هندی-رهبری تیم توسعه ارزان, برق رایگان سانتریفیوژ برای COVID-19 تست

توسط: PTI | نیویورک | منتشر شده در تاریخ 4 ژوئیه سال 2020 5:20:36 pm این می تواند اجازه می دهد تا پز

توسط NEWSATROPAT در 14 تیر 1399
توسط: PTI | نیویورک | منتشر شده در تاریخ 4 ژوئیه سال 2020 5:20:36 pm
23andMe provides more evidence that blood type plays role in virus این می تواند اجازه می دهد تا پزشکان و دانشمندان را به انجام سریع و ارزان از روش های تشخیصی به نام لامپ روش برای تشخیص حضور این رمان coronavirus ژنوم بیمار در نمونه های بزاق دانشمندان اشاره کرد. عکاس: Krisztian Bocsi/ایسنا

محققان به رهبری یک دانشمند را توسعه داده اند, ارزان, برق رایگان سانتریفوژ برای جدا کردن قطعات در نمونه های بزاق برای تشخیص رمان coronavirus پیشرفته است که ممکن است با افزایش دسترسی COVID-19 تشخیص در مناطق فقیر جهان است.

به گفته دانشمندان از جمله مانو پراکاش از دانشگاه استنفورد در ایالات متحده 'Handyfuge' دستگاه چرخش نمونه حاوی لوله در سرعت های بسیار بالا به اندازه کافی برای جدا کردن ویروس ژنوم از بیمار نمونه های بزاق بدون نیاز به برق.

آنها گفتند ارزان سانتریفیوژ توصیف و در عین حال به کارشناسی مطالعه منتشر شده در پلت فرم medRxiv می شود به آسانی با استفاده از اجزای موجود برای هزینه کمتر از پنج دلار در هر واحد.

این می تواند اجازه می دهد تا پزشکان و دانشمندان را به انجام سریع و ارزان از روش های تشخیصی به نام لامپ روش برای تشخیص حضور این رمان coronavirus ژنوم بیمار در نمونه های بزاق دانشمندان اشاره کرد.

لامپ پروتکل به گفته محققان "مزایای ساده بودن نیاز به هیچ تخصصی تجهیزات سریع نیاز به کمتر از یک ساعت از جمع آوری نمونه به بازخوانی و ارزان با هزینه حدود یک دلار در هر واکنش با استفاده از تجاری معرف."

در حالی که این روش دارای مزایای این دانشمندان گفت: وجود دارد می تواند یک تنوع در خروجی در روش های تشخیصی بر اساس ژنوم ویروسی تشخیص در نمونه های بزاق. آنها توضیح داد که این به خاطر این بزاق حاوی مواد است که می تواند مانع از معرف تشخیصی.

"سانتریفوژ برای جدا کردن واکنش بازدارنده از ، نمونه نشان داده شده است به عنوان یک راه موثر برای اطمینان از قابل اعتماد لامپ تقویت" دانشمندان نوشت: در مطالعه است. اما آنها گفتند: یک سانتریفیوژ قادر به با خیال راحت دستیابی به لازم و سرعت 2000 دور در دقیقه (RPM) برای چند دقیقه هزینه صدها دلار نیز نیاز به یک منبع تغذیه.

با Handyfuge این محدودیت را می توان بیش از آمده گفت: Prakash — استاد مهندسی زیستی در دانشگاه استنفورد که آزمایشگاه قبلا توسعه یافته ارزان "اوریگامی میکروسکوپ" به نام "Foldscope'.

دانشمندان توضیح داد که این رمان با استفاده از دستگاه های مکانیکی استراتژی شبیه به 'Dyno-مشعل' چراغ قوه برای تولید نیروی گریز از مرکز با استفاده از جنبشی ورودی از کاربر. "کاربر بارها و بارها فشار رسیدگی به چرخش کوچک ازادی حرکت و جنبش و متصل به یک سانتریفیوژ دوک" آنها نوشت: در مطالعه است.

پس از یک مقدار تعیین شده از زمان به اندازه کافی نیروی گریز از مرکز اعمال می شود به نمونه حاوی لوله های گفتگوی, لوله, دانشمندان گفت: بازده جدا مایع لایه است که عاری از مواد شیمیایی است که ممکن است مانع از coronavirus مواد ژنتیکی آن RNA است.

"این رویی پس از آن می تواند قابل اعتماد مورد استفاده برای لامپ تشخيص SARS-CoV-2 و یا ویروس های دیگر با استفاده از Rabe و Cepko assay" محققان نوشت.

با توجه به مطالعه Handyfuge-لامپ سنجش آثار بر اساس پروتکل تشخیصی روش توسعه یافته توسط دانشمندان برایان Rabe و کنستانس Cepko از دانشگاه هاروارد در ایالات متحده است. "این ساده برق-رایگان لامپ پروتکل بر اساس کار فوق العاده توسط Cepko آزمایشگاه در دانشگاه هاروارد اما با یک دست طراحی شده سانتریفیوژ را به این روش به طور کامل برق رایگان برای منابع محدود تنظیمات" Prakash آزمایشگاه ذکر شده در یک صدای جیر جیر.

"مزیت برای handyfuge افزایش ثبات و نوسانات محدود در RPM و آن را منطبق covid آزمون نیاز" دانشمندان اشاره کرد در توییتر.

به گفته دانشمندان این ایده آغاز شده از یک نور فلش برداشت از یک فروشگاه اسباب بازی که آنها هک شده برای ساخت Handyfuge. آنها سپس اعتبار عملکرد دستگاه با استفاده از لامپ پروتکل از Rabe و Cepko.

آنها گفتند Handyfuge همراه با سنجش از Cepko و Rabe کار می کند قابل اعتماد در تشخیص مصنوعی COVID-19 RNA "را به 10-100 نسخه در هر microlitres در بزاق."

"با استفاده از عایق کولر برای معرف زنجیره تامین و تحویل سنجش ارائه شده می تواند بدون نیاز به برق و یا هر مقياس آزمايشگاهی زیرساخت" مطالعه اشاره کرد.

اما برای تعیین اثربخشی این دستگاه به عنوان یک نقطه از مراقبت از ابزار محققان گفت: آن را باید با اعتبار واقعی نمونه های بیمار. "ما در حال حاضر در حال آماده سازی برای تست این پروتکل و Handyfuge در زمینه تنظیمات" آنها نوشت: در مطالعه است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب