بایدن مدعی زندگی خدشه دار سوء استفاده و مشکلات مالی

توسط: AP | سان لوئیس اوبیسپو | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 5:59:36 pm پس از فرود یک سطح پایین

توسط NEWSATROPAT در 2 خرداد 1399
توسط: AP | سان لوئیس اوبیسپو | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 5:59:36 pm
Deven Parekh, Joe Biden, Joe Biden US elections, US Presidential elections, Joe Biden US presidential elections, World news, Indian Express پس از فرود یک سطح پایین کار در سال 1992 و پس از آن-Sen جو بایدن Reade گفت: او دوباره قربانی سوء استفاده او پس از تجاوز جنسی در یک راهرو شمار بایدن به شدت رد می کند. (AP)

یک چیز روشن است در پیچیده و گاهی متناقض و اغلب هرج و مرج داستان تارا Reade: زندگی او شده است آسان نیست.

او اولین خاطرات بودند که از لحاظ جسمی و روحی مورد آزار قرار گرفته توسط پدرش به او گفت: شوهر سابق او یک مرد او را ترک و پس از او گفت که او بیش از حد مورد آزار قرار گرفته.

پس از فرود یک سطح پایین کار در سال 1992 و پس از آن-Sen جو بایدن Reade گفت: او دوباره قربانی سوء استفاده او پس از تجاوز جنسی در یک راهرو شمار بایدن به شدت رد می کند.

که اتهام که Reade ساخته شده عمومی برای اولین بار در ماه مارس, احیا, سوالات سخت در مورد چگونه به منظور بررسی اتهام حمله در عصر #MeToo. آن را نیز کشیده شده موشکافی شدید به Reade زندگی داستان.

برخی از کسانی که در برخورد با او در بر داشت او را دوگانه و فریبکارانه در حالی که دیگران او را یک قهرمان بازمانده. آن است که اغلب ممکن است به طور قطعی حل و فصل شمار مانند یک Reade ساخته شده است که در آن وجود دارد هیچ شاهد و هیچ موقع گزارش پلیس.

پس چگونه ادعای او را مورد بررسی قرار معلوم تا حد زیادی در اعتبار.

این حساب بر اساس مصاحبه با بیش از یک دوجین از دوستان و بستگان و همکاران سابق, مصاحبه با Reade و یک بررسی گسترده از اسناد دادگاه ایمیل و Reade خود نوشته.

"من یک دروغ و دستکاری کاربر", او گفت: در یک شنبه در مصاحبه با آسوشیتد پرس. "من واقعا درک آنچه در آن می خواهم به تلاش و ضعیف است. من واقعا سعی کردم به مردم کمک کند که من می توانم. و حیوانات به خصوص."

Reade, 56, متولد, تارا Moulton در مونتری کالیفرنیا اما می گوید او صرف بیشتر دوران کودکی خود را در شمال ویسکانسین تا زمانی که پدر و مادر او طلاق زمانی که او یک نوجوان بود. او مجموعه های خارج برای کالیفرنیا در سن 17 سالگی برای تبدیل شدن به یک بازیگر بلکه گفت که او امتحان برای مدرسه جولیارد منحصر به فرد سرپرست برنامه در نیویورک که او چپ brokenhearted پس از پدرش حاضر به پرداخت شهریه.

وجود دارد کمی حسابداری عمومی از چند سال آینده از Reade زندگی.

Reade گفت: او با حضور در Pasadena City College قبل از فرود کارآموزی در واشنگتن پس از آن -- کالیفرنیا در کنگره لئون پانتا. او مناظر تعیین شد بر روی یک کار در بایدن ،

استیسی Ertel که مشغول به کار در یکی دیگر مجلس سنا گفت که ناهار فروشگاه و یا رفتن به یک ballgame.

یکی دیگر از دوستان که صحبت می کرد به شرط ناشناس ماندن به محافظت از خانواده اش حفظ حریم خصوصی توصیف او به عنوان یک گذاشته پشت در کالیفرنیا.
در طول سال Reade صحبت favourably در مورد کار برای بایدن.

مارجی Estberg یک خلیج مانتری کالیفرنیا ساکن منطقه گفت: او به Reade پس از استخدام او در اواخر سال 2017 به حیوان خانگی نشستن. در طول صرف شام در 2018, Estberg گفت: او پرسید: Reade چه بایدن بود "و اینکه آیا بایدن یکی از بچه ها بد است." "من گفت:" او یک پسر خوب?' و او گفت:, " بله, او,'" Estberg به یاد می آورد.

اما دوستان که صحبت می کرد به AP ناشناس گفت: Reade به او گفت یک مقدار داستان متفاوت در سال 1993.

این زمانی است که Reade می گوید او خواسته شد برای ارائه یک کیسه ورزشگاه به بایدن در مجلس سنا ساختمان اداری; او می گوید: او را بوسید و دیجیتالی نفوذ او.

که صحبت کرده به خبرنگاران پس از Reade جلو آمد و در سال 2019 در ابتدا تایید کرد تنها Reade محدود حساب از آزار و اذیت. پس از Reade در ماه مارس گفت که او تا به حال شده است sexually assaulted دوستان گسترش حساب خود را به عنوان به خوبی.

Reade می گوید او سعی کرد به شکایت اما دچار تلافی. او گفت که او را تشویق به پیدا کردن شغل دیگری و ترک.

که همان بهار او با تد Dronen دیگر مجلس سنا کارمند چه کسی او را دنبال کرد به داکوتای شمالی که در آن او در یک کمپین با توجه به سوابق دادگاه. ازدواج آنها در سال 1994 بود و یک دختر. او به دنبال یک سفارش محدود پس از بحث و حمله به دو سال بعد.

او فرار کرد Dronen برای واشنگتن است. از گذشته دو دهه از زندگی خود شده اند پر سر و صدا. او رزومه گوید که او دارای مدرک لیسانس از دانشگاه انطاکیه و بعد از آن مشغول به کار به عنوان استاد در مدرسه سیاتل پردیس. اما مقامات مدرسه گفت: او فارغ التحصیل شد و هرگز دانشکده که Reade اختلافات.

او پذیرفته شد سیاتل دانشکده حقوق دانشگاه از طریق یک جایگزین پذیرش برنامه فارغ التحصیل شد و در سال 2004 اما تلاش برای نگه داشتن یک شغل.

دلسوز غریبه کشیده شده به داستان فرار از سوء استفاده اغلب کمک کرد اما او در تلاش برای پاسخگویی به تعهدات مالی.

توسط مه 2006 Reade بود پشت در کالیفرنیا مشغول به کار به عنوان قربانیان مدافع مونتری کانتی YWCA که در آن او تسلیم یک سری از شکایت از آزار و اذیت و تبعیض توسط مدیران در ماه مصرف ،

در سال 2008 او تبدیل به آستین چانگ تجربه مدیر اموال با یک کلبه برای اجاره. او به او گفت که او در حال فرار بود و تا به حال هیچ سابقه اعتباری بود اما قانون مدرک و شغل او گفت:. در پنج ماه او را در اجاره. او خود را از دست داده و چانگ نقل مکان کرد و به اخراج او هنگامی که او سقوط $3,600 پشت در اجاره. او در سمت چپ یک خانه نیاز به $8,000 در تعمیرات با توجه به چانگ که در ارائه ایمیل و فیلم از صفحه اصلی داخلی.

مالی و حقوقی آشفتگی به دنبال او در سال های پیش رو: در سال 2011 Reade زنده-در دوست پسر شارژ با باتری و صدمه بدنی در طی یک حادثه مربوط به Reade و با توجه به سوابق دادگاه. او ادامه داد: با او زندگی می کنند و برای مراقبت از او و پس از او تا به حال سکته مغزی پرونده های دادگاه نشان می دهد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب