AMLO تنگ دموکراتیک فشار

مکزیک دموکراسی پسرفت وجود دارد و تنها یک نفر مسئول این: رئیس جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador (AMLO). آن است که

توسط NEWSATROPAT در 13 خرداد 1399

مکزیک دموکراسی پسرفت وجود دارد و تنها یک نفر مسئول این: رئیس جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador (AMLO). آن است که او به عمد در تلاش برای سرنگونی دموکراتیک گام های کشور در طول انتقال آن (آغاز شد که در سال 1977). مشکل این است که خود را اصول سیاسی که اشاره او به عنوان "آنچه من نگه عزیزترین در زندگی من" به طور کامل سازگار با فعالیت های مدرن دموکراسی —یعنی یک فرمول برای انتخاب مدت محدود دولت و که نتیجه نامشخص است.

برای مشاهده چگونگی این مورد اجازه دهید ما بررسی مکزیک اخیر توسعه سیاسی. بین سال 1977 و در سال 1996 این کشور انتقال از یک رژیم اقتدارگرا تحت هژمونیک حزب انقلابی نهادی (پری) به چند حزب دموکراسی است. دلایل مختلف پیشرفته شده است به آن را توضیح دهید. اول بین المللی در چارچوب مشخص شده توسط دموکراتیک بادها باد به ویژه در جنوب اروپا (پرتغال و اسپانیا) است که بعد از منفجر به شدت در امریکا لاتین و شرق اروپا است. دوم این کشور در سیاست های داخلی مشخص شده توسط چریکی فعالیت و خجالت PRI رژیم تحمل هنگامی که آن سال 1976 نامزد ریاست جمهوری, José López Portillo زد unopposed. و به عنوان بار تغییر پری مجاز برای متوسطی سیاسی باز با عبور در سال 1977 قانون فدرال از سازمان های سیاسی و انتخاباتی روش (LOPPE). این قانون معرفی دو تغییرات مهم است. آن را تغییر صندلی تخصیص فرمول در مجلس نمایندگان با معرفی یک سیستم مخلوط از نمایندگی که تضمین حداقل تعداد کرسی به مخالفان. دوم آن اعطا رسمیت شناختن قانونی برای همه احزاب از جمله تا زمانی که-پس از آن به حاشیه رانده شده مکزیکی حزب کمونیست و تعریف آنها به عنوان "اشخاص از منافع عمومی است."

PRI هدف در عبور از LOPPE نمی شد به ماشه یک گذار دموکراتیک اما به وقف خود را با یک دموکرات روکش. ناخواسته این نقطه عطف نشانه آغاز یک انتقال است که به طول انجامید تا سال 1996 که هدف از آن دو قسم: به انتخابات اقتدار به دور از پری-دولت و محل آن را در دست خود مختار بدن. این بود که از طریق تقریبا دو دهه از چانه زنی بین دولت و مخالفان از طریق رسمی و غیر رسمی کانال. مخالفت رهبران دو مغلوب ساختن پیشی جستن کارت در دست خود را: حمایت قانونی در اتاق و خیابان بسیج ظرفیت در برابر مستمر انتخاباتی تقلب در این دوره است. مکزیکی گذار به دموکراسی در واقع می توان به اختصار به عنوان یک فضیلت دایره بین انتخابات تقلب اعتراضات خیابانی و اصلاحات انتخاباتی. این تصادفی نیست که اصلی اصلاحات در اطراف تصویب شد, فدرال انتخابات سال 1986 1989-1990 و 1993-1994. در نهایت این حلقه بازخورد از دایره بسته شد در سال 1996 زمانی که قانون اساسی تغییر داده استقلال کامل به موسسه فدرال انتخابات (IFE) با توجه به قدرت اجرایی.

AMLO وارد ملی در صحنه سیاسی همان است که در سال 1996 با در نظر گرفتن بیش ریاست جمهوری از چپ دموکراتیک انقلاب حزب (PRD) بر تعجب آور پلت فرم: که دموکراسی حقیقی است و در عین حال برای رسیدن به مکزیک و تنها انجام این کار از طریق بسیج مردمی و نه با اصلاح قوانین انتخاباتی در اینجا وجود دارد. توسط "دموکراسی حقیقی" AMLO نمی شد صحبت کردن در مورد مجموعه ای از قوانین در میان نخبگان سیاسی به رقابت برای قدرت وارد میدان بازی است. آنچه که او به معنای این بود که به صورت "واقعی" دموکراسی به وجود کسانی که به نمایندگی از مردم (le peuple) باید برنده انتخابی ، این مفهوم لو peuple روی حیله و تزویر است و به لحاظ سیاسی انگیز یک, ریشه در روسو ایده کلی خواهد شد. و اگر جوهر دموکراسی است که عدم اطمینان در مورد نتایج انتخابات را "درست" Rousseaunian نسخه AMLO ارائه می دهد یقین مطلق.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن