چگونه بسیاری از قتل مردم سیاه و سفید خواهد بود قابل تحمل توسط دموکراسی است ؟

ضد نژادپرستانه مبارزه است نه یک جنگ سیاه در برابر سفید پوستان است. حتی تا به این باور است که ما همه برابر است

توسط NEWSATROPAT در 20 خرداد 1399

ضد نژادپرستانه مبارزه است نه یک جنگ سیاه در برابر سفید پوستان است. حتی تا به این باور است که ما همه برابر است به بی اعتنایی به معنای مرگ و میر مانند جورج فلوید و به تداوم تابعیت از وضعیت های اجتماعی تعیین می شود نژاد پرستی و تداوم نابرابر ساختار: classist جنسیتی و نژادپرستانه.

سیاه مردم شده است یک قربانی از بدترین خشونت و محرومیت از حقوق بشر در سراسر جهان است. بیش از حد بسیاری از بار این حملات نقض اصل جهانی است که به معنای به تمام مدنی تضمین: حق زندگی.

این واقعیت تلخ برجسته شد در موجی از اعتراضات آغاز شد که در مینیاپولیس منطقه شهری در ایالات متحده در مارس 26. شده است این تظاهرات که موفق به قرار دادن در جهان در دستور کار یک موضوع است که هر کس می داند اما از آن تعداد کمی صحبت می کنند. تصویری از یک آفریقایی-آمریکایی مرد خفه شدن به مرگ توسط یک پلیس سفیدپوست در روز روشن شد لازم است برای نژادپرستی تبدیل به یک موضوع مرکزی دوباره برای باز کردن این بحث و بحث در مورد آن را بدون محدود کردن ناراحتی از کسانی که نمی خواهند به گوش دادن.

این مزخرف است سیستمیک آن رخ نمی دهد در یک جنگ سناریو آن است که بخشی از یک قسمت از آپارتاید در آفریقای جنوبی است. این یکی بیشتر در مورد از این بیماری همه گیر در حال حاضر در جهان قبل از ورود Covid-19 است که در ادامه دوره خود را در وسط قرن 21 و که در حال حاضر به عنوان مرکز آن قرار "بزرگترین دموکراسی در جهان": ایالات متحده است.

فقط به عنوان آفریقایی, سیاه مرگ مردم هر روز در ایالات متحده مردان و زنان سیاه مرگ در آمریکای لاتین هر روز قربانیان نژادپرستی نظاممند که حفظ موسسات خود را محصول یک تاریخ بیش از 500 سال از برده داری. این مرگ و میر در ایالات متحده بودند necesarry به طوری که بسیاری از ما می تواند از فکر می کنم در مورد معنای واقعی ضد نژادپرستی و نسل کشی در سراسر جهان است.

مورد João Pedro یک 14 ساله نوجوان سیاهپوست به ضرب گلوله در شکم توسط پلیس نظامی در داخل خانه اش در سن گنسلو, (برزیل) در 14 ماه مه و مورد اندرسون Arboleda دیگری 22 ساله با مرد سیاه ترور توسط یک افسر پلیس که به او 8 ضربه به سر در Puerto Tejada رو (کلمبیا) on May 21, فقط دو نمونه در میان بسیاری از اثبات این که این موضوع از مسابقه به عنوان زنده به عنوان تا کنون در منطقه است.

با توجه به بانک جهانی گزارش "آفریقایی-فرزندان در آمریکای لاتین: نسبت به گنجاندن چارچوب", آمریکای لاتین, سیاه, جمعیت در سال 2015 حدود 133 میلیون حدود 24 درصد از کل جمعیت. بر خلاف ایالات متحده که روش نژادی یا قومی طبقه بندی بر اساس تبار در آمریکای لاتین این شناخت است که انعطاف پذیر و تاسیس در اطراف خود اعلام متصل فیزیکی و اجتماعی و جنبه های فرهنگی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب