۵ مارک از بهترین بین بگ شیک ارزان با قیمت مناسب

یکی از این میلهای راحتی، مبل شنی یا بین بگ نام دارد که قابلیت انعطافپذیری بالای آن، این محصول را به یک مبل کا

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

یکی از این میلهای راحتی، مبل شنی یا بین بگ نام دارد که قابلیت انعطافپذیری بالای آن، این محصول را به یک مبل کارآمد و جذاب در عین حال پرطرفدار تبدیل کردهاست. با این حال اما یادتان باشد وزن این نوع از محصولات نشیمنگاهی جهت جا به جایی آنان خیلی بهتر است مبلمان های معمولی می باشد. پس بهتر است از دوختی قابل اطمینان برخوردار باشند تا شما بتوانید با خیالی آسوده بر روی آن بنشینید. با توجه به ساختار این نوع مبلمان راحت ، بهتر است درزهای با کیفیت و بسیار محکم داشته باشند. قابلیت تغییر حالت به صندلی ، لمی و دراز کش را دارند . راحتی در نشستن این مبل های کیسه شنی 1 نفره ، 2 نفره و 3 نفره ، رنگ بندی زیبا با تنوع بالا ، سبک بودن و ارزان قیمت بودن آنها باعث شده تا در بازار ایران کاملا جا افتاده و دارای محبوبیت فروش بالایی باشند و قابلیت استفاده در منزل ، شرکت ها ، عکاسی ها ، رستوران ها ، فست فودی ، گالری ، ادارات دولتی و خصوصی ، آرایشگاه مردانه و زنانه و گیم نت ها در رنگ های : سفید ، مشکی ، قرمز ، آبی ، سبز ، زرد ، نارنجی ، گلبهی ، کالباسی ، قهوه ای ، نارنجی ، سرمه ای ، طوسی ، نقره ای ، بنفش ، یاسی و غیره می باشند .

پنبه مورد استفاده در داخل صندلی های بین بگ: قابلیت تنفس دارد، راحت و مقرون به صرفه است، اما در مقابل لکه مقاومت ندارد، مایعات را به سرعت جذب می کند و مدت زمان طولانی برای خشک شدن نیاز دارد. همچنین به خاطر داشته باشید که مواد کیف ، هرچه باشد ، باید در برابر سایش ، فشار و همچنین ضد آب و ضد تعریق مقاوم باشد. در زمینه وزن صندلی شنی باید توجه داشته باشید که وزن محصول راحتی به تبعیت از ظرفیت، جنس و همچنین جنس رویه آن میتواند سبک و یا سنگین باشد. با وجود تنوع مدل بالا در این محصول میتوان گفت که یک قانون کلی در تمام مدلها رعایت شده است و آن در نظر گرفتن راحتی افراد هنگام نشستن روی این مبل است. چپی چیز به جهت نرمی و انعطاف بالایی که دارد یک مبل مورد علاقه برای کسانی است که از کمردرد شکایت داشته و نشستن روی صندلی و مبلهای معمولی برایشان آزاردهنده است.

در ساخت این مبل ابتدا شکل نهایی مبل شنی توسط طراح طراحی شده و پس از انتخاب پارچه مناسب با کمک دستگاه برش زده میشود. این مبل شنی که به گفته فروشنده توضیح داده شده که طول عمر بالایی دارد ، و به صورت شکل گلابی طراحی شده است. این مدل مبل های هپی چیر بهترین وسیله برای نشستن استراحت کردن و مطالعه برای همه سنین می باشد یونولیت دانه ای توپی داخل این صندلی ها کاملا قابل انعطاف و با طرز نشستن افراد حرکت می کند و گودی کمر را پر می کند به این ترتیب ارگونومی بدن در حالت استاندارد قرار می گیرد و به این مبل های کیسه شنی طبی خوش نشین گفته می شود که توسط همه پزشکان ارتوپدی نیز قابل تایید و سفارش می باشد که معمولا برای خانم های باردار و افراد سالمند نیز پیشنهاد شده است . این محتویات به راحتی در بخش آستری حرکت کرده و باعث انعطاف و حالت پذیری مبل شنی میشود. مبل های شنی هپیچیر در کدام کارگاه ها تولید می شوند ؟ این نوع از صندلیهای راحتی که آن را هپیچیر (صندلی شادی) و یا به عبارت دیگر صندلی شنی نیز مینامند، امروزه دارای محبوبیت بالایی در میان عموم مردم هستند.

نخستین نکته در باره خرید بینبگ یا همان هپیچیر توجه به ظرفیت نشیمنی آن است، این دسته از صندلیها در سه نوع: تک نفره، دو نفره و همچنین سه نفره طراحی، تولید و به بازار مصرف عرضه میشوند، البته مدلهای سه نفره کمتر از دو مدل دیگر تولید و در معرض فروش قرار میگیرند. تا اینجا متوجه شدهاید که هپی چیر از سه لایه آستر، رویه و مواد داخلی تشکیل شده و پس از ساخت به بازار عرضه میشود. انواع مبل های شنی یونولیتی مبل هپی چیر و مبل بین بگ راحتی تکتفره دو نفره و سه نفره بزرگسال ، کودک و نوجوان در واقع از روکش های چرمی ، پارچه ای ، مخمل و خز در سایزهای بزرگ و کوچک تولید می شوند که داخل آنها با فوم ، یونولیت و گرانول پر می شود که امکان ساخت این صندلی ها با همه رنگ های سفارشی توسط نمایندگی اینتکس با گارانتی روکش و پوسته امکان پذیر است . ᠎This art​icle w᠎as do ne with t he  he᠎lp ​of G SA  Con᠎te​nt Gen erator DEMO.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن