Walz اعلام "بسیج کامل" از گارد ملی

از آن خواهد شد اولین بار است که گارد ملی شده است marshaled در دولت که در آن مقیاس او گفت: در میان آنچه که در ح

توسط NEWSATROPAT در 10 خرداد 1399

از آن خواهد شد اولین بار است که گارد ملی شده است marshaled در دولت که در آن مقیاس او گفت: در میان آنچه که در حال حاضر شده است به نام, بزرگترین, داخلی, استقرار گارد در مینه سوتا در آن 164 سال سابقه. در حالی که تصدیق ضربه ای که فلوید را مرگ تحمیل شده بر مینیاپولیس سیاه جوامع و جوامع رنگ Walz محکوم این هفته شورش در قرآن.

"وضعیت در مینیاپولیس است که دیگر به هیچ وجه در مورد قتل جورج فلوید," او گفت: در طول یک شنبه در کنفرانس مطبوعاتی.

Walz و دیگر مقامات محلی گفت که خشونت افراد و گروه های فعال در شهرهای دوقلو منطقه در روزهای اخیر بر این باور هستند که از خارج از کشور و منطقه است. گروه های جنایی ممکن است در پشت برخی از غارت و آتش-تنظیم است که باید ویران مترو.

شهردار ملوین کارتر از سنت پل گفت: فرد دستگیر شده توسط پلیس شهرستان جمعه شب در آمد از خارج از دولت ، Minnesota Department of Public Safety کمیسر جان هارینگتون گفت: آژانس دیده می شود رسانه های اجتماعی پست از سفید supremacist گروه گفت که آنها برنامه ریزی برای سفر است و تحریک این وضعیت به عنوان به خوبی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Harrington گفت که اطلاعات اضافی در زمینه گروه های معتقد به تحریک به خشونت در شهرستانها منتشر خواهد شد مدتی شنبه. دستگیری آمار و ارقام نمی شد فورا در دسترس است.

تظاهرات مسالمت آمیز بیش از فلوید مرگ برنامه ریزی شده برای شنبه Walz گفت: هنوز هم اجازه می گیرد اما بیشتر سربازان گارد و نیروی هوایی مستقر خواهد شد به شهرهای دوقلو هستند به تقویت سازمان های اجرای قانون محلی مبتنی بر اینجا. تا به 2500 گارد اعضا خواهد بود در منطقه توسط noon با توجه به مسلح ، ژنرال جان Jensen یاور کلی از مینه سوتا گارد ملی.

"ما همه در" جنسن گفت: stoically.

شهردار یعقوب فری مینیاپولیس هشدار داد که معترضان پس از انجام 8 بعد از ظهر حکومت نظامی در محل قرار داده سهشنبه, مارس منفعلانه ارائه پوشش برای خشونت بازیگران, ساختن آن دشوار برای مقامات به suss آنها.

"ما نیاز به همه مطابق," او گفت:.

درک چوین در سابق مینیاپولیس افسر پلیس است که ضبط زانو در Floyd گردن در لحظات منتهی به مرگ او دستگیر شد یک روز زودتر و به اتهام قتل در درجه سوم و همچنین قتل نفس. اما دستگیری او و شب جمعه حکومت در محل قرار داده برای tamp را در هرج و مرج به نظر می رسید که موفق به فرونشاندن خشم که موج از طریق این منطقه است.

و در حالی که بسیاری از محله های بسیج برای تمیز کردن کسب و کار شکست در دیوانگی بسیاری از به آتش کشیده شد جمعه شب با توجه به رادیو پلیس گزارش.

تظاهرات و شورش آمده در زمانی که مینه سوتا ایالات متحده هنوز از وضعیتی وخیم از coronavirus بیماری همه گیر. بسیاری از تظاهرکنندگان با پوشیدن ماسک و در صورت پوشش اما اجتماعی فاصله رفته کنار جاده در حرکت است که می تواند بیشتر تشدید گسترش COVID-19 بیماری تنفسی ناشی از کوروناویروس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن