سطح آنتی بادی در بیماران مبتلا خفیف COVID-19 سرعت در حال کاهش دانشمندان می گویند

توسط: PTI | لس آنجلس | منتشرشده: ژوئیه 22 سال 2020 5:09:14 pm به گفته دانشمندان این پژوهش منتشر شده در

توسط NEWSATROPAT در 1 مرداد 1399
توسط: PTI | لس آنجلس | منتشرشده: ژوئیه 22 سال 2020 5:09:14 pm
covid courses, stress problem به گفته دانشمندان این پژوهش منتشر شده در مجله پزشکی نیوانگلند است که برای اولین بار به دقت برآورد ناپدید شدن میزان آنتی بادی پروتئین که بخشی از بدن سيستم ايمنی هومورال.

در افراد مبتلا به موارد خفیف COVID-19, آنتی بادی در برابر رمان coronavirus ممکن است به شدت افت میکند در طول سه ماه اول پس از عفونت با توجه به تحقیقاتی که می گوید: سطح ممکن کاهش تقریبا نیمی هر 73 روز.

دانشمندان از جمله خاویر Ibarrondo از دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس (UCLA) اشاره کرد که اگر کاهش سطح آنتی بادی پایدار در که رای آنها ممکن است ناپدید می شوند در عرض حدود یک سال.

مطالعات قبلی پیشنهاد کرده بود که آنتی بادی که بلوک رمان coronavirus کوتاه مدت هستند اما سرعت که در آن آنها کاهش شده است به دقت تعریف شده است.

به گفته دانشمندان این پژوهش منتشر شده در مجله پزشکی نیوانگلند است که برای اولین بار به دقت برآورد ناپدید شدن میزان آنتی بادی پروتئین که بخشی از بدن سيستم ايمنی هومورال. "یافته های ما افزایش نگرانی که سيستم ايمنی هومورال در برابر SARS-CoV-2 ممکن است طولانی مدت در افراد مبتلا به بیماری خفیف, که آهنگسازی اکثر افراد با Covid-19," دانشمندان نوشت: در پژوهش.

در این مطالعه محققان به ارزیابی 20 نفر زن و 14 مرد که بهبود از موارد خفیف COVID-19. آنها با انجام تست آنتی بادی از بيماران نمونه خون کشیده شده در به طور متوسط از 36 سال و 82 روز پس از علائم اولیه عفونت است.

دانشمندان گفت: این یافته ها افزایش نگرانی در مورد اعتبار آنتی بادی مبتنی بر "ایمنی گذرنامه" که اسناد و مدارک است که گواهی یک فرد است که سیستم ایمنی بدن به COVID-19. آنها گفت: این یافته ها همچنین بالا بردن سوال در مورد پتانسیل برای گله ایمنی و همچنین قابلیت تست آنتی بادی برای برآورد گذشته عفونت.

"نقش محافظتی آنتی بادی علیه SARS-CoV-2 ناشناخته است اما این آنتی بادی ها معمولا مناسب ارتباط از ضد ویروس ایمنی" محققان نوشت.

به گفته دانشمندان این یافته ها همچنین ممکن است پیامدهای برای دوام آنتی بادی مبتنی بر واکسن.

آنها اضافه شده است که مطالعات بیشتر مورد نیاز خواهد بود برای برآورد میزان کاهش از آنتی بادی های ضد ویروسی فراتر از 90 روز و به منظور تعيين سطح آستانه از سیستم ایمنی بدن پروتئین مورد نیاز برای محافظت در برابر رمان coronavirus.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن