ارشد نوروز در هشت کشور جدید را شکل داد برای مقابله با چین

توسط: تابناک | به روز شده در: 7 ژوئن 2020 10:32:37 am اعضای افراد ارتش آزادی افتخار سپاه پاسداران ما

توسط NEWSATROPAT در 18 خرداد 1399
توسط: تابناک | به روز شده در: 7 ژوئن 2020 10:32:37 am
Lawmakers in eight countries form new alliance to counter China اعضای افراد ارتش آزادی افتخار سپاه پاسداران مارس گذشته Wumen دروازه شهر ممنوعه در پکن چین در روز پنج شنبه 21 مه سال 2020 است. (عکاس: Qilai Shen/بلومبرگ)

گروهی از قانونگذاران ارشد از هشت دموکراسی از جمله ایالات متحده آمریکا راه اندازی کرده اند صلیب جدید-مجلس داد برای کمک به مقابله با آنچه تهدید رو به رشد چین در نفوذ به تجارت جهانی و امنیت و حقوق بشر است.

اینتر-مجلس داد در چین که راه اندازی جمعه می آید به عنوان ما در تلاش برای جمع اوری منسجم داد را در چین رشد اقتصادی و دیپلماتیک نفوذ و آن را به عنوان آگهی های دولت های خارجی در محکوم پکن حرکت برای اعمال امنیت ملی قانون در هنگ کنگ است که تهدید این شهر استقلال.

این گروه گفت که هدف آن "ساخت مناسب و هماهنگ پاسخ و کمک به صنایع فعال و رویکرد استراتژیک در مسائل مربوط به جمهوری خلق چین است." ایالات متحده آمریکا حزب جمهوری خواه و سناتور مارکو روبیو و دموکرات باب منندز سابق, ژاپنی, وزیر دفاع ژنرال Nakatani, پارلمان اروپا در امور خارجه عضو کمیته میریام Lexmann و برجسته انگلستان محافظه کار مجلس ایان دانکن اسمیت همه co-صندلی به تازگی راه اندازی شده است.

"چین تحت حکومت کمونیست چین حزب نشان دهنده یک چالش جهانی" روبیو مکرر منتقد پکن و حامی آمریکا قانون با هدف قرار دادن چین بیش از اقدامات خود را در هنگ کنگ گفت: در یک پیام ویدئویی در توییتر.

پکن بارها تاکید کرد که وضعیت در هنگ کنگ است که یک موضوع داخلی در حالی که گفت: چین گسترده تر اقتصادی و دیپلماتیک گسترش به شمار تهدیدی برای جهان است.

"ما می خواهیم تعداد کمی از سیاستمداران احترام به حقایق احترام به قوانین اساسی روابط بین الملل, رها یک جنگ سرد ذهنیت توقف دخالت در امور داخلی و سیاسی حرکت می کند برای منافع خودخواهانه,", چینی, سخنگوی وزارت امور خارجه Geng Shuang گفت: به طور منظم اخبار جلسه مطبوعاتی در پکن جمعه.

'هزینه'
اتحاد گفت: اقتصادی چین افزایش قرار است جهانی بر اساس قوانین به منظور تحت فشار است و کشورها تلاش کرده اند که به ایستادن به پکن باید بیشتر انجام شود تا به تنهایی — و "اغلب در هزینه های بزرگ." لیست کشورهای شرکت کننده شامل ایالات متحده آمریکا, آلمان, انگلستان, ژاپن, استرالیا, کانادا, سوئد, نروژ, و همچنین اعضای پارلمان اروپا.

اروپا می رسد به نقطه اوج بیش از چین و هنگ کنگ قمار

چند تن از کسانی که کشور با آن مواجه شدید اقتصادی و یا پیامدهای سیاسی برای عبور از چین را استراتژیک جاه طلبی.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت قاطعانه تلاش برای بازنویسی دو جانبه روابط تجاری با چین باعث طولانی تجارت جنگ است که تا به حال عواقب جهانی در حالی که تلاش دیگر دیده می شود آمریکا و روزنامه نگاران خارج از چین است.

کانادا دیدم دو نفر از شهروندان خود را — مایکل Kovrig و مایکل Spavor — بازداشت بدون محاکمه به عنوان یک نتیجه از دستگیری یک چینی Huawei Technologies Co. اجرایی است. نروژ شاهد روابط تجاری با چین از خط خارج به مدت شش سال و ماهی قزل آلا صادرات شاقول — پس از یک ناراضی چینی اهدا شد جایزه صلح نوبل.

استرالیا در تلاش برای نگه چین پاسخگو برای Covid-19 همه گیر که برای اولین بار شکست در سرزمین اصلی شهر ووهان منجر به تعرفه های جدید در استرالیا جو و ممنوعیت در برخی از گوشت.

"زمان آن رسیده است برای کشورهای دموکراتیک متحد در دفاع مشترک از ما ارزش های مشترک" اسمیت انگلستان نماینده مجلس گفت: در توییتر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن