"سیاه شهروندان مواجه متعدد بیماری های همه گیر': یاس برامدگی لبه طبقات سنگ

نوشته شده توسط Sriram Veera | بمبئی | به روز شده در: 2 ژوئن 2020 1:11:10 am اعتراض بیش از جورج فلوی

توسط NEWSATROPAT در 12 خرداد 1399
نوشته شده توسط Sriram Veera | بمبئی | به روز شده در: 2 ژوئن 2020 1:11:10 am
George Floyd death, George Floyd, black man death in US, US black man death, World news, Indian Express اعتراض بیش از جورج فلوید مرگ رفته بین المللی با تظاهر به خیابان ها در لندن و برلین. (DW)

مردم به خیابان آمده اند در خشم و خشم پس از جورج فلوید یک مرد سیاه و سفید, درگذشت نفس نفس نفس پس از یک افسر پلیس به زانو در گردن او دوخته و او را به زمین در یک خیابان مینیاپولیس.

صحبت به هند اکسپرس, گل یاس, برامدگی لبه طبقات سنگ مدنی-حقوق وکیل است که بخشی از تیم حقوقی به نمایندگی از فلوید خانواده contextualised خشم. "سیاه شهروندان در آمریکا روبرو هستند چندگانه بیماری های همه گیر. مردم سیاه 2.4 برابر بیشتر احتمال دارد به مرگ از Covid-19. پس از آن وجود دارد این است که این بیماری همه گیر از نژادپرستی و خشونت پلیس. آنها قابل ملاحظه ای به احتمال زیاد تا پایان در زندان به دلیل بیماری از جرم حبس. این weaponisation از نژاد پرستی نیست و نیاز به یک تفنگ همیشه; گاهی اوقات فقط یک زانو است که همه آن را می کشد."

برامدگی لبه طبقات سنگ به او می گوید نگرانی فلوید مورد می تواند اجرا به بن بست مانند بسیاری از در گذشته است. "وجود دو جریان موازی. یکی از پیگرد قانونی و سپس جبران پولی برای قتل غیر عمدی. ما می توانیم دوم از شهرستان دولت پس از جنگ حقوقی و اما نکته اصلی این است که پیگرد قانونی است که به طور بالقوه می تواند جلوگیری از افسران دیگر از کشتار بی فکر. که بیشتر کسانی ما. با فلوید هم که همیشه نگران باشید. بله جهان دیده می شود این فیلم خواهد شد و تا دادگاه اما به عنوان اغلب اتفاق افتاده است در گذشته من از ترس مجرم می تواند راه رفتن معاف از مالیات."

درک چوین 44 ساله افسر متهم شده بود با سوم قتل درجه و است که برگزار می شود در شهرستان رمزی ، "او باید شده اند متهم درجه اول این را به عنوان یک عمل قتل خالص و ساده است. همچنین دیگر افسران که نتوانست او را متوقف کند و اجازه نمی دهد شهروندان به صرفه جویی در Floyd زندگی نیز باید پاسخگو باشند. دلیل آنها نیست و آنها را به اتهام ساده و ساده است: آن را نژادپرستی" برامدگی لبه طبقات سنگ می گوید.

برامدگی لبه طبقات سنگ اضافه تظاهرات که ریخته اند در ده ها تن از شهرستانها در حال گریه برای برابری. "هر 50 تا 60 سال, زمانی که ما می بینیم تظاهرات توده ای ما دیدن گسترده فشار برای برابری بیشتر برای سیاه و سفید و قهوه ای مردم است. ما باید برای شروع یک نیروی کار برای اقدامات پیشگیرانه. ما نیاز به کار بر روی توسعه یک واکسن به طوری که ما می تواند جلوگیری از این دوباره اتفاق می افتد و شما باید برای واکسینه کردن فرزندان ما با آموزش و پرورش و برابری. اگر این بیماری همه گیر است و هر چیزی به ما آموخت این است که پیشگیری از ارزش پوند نیم کیلو درمان است. درست مثل ما در ایران به عنوان یک ملت به مبارزه COVID-19 ما واقعا باید متحد و پیاده سازی اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از گسترش این بیماری از نژادپرستی است."

این تظاهرات نیز منجر به اعمال خشونت آمیز است که در آن مغازه ها شده اند غارت و اتومبیل های پارک شده آتش کشیدند. "هیچ کس condoning خشونت; ما قطعا نمی خواهید غارت و شورش. بیشتر مضحکه می خواند و با این حال غارت از زندگی در این کشور را" رند می گوید. "زمینه خشونت پلیس به درک به عنوان علت است که خشونت. تا زمانی که شما نگه پلیس پاسخگو, ما در حال رفتن به خاموش کردن آتش. سعی کنید به نوبه خود در اطراف و پین آن را در سیاه پوستان چیزی است که یک سیستم استبدادی و بی تفاوت بی تفاوت ملت می کند. امتناع از توقف اذعان واقعی علت زمینه ای – به خشونت پلیس و نژادپرستی – بسیار تکان دهنده و آشکار واقعا."

بنیامین Crump وکیل برای Floyd خانواده که با این نسخهها کار با برامدگی لبه طبقات سنگ گفت: هند اکسپرس: "بی عدالتی در هر کجا تهدیدی برای عدالت در همه جا. ما باید صدای مردم هند شنیده می شود در آمریکا در اعتراض به خشونت که مردم رنج می برد دست پلیس. نژادپرستی محروم کرده است آنها را از خود برابری از زمان تاسیس ملت ما."

در گذشته برامدگی لبه طبقات سنگ به نمایندگی از خانواده Trayvon مارتین 17 ساله که شد کشته در سال 2012 منجر به تجدید حیات از زندگی مهم جنبش در ایالات متحده است. او همچنین به نمایندگی از خانواده مایکل براون 18 ساله به ضرب گلوله در سال 2014 و Tamir برنج, a 12-year-old boy بود که به ضرب گلوله در یک پارک در حالی که بازی با یک تفنگ اسباب بازی در سال 2014.

برامدگی لبه طبقات سنگ می گوید او به خاطر صبح روز بعد از حکم 'گناه نیست" آمد از طریق در یک دادگاه فلوریدا در برابر جورج زیمرمن مردی که به ضرب گلوله کشته بود مارتین. "من افسرده بود واقعا که Sybrina Fulton Trayvon را به نام به این می گویند نیست-حکم گناه را تعریف نمی پسرش میراث. او گفت: من باید به خاطر مبارزه برای دیگر حقوق مردم. که ما باید به مبارزه ادامه برای دیگر Trayvon Martins وجود دارد. که الهام بخش ترین لحظه برای من بود."

برامدگی لبه طبقات سنگ نیز مورد تردید رهبری آمریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. "نگاهی به پاسخ از ما رهبری ملی از رئیس جمهور. چه رئیس جمهور تهمت است که واقعا انجام است که او militarising ملت ما در برابر دموکراسی است. و militarising ظلم و ستم که در ادامه به از بین بردن تضمین قانون اساسی ما است. او تغذیه شعله های آتش از آتش و اظهارات او در حال یادآور 1950s و 1960s, وقتی افسران پلیس انداخته سگ در مردم آنها را پاره از هم جدا. این یک مبارزه طولانی و آن را یک مبارزه جدید در این کشور است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن