آرایشگاه رستوران ها و بیشتر بازگشایی تحت هوشمند راه اندازی مجدد " در گرند فرک

داکوتای شمالی "هوشمند راه اندازی مجدد" طرح اجازه مغازه ها مانند Gause را برای باز کردن در روز جمعه ارائه آنها

توسط NEWSATROPAT در 13 اردیبهشت 1399

داکوتای شمالی "هوشمند راه اندازی مجدد" طرح اجازه مغازه ها مانند Gause را برای باز کردن در روز جمعه ارائه آنها به دنبال دستورالعمل های تعیین شده توسط دولت. این اولین بار پیت و آماندا را باز شده است در حدود شش هفته -- سه نفر نشسته بی سر و صدا در حال حاضر کم منصوب انتظار منطقه و بقیه نشسته در اتومبیل های خود را تا زمانی که Gause نام آنها را در از طریق تلفن. هر یک از فروشگاه چهار آرایشگران عینک ماسک و پاک کردن صندلی خود را پس از هر مشتری است.

"ما تا به حال مقدار زیادی از تماس ها و پیام های متنی و رسانه های اجتماعی سوال در مورد زمانی که ما از رفتن باز" Gause گفت. "ما که تا زمانی که ما را به حق اقدامات ما خواهد بود-OK."

راه اندازی مجدد برنامه با هدف به تدریج بازگشایی دولت در اقتصاد و بخش های زیادی از آن رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم تعطیل در تلاش برای متوقف کردن گسترش coronavirus.

برخی از چنگال بزرگ کسب و کار در حال حاضر و در حال اجرا دوباره در روز جمعه -- دیگران محتاط تر یا هنوز چکش کردن جزئیات لجستیکی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

از 16 رستوران که کارکنان به صحبت کرد هرالد در جمعه, مه 1 شد به طور مساوی تقسیم بین ارائه محدود ناهار خوردن-در خدمات و یا ادامه تنها منظقه وانت takeout و تحویل.

مدت کوتاهی پس از جاده سریع السیر کوره و نوار باز در ساعت 11 صبح جمعه یک مشتری که کاهش یافته است به نام یا عکس بود در دوم لیوان آبجو در نوار. یک جفت از زنان نشسته در یک غرفه در منطقه ناهار خوری. مالک تریش Nostdahl گفت که او نیست خیلی نگران بازگشایی.

"این است که آنچه در آن است. ما نمی توانیم اقامت بسته شده برای همیشه" Nostdahl گفت. "ما قصد داریم به هر احتیاط درست مثل ما قبل از ما بسته است."

Barber Shayne Wright wipes down his barber chair at Pete and Amanda's Barbershop at the outset of the state's "smart restart" plan. Joe Bowen/Grand Forks Herald

آرایشگر Shayne رایت دستمال مرطوب پایین آرایشگر صندلی در پیت و آماندا را سلمانی در ابتدا از دولت "هوشمند راه اندازی مجدد" طرح. جو بون/چنگال بزرگ هرالد

دولت را راه اندازی مجدد طرح محدودیت رستوران به 50 درصد از ظرفیت های طبیعی و Nostdahl گفت که او انتظار ندارد به آمار که علامت در روز جمعه. او برنامه ریزی در آن نهایت. رستوران پاسیو در فضای باز است که مجموعه ای برای باز کردن در روز شنبه.

"من فکر می کنم مردم کمی شک و تردید هنوز" Nostdahl گفت.

جاناتان Holth شرکت مالک تست قورباغه گفت: ارزیابی وضعیت در یک روز به صورت روز به عنوان coronavirus موارد همچنان به صعود. او گفت که او برنامه ریزی برای باز کردن به ناهار خوردن در سرویس نشده است.

"ما نیاز به مطمئن شوید که تمام کارکنان و مشتریان احساس امنیت در آینده قبل از اینکه ما آماده برای باز" Holth گفت. "ما هنوز وجود ندارد."

مقدار همان بود برای میشل Hajicek صاحب دارسی کافه, که گفت که او را منتظر مرحله بعدی از راه اندازی مجدد برنامه ریزی کنید اگر اشغال مجاز خواهد رفت تا 75٪.

"من قصد دارم فقط در ادامه این راه برای ایمنی از کارکنان و مشتریان" Hajicek گفت.

اما این طرح دارای مقررات برای کسب و کار فراتر از آرایشگر مغازه ها و eateries.

Isaac Johnson که صاحب مارک مرد تو مغازه پشت در کسب و کار در روز جمعه اما مشتریان نمی تواند نشان می دهد تا با یک گروه خوب حامیان و کارکنان عینک ماسک و حفاظت از چشم. جانسون گفت: بسیاری از مشتریان که مارس قرار ملاقات لغو شد باید دوباره داده است.

"ماه من پر شده تا خیلی سریع" جانسون گفت. "این نوع فقط بازگشت به حالت عادی زمانی که همه چیز امن باقی می ماند و تمام اعداد پایین ماندن در دولت گمان می کنم."

The waiting area at Pete and Amanda's Barbershop in Grand Forks a few hours into the state's "smart restart." Several more customers waited in their cars outside. Joe Bowen/Grand Forks Herald

این منطقه در انتظار در پیت و آماندا را سلمانی در گرند فرک چند ساعت به دولت "هوشمند راه اندازی مجدد." چندین بیشتر مشتریان منتظر در اتومبیل های خود را در خارج. جو بون/چنگال بزرگ هرالد

طولانی ترین انتظار ممکن است برای کاربران از انتخاب بهداشت و درمان و تناسب اندام است که اجرا شده توسط چنگال بزرگ پارک منطقه. مدیر اجرایی لایحه Palmiscno گفت: کارکنان مشغول به کار هستند به فضا از تجهیزات وجود دارد و با استفاده از نوار را به علامت حداقل امن فواصل تجویز شده توسط دولت دستورالعمل. امید گفت: برای انتخاب باز دوباره ظرف "چند هفته آینده," احتمالا در رابطه با منطقه YMCA.

دندانپزشکی و چشم کلینیک نیستند تحت پوشش راه اندازی مجدد طرح اما کارکنان در دره چشم انداز کلینیک و داکوتای شمالی درمانگاه چشم گفت: آنها آغاز خواهد شد برای دیدن به طور منظم بیماران در دوشنبه, مه 4. در حال حاضر آنها تنها با در نظر گرفتن موارد اضطراری. تلفن ضبط در سه درمانگاه دندانپزشکی بود تقریبا یکسان و گفت: این کلینیک تنها تاسیس بیماران با شرایط اضطراری است.

"من فکر می کنم, به دنبال دستورالعمل های ما با خیال راحت می توانید حرکت به جلو" Grand Forks شهردار مایک براون گفت: در یک مجازی کنفرانس مطبوعاتی در روز جمعه. "از آنجا که ما در حال تعادل سلامت اقتصاد با سلامت مردم است."

براون گفت: او قصد بیرون رفتن برای غذا خوردن در این آخر هفته.

"ما قصد داریم به ادامه takeout و تحویل," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن