اعلام مترقی بین المللی

2020 سال است که ما متحد این تظاهرات متفاوت در یک پیشرو بین المللی گرد هم آوردن فعالان و سازمان های کارگری و مس

توسط NEWSATROPAT در 22 اردیبهشت 1399

2020 سال است که ما متحد این تظاهرات متفاوت در یک پیشرو بین المللی گرد هم آوردن فعالان و سازمان های کارگری و مستاجر انجمن ها و احزاب سیاسی و جنبش های اجتماعی برای ایجاد یک چشم انداز مشترک از دموکراسی همبستگی و پایداری. این ممکن است راه اندازی به ارمغان می آورد این پلت فرم به زندگی دعوت از افراد و سازمان ها در سراسر جهان برای تبدیل شدن به اعضای PI و ساخت این جنبش با هم.

در راه اندازی مترقی بین المللی است که توسط یک شورای موقت بیش از 40 مشاوران از جمله Katrín Jakobsdóttir فرناندو حداد, Aruna Roy, Noam Chomsky, ونسا Nakate ویجی Prashad, Carola Rackete, Yanis Varoufakis الیزابت گومز Alcorta Pierre Sané نائومی کلاین Varshini Prakash, و بسیاری دیگر. در ماه سپتامبر این شورا دیدار افتتاحیه اجلاس PI در ریکیاویک ایسلند به میزبانی نخست وزیر ایسلند و چپ در جنبش سبز به تجزیه و تحلیل چالش های قرن 21 و در نظر گرفتن طرح از PI برای عضویت در مسیر استراتژیک خود را.

در این میان فعالیت های ابتکار در حال تقسیم در سراسر سه ستون. این جنبش با هدف ایجاد یک شبکه جهانی از فعالان و سازمان دهندگان که می تواند هماهنگ کردن کار در سراسر مرز. طرح تشکیل فعالان اندیشمندان و پزشکان به منظور توسعه یک سیاست طرح به صورت تدریجی نظم بین المللی. و سیم ارائه می دهد خدمات سیم به جهان و نیروهای مترقی همکاری با نشریات در سراسر جهان به ارمغان بیاورد مردمی دیدگاه به مخاطبان جهانی.

همه از این کار با هدف ساخت از تلاش های گذشته در سازمان بین المللی و برای یادگیری درس از موفقیت ها و شکست های خود را.

بر خلاف گذشته بین المللی PI است نه محدود به هر نوع سازمان و یا هر نوع مبارزه است. احزاب سیاسی نیست و باید در انحصار سازمان سیاسی و یک قرن 21 بین المللی باید منعکس کننده تنوع و انجمن ها در زندگی ما است. به همین دلیل است که PI با هدف گرد هم آوردن همه نیروهای مترقی — از اتحادیه های کارگری و مستاجر سازمان به جنبش های آزادیبخش و انتشارات زیرزمینی — برای کمک به یک جبهه مشترک.

بر خلاف گذشته انجمن پی تاسیس شده است بر فرض که شبکه های اجتماعی کافی نیست. فقط به گذشته ارجاع پیشرفته مطالبات به صورت کوتاه هفته کار و پایان دادن به کار کودکان پی با هدف توسعه عملی سیاست های چشم انداز ما تبدیل موسسات.

و بر خلاف گذشته جنبش PI با هدف ایجاد زیرساخت های ماندگار برای انترناسیونالیسم. به جای تکیه بر موقت مبارزات و دادخواست PI تلاش می شود با دوام نهاد است که می تواند با اتصال نیروهای مترقی با هم و حمایت از آنها برای ساخت قدرت در همه جا.

جاه طلبی های این طرح بدون شک بالا — بالاتر از بحران کنونی نیازمند است. اما مترقی بین المللی است که تنها به عنوان قدرتمند به عنوان عضویت در آن و به اصلاح جهان پس از Covid-19 ما نیاز به جنبش قدرتمند از نیروهای مترقی. بنابراین پیوستن مترقی بین المللی و همکاری با ما برای ساخت این جبهه مشترک.

دیوید آدلر است که به طور کلی هماهنگ کننده پیشرو بین المللی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب