به عنوان تظاهرات در فارگو به خشونت کشیده شد, شهردار مقصر می داند "خارج از تاثیرگذاران'

پیگیری حوادث توسط رهبران شهر شروع به شکل گرفتن است. اگر حکومت نظامی برداشته است, پاکسازی تلاش برای مرکز شهر فا

توسط NEWSATROPAT در 11 خرداد 1399

پیگیری حوادث توسط رهبران شهر شروع به شکل گرفتن است. اگر حکومت نظامی برداشته است, پاکسازی تلاش برای مرکز شهر فارگو میله میله برای شروع 7 صبح یکشنبه با پوند خدمت به عنوان هاب برای پاکسازی فعالیت های.

یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار خواهد شد و در ساعت 10 صبح توسط Fargo اداره پلیس و فارگو شهردار Tim Mahoney.

معترضان تا به حال تا حد زیادی پراکنده از مرکز شهر با چند stragglers هنوز هم در خیابان ها پس از نیمه شب. شایعه شده بود معترضان نقل مکان کرده بود به غرب هکتار منطقه است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

یک گروه کوچک از مردم بود و بنا به گزارش ها دیده می شود در خارج در 13th خیابان جنوبی در تلاش برای شکستن اما به سرعت پراکنده شده و پس از مأموران وارد شدند.

(11:45 p. m.)

فارگو شهردار Tim Mahoney ستایش معترضان مسالمت آمیز و محکوم تظاهرات خشونت آمیز در بیانیه صادر شده در اواخر شب سه شنبه.

Mahoney مقصر کشتار در مرکز شهر فارگو در "خارج از تاثیرگذاران" و گفت خشونت آمیز معترضان اقدامات نه انعکاسی از مردم این شهر.

"درست فارگو شد بر روی صفحه نمایش امروز صبح زمانی که جامعه ما رهبران و افسران پلیس به رهبری فارگو اداره پلیس رئیس دیو تاد درگیر سازنده در گفتگو با معترضان," شهردار گفت: در این بیانیه است.

هیچ معترضان دیده می شود می تواند در غرب هکتار بازار پس از فارگو پلیس زودتر تایید آنها در پاسخ به گزارش تظاهرکنندگان با تجمع در مرکز خرید.

--

فارگو پلیس گفت: آنها گفته شد توسط معترضی که یکی دیگر از معترضان شده بود به ضرب گلوله در پا. مجروح معترض برداشته شد و دیگر معترضان گفته شد.

(11:25 p. m.)

فارگو پلیس در پاسخ به غرب هکتار بازار پس از دریافت گزارش داد که معترضان در حال حاضر جمع آوری وجود دارد.

(10:45 p. m.)

داکوتای شمالی رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم فعال کرده گارد ملی برای کمک به, در پاسخ به ناآرامی در مرکز شهر فارگو پلیس شهر را تایید کرد.

بورگوم گزارش شده است که در فارگو برای کمک به پاسخ به این تظاهرات که به خشونت تبدیل شد این بعد از ظهر.

پلیس ساخته شده و در عین حال یکی دیگر از پیشرفت در تظاهرات در مرکز شهر فارگو در حدود 10:30 p. m. شلیک رگبار teargas آنها به عنوان حرکت رو به جلو برای روشن شدن جمعیت طولانی در نزدیکی فروم ساختمان و عجل آبجو.

پلیس بازداشت حداقل یکی از معترضان.

به دنبال پیشبرد یک افسر می تواند دیده می شود لنگش به عنوان او را از شما دور شد از روی خط توسط پلیس.

(10:00 p. m.)

فارگو شهردار Tim Mahoney دستور داده است تا یک 10 p. m. مقررات منع رفت و آمد به مرکز شهر فارگو.

(9:45 p. m.)

یک خط از پلیس پیشرفته معترضان در مقابل JL آبجو در خیابان اول شمالی پس از ساعت ها از اختلال در مرکز شهر فارگو.

مردم دیده می شود می تواند شکستن به جاش آبجو و سرقت آبجو قبل از افسران دوباره شروع به پیشروی خود در تلاش برای متفرق کردن تظاهر کنندگان.

پیش از این پلیس برگزار شد و موقعیت خود را در برادوی است.

Thuds و موی چتری می تواند شنیده شود به عنوان پلیس تنظیم کردن فلش-انفجار نارنجک و معترضان خاموش کردن آتش.

پلیس lobbed کپسول های گاز اشک آور به سوی جمعیت آنها به عنوان پیشرفته شرق در خیابان اول سمت خیابان پنجم شمالی در نزدیکی فروم ساختمان.

--

نوشته های با گردش در Facebook گزارش مسلحانه مردان سفید رومینگ در نزدیکی خیابان هفتم شمالی و دانشگاه رانندگی در بعد از ظهر و شب.

فارگو پلیس گزارش شده از طریق رسانه های اجتماعی است که این گروه بازداشت شده بود و منتشر شد.

(9:07 بعد از ظهر)

فارگو شهردار Tim Mahoney صادر کرده اضطراری اعلام در نور از شورش اتفاق می افتد در شهر فارگو. اعلام می آید با شهردار اعلام کرد که شهر "در معرض خطر قریب الوقوع اختلال شورش و یا دیگر تکرار خواهد شد که به طور جدی و قابل ملاحظه ای خطر افتادن سلامت و ایمنی و اموال شهروندان است."

این اجازه شهردار به تخلیه هر گونه ساختمان های تجاری و یا مسکونی است که او بداند لازم برای حفاظت از شهروندان است. آن را نیز اجازه او را برای اجرای مقررات منع رفت و آمد و همچنین محدود کردن دسترسی به جاده و خارج از شهر است.

(8:47 p. m.)

دامپستر مانع راه اندازی توسط معترضان در خیابان اول شمالی در نزدیکی فروم ساختمان گرفتار شده آتش به عنوان اعتراض سر و صدا ویندوز از مرکز شهر کسب و کار.

ویندوز در هر دو JL آبجو و هتل دونالدسون شکسته شده است.

پلیس خط باقی مانده در خیابان اول شمالی در برادوی تقاطع.

(8:20 p. m.)

معترضان پرتاب سنگ در افسران و سنگر خیابان اول شمالی با dumpsters به عنوان آنها همچنان به درگیری با پلیس در مرکز شهر فارگو.

ناآرامی ها همچنان ادامه دارد پس از فارگو پلیس به اتهام معترضان با سپر و باتوم و مستقر گاز اشک آور. پس از اولیه تغییر پلیس در زمان و موقعیت در تقاطع خیابان برادوی و خیابان اول شمالی در فارگو.

معترضان سنگر خیابان اول شمالی با dumpsters آنها کشیده از کوچه پشت هتل دونالدسون. اعضای جمعیت ضرب روی آنها و تشویق می کردند.

پلیس با استفاده از فلفل توپ اسلحه در پاسخ به اعتراضات. یک زن با یک ولت روی پیشانی اش دیده می شود می تواند گرفته شده از پلیس خط.

(8:05 بعد از ظهر)

پس از چند ساعت تظاهرات در مرکز شهر فارگو پلیس متهم جمعیت معترضان که جمع شده بودند در خیابان اول شمالی.

معترضان انداخت صندلی و بطری آب به عنوان آنها فرار پیشبرد پلیس خط.

(7:55 p. m.)

فارگو پلیس هشدار داده اند معترضان آنها شروع خواهد شد با استفاده از گاز اشک آور برای روشن شدن این منطقه اگر آنها را ترک نمی کند مرکز شهر فارگو. آنها در این اطلاعیه به معترضان در گوشه ای از رابرتز خیابان و 1 خیابان.

(7:40 p. m.)

فارگو رئیس پلیس دیوید تاد صادر کرده است یک هشدار برای متفرق کردن معترضان از مرکز شهر فارگو.

پلیس در حال قرار دادن بر روی ماسک های ضد گاز و گرفتن سپر در آشکار سازی برای پاک کردن تظاهر کنندگان از این منطقه است.

قراردادن: Zach Spaeth جریان

(7:20 p. m.)

معترضان همچنان در مرکز شهر فارگو به عنوان یک خط از پلیس همچنان به مسدود کردن خیابان اول شمالی در نزدیکی تقاطع با رابرتز کوچه.

تظاهرکنندگان گزارش انداخت بطری آب افسران پلیس گفت:.

(6:10 p. m.)

پلیس هشدار معترضان توسط تصادف تعقیب درهم bullhorn برای روشن شدن از مرکز شهر فارگو خواستار تظاهرات غیر قانونی مجمع.

یک گروه بزرگی از معترضان با تجمع در خیابان اول شمالی فقط در غرب برادوی به عنوان riot gear-چادری پلیس با تشکیل یک خط در مقابل جمعیت.

این Fargo اداره پلیس درخواست های عمومی برای جلوگیری از مرکز شهر فارگو.

معترضان faceoff با پلیس در مرکز شهر فارگو

FARGO — حدود 2000 تظاهرکنندگان هنوز راهپیمایی را از طریق خیابان های فارگو و اخیرا وست فارگو شنبه, مارس 30 در اعتراض به مرگ جورج فلوید.

فلوید یک مرد مرده در بازداشت پلیس مینیاپولیس پس از یک افسر درک چوین ، knelt در گردن او برای چند دقیقه در روز شنبه, مارس 25.

فلوید از مرگ برانگیخته تظاهرات گسترده در مینیاپولیس و دیگر شهرستانها در سراسر کشور. چوین بازداشت شده است و اتهام قتل عمد و غيرعمد.

این Fargo اعتراض است که تا کنون باقی مانده است, صلح آمیز آغاز شد و در ساعت 10 صبح در جزیره پارک قبل از آن را در ادامه از طریق خیابان های مرکز شهر در حال حرکت غرب 20 بلوک به مقر پلیس در 25 خیابان و خیابان اول در شمال و بعد در جنوب در 25 خیابان.

در حدود 1 بعد از ظهر فارگو اداره پلیس ارسال شده در صفحات رسانه های اجتماعی, درخواست مردم برای جلوگیری از 13th خیابان جنوبی و 25 خیابان جنوبی به دلیل "منطقه در حال تبدیل شدن به صعب العبور است." پلیس بعد گفت: راهپیمایان در حال حرکت بودند غرب به سمت غرب هکتار بازار اما این گروه به نظر می رسد کوچکتر با گذشت زمان است.

معترضان فریاد شعارهای مختلف از جمله "من نمی توانم نفس بکشم" با اشاره به این واقعیت است که فلوید می تواند شنیده شود در یک تصویری از دستگیری او گفت که او نمی تواند نفس به عنوان افسر زانو در Floyd گردن. معترضان همچنین شعار می دادند "چه نام خود را ؟ جورج فلوید" "نه عدالت بدون صلح" و "تعقیب پلیس است."

مأموران اجرای قانون ضد شورش مستقر شد در مقابل فارگو مقر پلیس اما شده اند وجود دارد هیچ گزارشی از خشونت است.

مورهد شهردار Jonathan جاد و فارگو شهردار Tim Mahoney تعامل با معترضان در فارگو مقر پلیس و جمعیت نقل مکان کرد و در مدت کوتاهی پس از آن.

معترضان به رهبری غرب در نهایت پس از رسیدن به وست فارگو اداره پلیس که در آن آنها مسالمت آمیز اعتراض برای حدود نیم ساعت در حالی که حدود 100 افسران پلیس از حوزه های قضایی مختلف ایستاده بود به تماشای بسیاری از پوشیدن کلاه و سپر چهره.

در یک نقطه وجود دارد خفیف رویارویی نزدیک صاحب خانه و برخی از معترضان. نیم دوجین افسران آرام وضعیت و معترضان نگه داشته راهپیمایی را از طریق خیابان.

تظاهرات در همه سنین برخی از هل دادن کالسکه نوزاد و راه رفتن با بچه ها در حال بدست گرفتن بخشی و برخی از مردم شده اند توزیع آب و تنقلات و ماسک.

بررسی بازگشت به inforum.com برای اطلاعات بیشتر در این توسعه داستان.

توییتهایی از فارگو اداره پلیس



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن