ماهیگیری مجوز فروش به تاریخ در حال سریع در هر دو ایالت مینه سوتا و داکوتای شمالی آمار نشان می دهد

مینه سوتا در ایالت ماهیگیری, درب بازکن, دوشنبه, مارس 9. از چهار شنبه, آوریل 1 DNR فروخته شده بود 320,523 مجوز

توسط NEWSATROPAT در 15 اردیبهشت 1399

مینه سوتا در ایالت ماهیگیری, درب بازکن, دوشنبه, مارس 9.

از چهار شنبه, آوریل 1 DNR فروخته شده بود 320,523 مجوز ماهیگیری در مقایسه با 217,100 مجوز روز جمعه و یک هفته قبل از ماهیگیری بازکن سال گذشته است.

در حالی که داکوتای شمالی فصل ماهیگیری پیوسته است, آوریل 1 علامت شروع یک مجوز جدید سال و مجوز فروش در حال پیروی از یک روند مشابه به مینه سوتا است. همانطور که از یکشنبه, مارس 29 داکوتای شمالی بازی و ماهی بخش فروخته شده بود 59,500 ساکن ماهیگیری مجوز افزایش 37 ٪ بیش از سال گذشته و به همان اندازه قابل توجهی افزایش بیش از چند سال گذشته گفت: Greg قدرت شیلات رئیس برای بازی و ماهی در بیسمارک.

Greg Power, fisheries chief, North Dakota Game and Fish Department. (Photo/ North Dakota Game and Fish Department)

گرگ قدرت شیلات رئیس, North Dakota Game and Fish بخش. (عکس/ داکوتای شمالی بازی و ماهی بخش)

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

غیر ساکن ماهیگیری مجوز فروش در 4,800 شبیه به سال های گذشته و به طور معمول "به جای "ناچیز" در این زمان از سال قدرت گفت.

باز روز تغییر ؟

در مینه سوتا برخی از 500,000 ماهیگیران تفننی به طور معمول مرطوب یک خط برای بهار سالانه ماهیگیری بازکن. به عنوان بخشی از ایالت اقامت در خانه, سفارشات, مینه سوتا, رژیم صهیونیستی. تیم Walz و DNR ادامه به اصرار ماهیگیران تفننی به ماهی نزدیک به خانه به جای سرمایه گذاری در مسافت های طولانی برای این سال بازکن برای به حداقل رساندن خطر از گسترش COVID-19 coronavirus.

که می تواند تغییر ترافیک و فشار ماهیگیری از سنتی انواع مختلف اردک ماهی مقصد در شمال مینه سوتا به کوچکتر دریاچه در منطقه مترو و دیگر بخشهای دولت است. اما اشتها برای گرفتن و خیس کردن یک خط به ندرت مورد قوی تر اگر مجوز فروش هر نشانه.

"بر اساس اوایل مجوز فروش و مردم اشتیاق به خارج از منزل و انجام ایمن فعالیت من فکر می کنم ما در حال رفتن به دیدن مردمی ماهیگیری و گفت:" هنری دروس غرب, منطقه شیلات سرپرست برای DNR در بمیجی. "با هر شکل مناسب و معقول آب و هوا, من فکر می کنم دسترسی در حال رفتن به مشغول طعمه مغازه ها در حال رفتن به مشغول و من فکر می کنم ما در حال رفتن به دیدن مردم" در روز افتتاحیه.

Henry Drewes, Northwest Region DNR fisheries supervisor, Bemidji. (Photo/ Minnesota DNR)

هنری دروس غرب, منطقه DNR شیلات سرپرست بمیجی. (عکس/ مینه سوتا DNR)

DNR کارکنان همچنان به کار از خانه در طول همه گیر که مجبور آژانس به لغو سنتی بهار جمع آوری از انواع مختلف اردک تخم مرغ به صورت زیر برنامه ها در سراسر مینه سوتا است. مسائل مربوط به نیروی انسانی و COVID-19 نگرانی های ایمنی نیز می تواند به این معنی اسکله نخواهد بود و در برخی از رمپ قایق برای درب بازکن, دروس اخطار می دهد. یخ بود آهسته به رفتن برخی از مینه سوتا شمالی دریاچه که بیشتر مانع پیشرفت او گفت:.

دروس توصیه ماهیگیران تفننی پیش رو چک کنید که آیا اسکله در محل هستند در رمپ آنها برنامه ریزی برای استفاده است. DNR بخش از پارک ها و مسیرهای پیاده روی است که مسئول دولتی رمپ قایق.

"من همیشه تشویق مردم به پرتاب برخی از waders در پشت کامیون فقط در مورد اسکله هستند و نه از" دروس گفت. "نشان نمی دهد تا در مورد علاقه خود را دسترسی و bummed دلیل وجود ندارد حوض ، رفتن آماده شده فقط در مورد و انعطاف پذیر باشد."

همانطور که انتظار می رود همه سوتا دریاچه خواهد بود یخ رایگان برای روز شنبه باز کن. تصاویر ماهواره ای روز دوشنبه در حالی که تا حدی پنهان ابرها نشان داد مینه سوتا کنار دریاچه از جنگل یخ بود ، به طور سنتی, دریاچه جنگل است که در میان آخرین مینه سوتا دریاچه به از دست دادن آن یخ هر بهار.

یخ است که در Devils Lake در داکوتای شمالی ،

فعالیت های ماهیگیری بوده و سریع در بخش هایی از داکوتای شمالی در حال حاضر این بهار و این بازی و ماهی بخش در روز دوشنبه با ارسال کردن یک یادآوری به ماهیگیران تفننی درخواست از آنها برای ادامه تمرین های اجتماعی فاصله.

اجرای عملیات سرپرست جکی Lundstrom ارائه شده این ساده احتیاطی:

  • قایق تنها با اعضای خانواده.

  • حفظ 6 پا بین شما و دیگران است.

  • ماندن در خانه اگر شما بیمار هستید.

  • نگه داشتن سرنشینان را به حداقل برساند.

  • حفظ فاصله مناسب در رمپ و اسکله.

گیر-و-انتشار paddlefish شروع فصل Apr 15

COVID-19 وادار بازی و ماهی به لغو این سال paddlefish snagging فصل برداشت اما یک هفته ای گیر-و-انتشار فصل آغاز می شود یکشنبه, مارس 15 و همچنان از طریق مارس 21 گروه روز دوشنبه گفت:.

فصل باز است به هر کسی با یک مدرک معتبر مجوز ماهیگیری, اما بازی و ماهی ممکن است در گیر-و-انتشار فصل با 24 ساعت با توجه به شرایط حکم. گیر-و-انتشار فصل است که در خط با داکوتای شمالی هوشمند راه اندازی مجدد برنامه به عنوان دولت شروع به شل برخی از محدودیت های که ناشی از این بیماری همه گیر گفت: قدرت بخش شیلات رئیس.

"تاریخ گذشته نشان داده است که بطور قابل توجهی کمتر snaggers شرکت خواهد کرد اما این یک هفته فصل فراهم می کند فرصت برای مشتاق snaggers قدرت" گفت.

همانطور که با تمام فعالیت های در فضای باز, او گفت:, آن را هنوز هم مهم است به دنبال فیزیکی فاصله دستورالعمل.

"ما نشانه در محل در محبوب snagging مناطق, اما بدیهی است که بسیاری می افتد در فرد به صورت هوشمند و با ملاحظه قدرت" گفت.

حقوقی snagging ساعت برای گیر-و-انتشار فصل خواهد بود از 7 صبح تا 9 بعد از ظهر مرکزی زمان. Snagging قانونی است در یلوستون رودخانه و همچنین به عنوان منطقه از رودخانه میسوری دروغ غرب ایالات متحده بزرگراه 85 پل به مونتانا مرزی به استثنای آن بخش از این خط لوله عبور (رودخانه مایل 1,577) پایین دست به انتهای فوقانی, Lewis and Clark, مدیریت حیات وحش منطقه (رودخانه مایل 1,565).

با کمتر dumpsters و عملکرد اتاق استراحت در محل این سال snaggers یادآوری برای برنامه ریزی بر این اساس و بسته کردن تمام زباله.

استفاده از بیش از یک گره قلاب در هر خط غیر قانونی است. استفاده و یا در اختیار داشتن gaffs ممنوع است.

یک paddlefish برچسب مورد نیاز نمی باشد.

Snaggers باید آگاه باشند که shannon g پارک واقع در رودخانه یلوستون به روز-با استفاده از تنها فعالیت است.

Dokken گزارش در خارج از منزل. او را در (701) 780-1148, (800) 477-6572 ext. 1148 و یا ارسال ایمیل به bdokken@gfherald.com.

The North Dakota Game and Fish Department canceled this year's paddlefish snagging harvest season to minimize the potential for overcrowding during the COVID-19 pandemic, but a weeklong snag-and-release season is scheduled to begin Friday, May 15. (Photo/ North Dakota Game and Fish Department)

داکوتای شمالی بازی و ماهی بخش لغو این سال paddlefish snagging فصل برداشت به حداقل رساندن پتانسیل ازدحام بیش از حد در طول COVID-19 همه گیر اما یک هفته ای گیر-و-انتشار فصل برنامه ریزی شده است برای شروع چهار شنبه, آوریل 15. (عکس/ داکوتای شمالی بازی و ماهی بخش)




tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب