خرس سرگردان به سنت پل رمپ پارکینگ

ST. پل -- یک خرس سیاه ساخته شده راه خود را به اتحادیه انبار سطح شیب دار پارکینگ در مرکز شهر سنت پل در اوایل ص

توسط NEWSATROPAT در 1 تیر 1399

ST. پل -- یک خرس سیاه ساخته شده راه خود را به اتحادیه انبار سطح شیب دار پارکینگ در مرکز شهر سنت پل در اوایل صبح روز پنجشنبه, ژوئن 18.

اتحادیه انبار تیم امنیتی کشف خرس در اطراف ساعت 1 صبح روز شنبه گفت: لیندسی Boyd مدیر بازاریابی برای اتحادیه انبار. ماموران امنیتی به نام 911 و کنترل حیوانات و ساخته شده مطمئن شوید که تمام قوطی های زباله تحت پوشش قرار گرفتند در این منطقه است.

خرس سرگردان را از طریق یک سطح شیب دار برای حدود یک ساعت بوید گفت: اما در نهایت در سمت چپ منطقه خود را در آن بود و نیازی به زور برداشته شود.

این Lowertown انبار مشرف به رودخانه می سی سی پی و نسبتا پوشیده شده از درخت راهرو که ممکن است توضیح دهد که چگونه خرس به پایان رسید تا مرکز شهر.

در یک Facebook, پست, اتحادیه انبار شوخی در مورد خرس به دنبال آن خط زنبور عسل است که تولید شده توسط زنبور عسل در چند کهیر واقع شده در سقف تاریخی ایستگاه قطار که بازگشایی به عنوان یک هاب حمل و نقل در سال 2012 پس از یک $243 میلیون نوسازی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

St. Paul پلیس و کنترل حیوانات تا به حال هیچ کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرس.

با توجه به وزارت منابع طبیعی مینه سوتا اگر شما روبرو می شوند یک خرس وحشت نکنید و از راه دور به آرامی. اجرا نکنید. خرس اغلب فرار اما اگر خرس می آید نسبت به شما با قاطعیت عمل کن و یا فریاد یا پرتاب چیزی در آن است.

خرس سیاه تنها گونه خرس موجود در مینه سوتا و آنها معمولا سعی کنید برای جلوگیری از تماس با مردم DNR می گوید. آنها به ندرت تبدیل به مهاجم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن