'قطار خراب': حزبی تقسیم مخزن, مینه سوتا, جلسه ویژه, ترک, اولویت لغو

در یک لحظه زمانی که دولت دست و پنجه نرم کردن با این بیماری همه گیر کوروناویروس و خواستار عدالت کیفری اصلاحات پ

توسط NEWSATROPAT در 31 خرداد 1399

در یک لحظه زمانی که دولت دست و پنجه نرم کردن با این بیماری همه گیر کوروناویروس و خواستار عدالت کیفری اصلاحات پس از کشتن جورج فلوید در دست مینیاپولیس پلیس قانونگذاران موفق به سازش کمک هزینه برای جوامع متاثر COVID-19 و ناآرامی های مدنی ناشی از فلوید مرگ است. و آنها باقی مانده تقسیم در پلیس پاسخگویی اقدامات که صدها نفر آمد به کنگره به تقاضا بعد از ظهر جمعه.

قانونی رهبران و رژیم صهیونیستی است. تیم Walz در ساعت اندکی شنبه ابراز امیدواری کرد در مورد بحث های مداوم و منفجر گذشته از نیمه شب آخرین مهلت که رهبران مجلس سنا تعیین کرده بود برای خود. همه در حالی که بحث در مورد اولویت قانون صورت گرفت در پشت درهای بسته در کنگره است که به روی عموم بسته است. و خواه کنترل مجلس سنا و DFL-led مجلس نمایندگان تا حد زیادی برگزار خط در مواضع آنها در مجموعه پلیس پاسخگویی قانون.

تنش آب پز را بر روی طبقه سنا فقط قبل از ساعت 6 صبح به عنوان رهبر اکثریت سنا پل Gazelka R-شرق Gull Lake نام برای پایان دادن به جلسه ویژه پس از "بازو-چرخاندن" از دفتر والی یک شبه. او گفت: کار می تواند ادامه و قانونگذاران می تواند بازگشت اضافی برای جلسات ویژه هنگامی که معاملات در تقسیم مقننه ساخته شده بود و به امضا رسید.

"من نا امید صبح امروز به دلیل من فکر کردم که ما می خواهم به انجام برخی از چیزهایی که با هم" Gazelka گفت. "در واقع من فکر می کردم ما قرار بود برای به دست آوردن چیزی انجام می شود تا اواخر اواخر شب گذشته. و ما روز به دور از برخی از درخواست ها که به خانه می خواستند ما یک جلسه دور است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Senate Majority Leader Paul Gazelka, R-East Gull Lake, on Friday, June 19, 2020, shared with reporters a proposal he made to House Democrats to compromise on police accountability bills. Lawmakers of color said it didn't go far enough. Dana Ferguson / Forum News Service

رهبر اکثریت سنا پل Gazelka R-شرق Gull Lake در جمعه 19 ژوئن 2020 مشترک با خبرنگاران پیشنهاد او به آمریکا به سازش در پلیس پاسخگویی صورتحساب. قانونگذاران از رنگ گفت: آن را نمی تواند به اندازه کافی دور. دانا فرگوسن / فروم سرویس خبری

دموکرات ها تلاش برای جلوگیری از حرکت برای پایان دادن به جلسه ویژه افتاد اما کوتاه روز شنبه. و اعضای این مردم رنگ و بومی حزبی خواست رهبران به ماندن در جلسه و ادامه کار خود را پس از گرفتن یک زنگ تفریح برای تنظیم مجدد جدول.

"آنچه ما در حال انجام در حال حاضر کاملا غیر مسئولانه" سناتور. پاتریشیا تورس Ray D-مینیاپولیس گفت. "من نمی دانم اگر شما را فراموش کرده اما در مارس 25, جورج فلوید کشته شده توسط پلیس. ما تا به حال فرصتی برای انجام مهم عدالت کیفری اصلاحات و ما راه رفتن به دور از این مسئولیت."

سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین زانو در Floyd گردن در حالی که فلوید بود و دستبند به دست و صورت بر روی زمین پس از دستگیری بیش از اتهام استفاده از تقلبی $20 bill. اطرافیان تصویری از این حادثه نشان داد فلوید گفت: او نمی تواند نفس اصرار چوین را متوقف و فراخوانی برای مادر خود را قبل از او از دست داده آگاهی.

State Rep. Carlos Mariani, D-St. Paul, on Friday, June 19, 2020, listened in for a House floor discussion outside the Minnesota Capitol, where demonstrators hung signs along a fence blocking most public entry. Dana Ferguson / Forum News Service

دولت Rep. کارلوس ماریانی D-St. Paul, در روز جمعه خرداد 19, 2020, گوش برای کف خانه بحث خارج مینه سوتا کنگره که در آن تظاهرکنندگان آویزان نشانه ها در امتداد حصار مسدود کردن بیشتر مطلب. دانا فرگوسن / فروم سرویس خبری

گرافیک تصویری از این حادثه موجب تظاهرات در مینه سوتا و در سراسر جهان است. و حرکات سوخت خواستار قابل توجهی عدالت کیفری اصلاحات. اما قانونگذاران نیست قادر به پیشبرد به فرماندار میز هر قانون در پلیس پاسخگویی ممنوعیت chokeholds یا بازنویسی آموزش پلیس استانداردهای, با وجود توافق دو حزبی در برخی از مناطق.

حتی قبل از این شب بن بست در کنگره قانونی رهبران گفت: کار متوقف شده بود در یک پیوند لایحه و لایحه مالیات. و اوباما گفت: آمریکا به طور موثر کاشته "قرص سمی" در یک پیشنهاد به تخصیص فدرال مراقبت در قانون بودجه به شهرستانها و استان ها زمانی که آنها یش در Walz را مکمل بودجه به این لایحه. آن را تا به حال در حال حاضر به تصویب مجلس سنا بدون آن.

و یک پیشنهاد و counteroffer رد و بدل شده در پلیس قانون اصلاحات نشان داد که جمهوری خواهان و دموکرات ها هنوز هم تا به حال قابل ملاحظه فاصله نزدیک بین برنامه های خود را.

Walz در ساعات اولیه روز شنبه به خبرنگاران گفت که یک شکست به تصویب پلیس اسکناس یک روز پس از Juneteenth سالانه جشن پایان برده داری در ایالات متحده خواهد بود غیر قابل قبول به Minnesotans.

"من فکر می کنم نه گرفتن آن را انجام داده, داشتن چه کردهایم با COVID و قتل جورج فلوید و البته همه این ناآرامی به سادگی انجام دهد که در حال حاضر, من فقط فکر می کنم برگ Minnesotans با یک حس است که خبري که در آن آن را احساس می کنم مثل ما بودند در حال بازگشت به برخی از نرمال" Walz به خبرنگاران گفت: حدود 2 a. m. "من فکر می کنم ترک خواهد بود دقیقا همان چیزی اشتباه."

Minnesota House Speaker Melissa Hortman, D-Brooklyn Park, spoke with reporters at the Capitol as lawmakers exited negotiation meetings with Senate Republicans as the clock struck midnight on Friday, June 19, 2020. Dana Ferguson / Forum News Service

مینه سوتا مجلس ملیسا Hortman D-بروکلین پارک با خبرنگاران صحبت می کرد در کنگره به قانونگذاران خارج شد جلسات مذاکره با جمهوری خواهان مجلس سنا به عنوان ساعت زده نیمه شب روز جمعه 19 ژوئن 2020. دانا فرگوسن / فروم سرویس خبری

خانه رهبران گفت: آمریکا و حرکت به موکول کردن نمی خواهد "از خط خارج" به پاس زحمات پلیس پاسخگویی اقدامات در این تابستان.

"این لحظه در تاریخ فرا می خواند ما را به تحویل تحول سیاست بیشتر به نژادی عدالت" مجلس ملیسا Hortman D-بروکلین پارک گفت: در انتشار اخبار. "وجود دارد هیچ چیز بیشتر از فشار دادن نیاز به تغییر قانون و سیاست به طوری که آن ارزش ها و محافظت از زندگی سیاه بومی و مردم از رنگ در مینه سوتا است."

محلی رهبران دولت گفت: حرکت به ترک شهر به عنوان Minnesotans شمارش قانونگذاران برای چند قطعه از قانون کمک به نمایندگی حزبی شکست.

"ویژه جلسه یک قطار خراب است. بین COVID-19 گیر رکود اقتصادی اخیر و مدنی ناآرامی Minnesotans نیاز قوی رهبری دولت در مجلس در حال حاضر بیشتر از همیشه. ما به دلخواه مهلت شکسته معاملات و جنگ پارتیزانی," Audrey نلسن رئیس ائتلاف بیشتر مینه سوتا شهرستانها گفت. "وجود دارد مقدار زیادی از سرزنش به رفتن در اطراف برای این فاجعه جلسه ویژه. مردم از مینه سوتا سزاوار بهتر است."

اتحادیه های کارگری و جوامع محلی است که به شمارش در قوه مقننه به greenlight پروژه های ساخت و ساز در اطراف وزارت امور خارجه همچنین ابراز خشم نسبت به قانونگذاران.

"Adjourning ویژه جلسه بدون عبور یک زیرساخت لایحه غیر قابل قبول است. این یک ویرانگر نتیجه برای کار Minnesotans," جوئل Smith, رئيس جمهور و مدیر کسب و کار از اتحادیه کارگری LIUNA مینه سوتا & North Dakota گفت. "ما در حال نا امید رهبر اکثریت پل Gazelka و جمهوری خواه مجلس سنا حزبی بی ارزش تصمیم به پایان دادن بدون گرفتن کار انجام می شود."

قانونی رهبران و فرماندار گفت: آنها می تواند بازگشت اضافی برای جلسات ویژه و برنامه ریزی برای ادامه مذاکرات در پلیس پاسخگویی اقدامات پیوند لایحه یک لایحه و یک طرح برای هزینه های فدرال COVID-19 کمک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب