جورج فلوید مرگ: همسر افسر پلیس به اتهام قتل فایل برای طلاق

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 30 سال 2020 4:03:24 pm معترضان برگزاری علائم و مارس د

توسط NEWSATROPAT در 10 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 30 سال 2020 4:03:24 pm
George Floyd death, George Floyd protests, George Floyd wife, George Floyd cop wife files for divorce, George Floyd murder protests, Derek Chauvin, Derek Chauvin wife divorce معترضان برگزاری علائم و مارس در مقابل یک خانه شهری متعلق به مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین در روز جمعه. (AP)

همسر سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین بود که دستگیر و به اتهام قتل آفریقایی-آمریکایی جورج فلویداست برای ثبت یک طلاق بعد از 10 سال از ازدواج.

چوین دستگیر شد و پس از او دیده می شود در فیلم دو زانو بر گردن فلوید یک دستبند سیاه و سفید که به طور مداوم التماس هوا تا او متوقف شد.

"در این شب من با صحبت Kellie چوین و خانواده اش. او ویران آقای فلوید مرگ و بیشترین همدردی نهفته است با خانواده اش را با خود عزیزان و با هر کسی که عزادار این فاجعه است. او برای ثبت انحلال ازدواج خود را به درک چوین" یک بیانیه منتشر شده توسط Kellie چوین وکیل بخوانید.

حادثه ویدئوها از آن رفت و ویروسی در رسانه های اجتماعی موجب یک سری از تظاهرات در مینیاپولیس به عنوان به خوبی به عنوان در سراسر ایالات متحده است. صدها نفر از تظاهرکنندگان در درگیری با پلیس به عنوان آنها به آتش کشیده شد ساختمان ها و وسایل نقلیه و غارت.

اواخر روز جمعه چندین معترض رفت و در داد و بیداد در مینیاپولیس vandalising اموال و تنظیم به آتش کشیده وسایل نقلیه در حالی که درگیری مسلحانه با پلیس در شورش چرخ دنده ها. چند فیلم که به نظر می رسد در رسانه های اجتماعی نشان داد که تظاهرکنندگان barging به مینیاپولیس اداره پلیس را در 3 حوزه و گفته تنظیم آن را به آتش. ایستگاه پلیس تا به حال تبدیل شدن به مرکز ناآرامی های پس از آن را اعتقاد بر این است که این افسر متهم به قتل فلوید قبلا اینجا کار می کرد.

در پی تظاهرات در مینیاپولیس درخواست پنتاگون برای قرار دادن ارتش در حالت آماده به کار برای سرکوب ناآرامی.

Derek متهم شده است با سوم قتل درجه, Mike Freeman, شهرستان Hennepin وکیل قبلا به خبرنگاران گفت:. "ما شواهدی داریم شهروند ویدئو وحشتناک وحشتناک ترین چیزی که ما دیده ایم بارها و بارها" او گفت:.

تلفن همراه فیلم نشان داد فلوید بارها و بارها ناله و نفس نفس زدن در حالی که او التماس کرد به چوین بالا در گردن او, "لطفا, من نمی توانم نفس بکشم."

پس از چند دقیقه فلوید به تدریج رشد می کند آرام و متوقف به حرکت می کند.

چهار پلیس و مقامات درگیر در Floyd مرگ از کار اخراج شدند به زودی پس از حادثه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن