سفارش کتاب از آمازون

محتوا  پنهان  1 سفارش کتاب از سایت آمازون 2 سفارش کتاب از آمازون با ایران پیپر تنها با پرداخت

توسط NEWSATROPAT در 25 آذر 1399

سفارش کتاب از سایت آمازون

از میان هزاران سایت خارجی معتبر در دنیا، آمازون را می‌توانیم جزو معتبرترین و پر فروش‌ترین‌ها بدانیم. آمازون فعالیت خود را در سال ۱۹۹۴ آغاز نمود. این سایت فروشگاه به صورت بین‌المللی عمل می‌کند و افراد زیادی از سراسر جهان محصولات این فروشگاه را خریداری می‌کنند. آمازون در کنار محصولات خود کتاب‌های الکترونیکی را نیز به فروش می‌رساند. اگرچه نسخه‌های الکترونیکی بسیاری از کتاب‌ها در سایت‌های ایرانی نیز یافت می‌شوند، اما هنوز کتاب‌هایی هستند که نمی‌توان آن‌ها را پیدا کرد.  
سفارش کتاب از آمازون
سفارش کتاب از آمازون
  با آنکه سفارش کتاب از آمازون در کشورهای دیگر به راحتی انجام می‌شود، اما اگر داخل ایران باشید، این موضوع کمی متفاوت است. شما باید برای سفارش کتاب از آمازون و دانلود کتاب از آمازون پرداخت ارزی انجام دهید و برای این کار نیازمند داشتن دسترسی کردیت کارت یا کیف پول پی بال هستید. علاوه بر این تنها با داشتن ویزا کارت یا مستر کارت می‌توانید خرید کنید که آن هم نیازمند افتتاح کردن یک حساب ارزی است. به نظر می‌رسد خرید PDF کتاب خارجی وقت گیر و برای برخی از افراد غیر ممکن است. اما راه حل چیست؟ خرید کتاب از آمازون نیز می‌تواند به سادگی خرید کتاب از سایت‌های ایرانی باشد. ایران پیپر مدت زیادی است که فعالیت خود را آغاز کرده است. این سایت نسخه‌های الکترونیک کتاب‌های مورد نظر شما را خریداری کرده و آن‌ها را با هزینه بسیار پایین در اختیار شما قرار می‌دهد.  

سفارش کتاب از آمازون با ایران پیپر تنها با پرداخت ۵ درصد قیمت دلاری کتاب!

با دانستن مشکلاتی که در سفارش کتاب از آ‌مازون وجود داشت، ایران پیپر تصمیم گرفت تا خرید این کتاب‌ها را برای کاربران آسان‌تر سازد. این سایت امکانی را قرار داده است، که بدون نیاز به داشتن مستر کارت و ویزا کارت بتوانید نسخه‌های الکترونیک کتاب‌های مورد نظرتان را خریداری کنید. ایران پیپر هم اکنون نزدیک به ۶ میلیون نسخه از کتاب‌های الکترونیک را از سایت‌های معتبر خریداری کرده و در خود جای داده است، بسیاری از این نسخه‌ها به صورت کاملا رایگان در اختیار شما دارند. نکته قابل توجه این است که تمام کتب موجود در ایران پیپر ۸۰ درصد پایین‌تر از قیمت اصلی به فروش می‌رسند. (فرض کنید کتابی با محاسبات دلاری برابر با ۸۱۶ هزار تومان باشد، ایران پیپر این کتاب را با قیمت ۱۴ هزار تومان در دسترس شما قرار می‌دهد.)

مراحل سفارش کتاب از آمازون با کمک ایران پیپر

سفارش کتاب از آمازون با ایران پیپر مراحل چندان پیچیده‎ای ندارد. در واقع هدف این سایت سرعت و راحتی در خرید نسخه‎های الکترونیک کتاب‌های مختلف است. برای خرید کتاب مورد نظرتان در این سایت کافی است، پس از وارد شدن به صفحه اصلی (به آدرس https://iranpaper.ir ) در قسمتی که برای جست و جو نام کتاب در نظر گرفته شده، نام کتاب و یا نویسنده را وارد و سپس آن را خریداری کنید.  
سفارش کتاب از آمازون با کمک ایران پیپر
سفارش کتاب از آمازون با کمک ایران پیپر
  در صورتیکه کتاب مورد نظر شما در سایت پیدا نشد، این امکان وجود دارد که بتوانید کتاب مورد نظرتان را سفارش دهید. برای اینکار در قسمت سفارش کتاب و سفارش جدید می‌توانید لینک و یا نام کتاب را وارد کرده و آن را سفارش دهید. سامانه دانلود مقاله و کتاب ایران پیپر پس از پیدا کردن کتاب مورد نظر شما، قیمت آن را تخمین زده و به شما اعلام می‌کند. در صورتیکه شما تمایل به خرید داشته باشید، با پرداخت هزینه می‌توانید آن را در کمتر از ۱۲ ساعت دریافت کنید.  
سفارش کتاب از آمازون با ایران پیپر
سفارش کتاب از آمازون با ایران پیپر
  در آخر این نکته را نیز در نظر داشته باشید که کتاب‌های الکترونیکی که توسط ایران پیپر خریداری و در اختیار شما قرار می‌گیرد، با همان کیفیت اصلی به دست شما می‌رسد. برای باز کردن فرمت‌های کتاب آمازون که معمولا به صورت MOBI و یا AZW است، باید نرم افزار کیندل را نصب کنید. در صورتیکه این نرم افزار را نداشتید باید آن‌ها را به فرمت‌های رایج دیگر تبدیل کنید. read more
آخرین مطالب