Grand Forks مدارس به احتمال زیاد به ارائه آموزش آنلاین به عنوان گزینه ای در سال آینده مدرسه

"ما در حال رفتن به گسترش است که به هر خانواده که احساس می کند مانند آموزش از راه دور بهتر است فرمت برای آنها ر

توسط NEWSATROPAT در 8 مرداد 1399

"ما در حال رفتن به گسترش است که به هر خانواده که احساس می کند مانند آموزش از راه دور بهتر است فرمت برای آنها رفتن به این مدرسه در سال" کاترین Gillach دستیار سرپرست گفت: هیئت مدیره مدرسه.

در این جلسه به این نتیجه رسیدند با هیئت مدیره ضمنی برکت برای این طرح با انتظار از هیئت مدیره مدرسه یک بار به ملاقات دوباره در دوشنبه Aug. 3 به بحث در مورد بازگشایی و همچنین برنامه های ورزشی. سرپرست تری برنر خواسته هیئت مدیره به بازگشت آماده برای قرار دادن "نهایی مهر تایید" در بازگشایی برنامه.

رهبران مدرسه نیز رای دادند به اتفاق آرا به تاخیر در شروع کلاس ها از اوت. 26 و 27 — شروع مبهوت با کودکستان تا کلاس نهم در روز اول و 10 از طریق 12th درجه شروع بعدی — به اوت. 31 و هفت. 1.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

اما اعلام شروع به حل یک سوال بزرگ برای پدر و مادر عصبی در مورد ایمنی در میان coronavirus بیماری همه گیر. این تصمیم همچنین بدان معنی است که صدها نفر از والدینی که به تازگی با ابراز نگرانی از بازگشت به کلاس باید یک دلیل کمتر به خانه از مدرسه یک کودک به احتمال زیاد کاهش ضرر و زیان بالقوه برای کل دانش آموزان و, توسط فرمت, بودجه دولت است.

اخبار آمد و در مدرسه جلسه هیئت مدیره برگزار شده در رودخانه سرخ دبیرستان که در آن رهبران منطقه نشسته دور دور از هم بیش گسترده ای در سالن اجتماعات مرحله صحبت کردن از طریق ماسک به شنیده می شود. آن را یکی از مهم ترین و مدرن جلسات آنها داشته ایم و همه گیر شد و تنها چیزی که در دستور کار است.

"ما برخی از پرشور مردم گفت: به هیچ وجه من قصد دارم به ارسال من دانش آموز یا دانش آموزان به مدرسه است. و ما دیگر مردم گفت: اگر به منطقه باز نمی کردن مدارس در روز, یکی, آنها در حال رفتن به شنیدن از من" برنر گفت. "و تلاش برای تعادل همه است که در علم و داده ها."

جزئیات خوب از چه منطقه برنامه ای برای ارائه در کلاس های حضوری و آموزش از راه دور نبودند بلافاصله روشن سهشنبه به عنوان رهبران منطقه مورد بحث دوباره باز کردن. اما در سراسر ساعت-طولانی ملاقات با آنها ارائه شده و مورد بحث و بررسی یک طرح است که در برخورد با آموزش از راه دور و بیشتر یک پیش نویس جدید که ارائه شد به هرالد و اجرا می شود نزدیک به دو ده صفحه است.

که سند تلاش برای نمودار کردن به عنوان بسیاری از چالش های قابل تصور به عنوان امکان پذیر است: آموزش از راه دور در فرد آموزش, کلاس, اندازه, دانش آموز, برنامه, معلم, ترک, سیاست, پروتکل برای یک بیمار, دانش آموز, تربیت بدنی, موسیقی, آموزش, دستگاه های دیجیتال, مدرسه, مشاوران — با این نسخهها کار.

یک مدرسه سخنگو گفت که او هنوز هم در انتظار راهنمایی در مورد چگونه به حرکت به هر گونه تفاوت بین مراکز کنترل بیماری و داکوتای شمالی وزارت بهداشت دستورالعمل.

اما سند کمک می کند تا طرح مدرسه چه می تواند مانند نگاه. اگر یک دانش آموز سالم است "اما یک خانوار تحت آزمایش" برای مثال خانواده خود را به اطلاع ساختمان رهبران و در خانه بمانند تا نتایج را پیش نویس سند می گوید. اگر یک دانش آموز از اعضای خانواده تست مثبت آنها در خانه بمانند برای 10 روز از فرد آلوده به "شروع" به همراه یک دوره قرنطینه از 14 روز (بهداشت عمومی رهبران کمک خواهد کرد که خانواده تعیین زمانی که آن را امن برای یک دانش آموز برای بازگشت).

اگر یک دانش آموز مبتلا به COVID که دانش آموز می رود به قرنطینه کلاس درس خود را بسته است برای تمیز کردن مدرسه مشترک مناطق تمیز هستند و هر کسی که در تماس نزدیک خواهد بود با نزدیک شدن توسط مقامات بهداشت محلی. دانش آموز نمی تواند دوباره به مدرسه تا آنها پاک توسط یک دکتر و یا دولت در بخش بهداشت و درمان.

اثر تجمعی از ارائه تحت تاثیر رهبران که مدیران تا به حال فکر به عنوان چالش های بسیاری که ممکن است. مدیران همچنین اذعان کرد که آماده سازی تنها می تواند آنها را تا کنون هر چند مانند زمانی که مدیر منابع انسانی لیندزی Rood به ذکر است که مدرسه برنامه ای برای معلم بیماری احتمالا پوشش هر چالش پیش رو است.

"این احتمالا رایج ترین حالات, اما ما به طور کامل پیش بینی وجود دارد رفتن به یک تعداد حالات مختلف است که متناسب به این," او گفت:.

برخی از نظرات نیز نشان داد که چالش های معلمان و کارکنان را در cajoling دانش آموزان به امن اجتماعی فاصله. به عنوان آنها می رسند پشت در کلاس دانش آموزان احتمالا هنوز هم خواهد شد به عادت اجتماعی ریتم از یک روز مدرسه معمولی. اما این دیگر امکان پذیر است.

"ما قصد داریم که به آموزش دانش آموزان است که شما می تواند به توقف و جمع در سراسر سینتیا locker برای پایدار مقدار از زمان" Gillach گفت. اما در صورتی که می توان با مدیریت او استدلال خطر انتقال در طول گذراندن دوره چندان طولانی به عنوان ماسک استفاده می شود — پایین باقی مانده است.

آن نیز مشخص نیست, در بحث ها و گفتگو آنها چگونه خواهد کرافت یک سیاست الزامی کارکنان COVID تست.

در این جلسه نیز قابل ملاحظه و-حضور — YouTube جریان زندگی تا به حال بیش از 600 بینندگان در یک نقطه نشان دادن فوق العاده جامعه علاقه در دانش آموز ایمنی به عنوان سال تحصیلی آغاز می شود.

در این جلسه نیز مربوط است که این ویروس باقی می ماند قابل ملاحظه ای سخت به آهنگ در حال تغییر به سرعت و به طور بالقوه تغییر احساسات عمومی با آن است. سرپرست تری برنر اشاره کرد که این امکان وجود دارد که پدر و مادر نظرسنجی که در بر داشت 8 درصد از والدین تمایلی به ارسال دانش آموزان به راحتی می تواند نشان می دهد حتی بیشتر نگرانی از نتایج آمد.

به عنوان جلسه شروع به نزدیک اعضای هیئت مدیره مدرسه شروع به بیان برخی آزمایشی خوشبینی هر چند که چیزهایی که به عنوان خوبی به عنوان آنها می تواند با توجه به شرایط.

"ما در مسیر به بهترین راه حل ممکن" یک عضو هیئت مدیره گفت: در جریان زندگی "بر اساس آنچه ما امروز می دانیم."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن