرانی. (AP)

چین بدون علامت coronavirus موارد باید افزایش یافته و به 981 از جمله 631 در هوبئی استان و پایتخت آن ووهان مرکز از شیوع ویروس مرگبار در حالی که دولت به شدت شب زنده داری برای جلوگیری از گسترش عفونت در طول 5 روز ممکن است بعد از تعطیلات.

در حالی که موارد تایید شده بودند به طور پیوسته در حال کاهش است در چین از جمله در ووهان, باعث, دولت برای از سرگیری عادی عملیات در سراسر این کشور افزایش مداوم در موارد بدون علامت ادامه داد: به علت نگرانی.

بدون علامت موارد مراجعه به افرادی که آزمایش مثبت برای coronavirus اما توسعه هیچ علائمی مانند تب و سرفه یا گلو درد. آنها عفونی و ایجاد خطر كردن به دیگران است.

ملی چین کمیسیون بهداشت (NHC) در روز جمعه گفت: 25 جدید بدون علامت موارد گزارش شده در کشور با در نظر گرفتن مجموع شمارش به 981 از جمله 115 از خارج از کشور بودند و هنوز هم تحت آزمایشات پزشکی.

کمیسیون بهداشت و درمان, هوبئی استان گفت: هیچ جدید تایید موارد از COVID-19 گزارش شده از 27 روز متوالی. اما این استان و پایتخت آن ووهان گزارش 631 افراد مبتلا به عفونت بدون علامت که تحت آزمایشات پزشکی.

در مجموع 282,482 تماس نزدیک از COVID-19 بيمار در استان شده بود با ردیابی پنجشنبه 1,434 از آنها هنوز هم تحت مشاهدات پزشکی دولتی صدای آمریکا خبر داد. هوبئی تا کنون گزارش 68,128 تایید COVID-19 موارد در مجموع از جمله 50,333 در ووهان.

این NHC در آن جمعه گزارش گفت: 12 جدید تایید COVID-19 موارد گزارش شده در کشور در روز پنج شنبه که شش وارد شد. دیگر شش مورد جدید بودند داخل کشور منتقل می شود از جمله پنج در استان هیلونگجیانگ و یکی در منطقه خودمختار مغولستان داخلی.

مرگ و میر در کشور باقی مانده در 4,633 به عنوان جدید و میر گزارش شده در پنجشنبه آن را گفت. از پنجشنبه کلی موارد تایید شده در چین رسیده بود 82,874 از جمله 599 بیماران بودند که هنوز هم تحت درمان و 77,642 مردم تخلیه شده پس از بهبودی از آن گفت.

همچنین چین در مجموع از 1,670 وارداتی موارد که 505 بودند تحت درمان با هفت شدید شرایط NHC گفت. در ضمن سطح بالا گروه پیشرو به رهبری نخست وزیر چین لی کچیانگ است که نظارت بر عملیات شامل coronavirus از ژانویه به کارگردانی مقامات به خوبی کالیبره شده پاسخ برای سازمان بین المللی کار روز تعطیلات.

چین مشاهده شده ممکن است در طول روز با پنج روز تعطیل رسمی که در طی آن هزاران نفر از آنان انتظار می رود به سفر به این کشور کاسته است محدودیت های مسافرتی در هفته های اخیر.

"مسئولیت مهار در تمام سطوح باید به طور کامل تخلیه شده از جمله تعیین و صرفا اجرای مهار در وسایل نقلیه حمل و نقل و هتل ها و جاذبه های توریستی جلسه کاملا حفاظت فردی مورد نیاز و دقت جلوگیری گردهمایی های زیادی از گردشگران" یک مقام مطبوعاتی صادر شده توسط گروه پیشرو در روز پنج شنبه گفت:.

"دولت های محلی باید صدا برنامه های احتمالی و افزایش آمادگی اضطراری. هر گونه عفونت پس از شناسایی باید بی درنگ به کار گرفته و با اقدامات هدفمند و انتقال مسیر قطع می شود به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است. اطلاعات باید منتشر شود و در واقع مبتنی بر باز و شفاف. هیچ پوشش های گزارش دهی یا تاخیر در افشای اجازه خواهد داشت" آن را گفت.

چین تحت شدیدترین فشار های بین المللی آمده پاک در ریشه های کروناویروس که شکست در ووهان در ماه دسامبر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن