تماشا کنید: چنگال بزرگ هرالد 2020 شهرداری بحث

سه شهرداری نامزد خواهد شد که در رای گیری در گرند فرک شرکت در یک مناظره در روز پنج شنبه 14 مه در چنگال ب

توسط NEWSATROPAT در 26 اردیبهشت 1399

سه شهرداری نامزد خواهد شد که در رای گیری در گرند فرک شرکت در یک مناظره در روز پنج شنبه 14 مه در چنگال بزرگ هرالد وب سایت.

شرکت کنندگان براندون Bochenski مایک براون و رابین دیوید. قهوه ای است که در وقت.

رای دهندگان تصمیم خود را در یک انتخابات که در حال انجام عمدتا توسط ایمیل با برگه های رای با توجه به این شهرستان در ماه ژوئن 9.

بحث شد و تعدیل توسط هرالد ناشر Korrie ونزل که گفت هدف این است که برای اطلاع رای دهندگان در حالی که قرار دادن برخی از فاصله بین سه نامزد. او گفت که بهترین اتفاقی می افتد زمانی که نامزد دریافت یک فرصت برای ارتباط برقرار کردن با یکدیگر و همچنین برای مقابله با هر یک از دیگر و پاسخ.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"هرالد منتشر کرده است داستان های متعددی در هفته های اخیر در مورد آنچه که این نامزدها را برای گفتن در مورد این موضوع یا آن موضوع است. و وجود دارد بسیار آموزنده فروم به تازگی انجام شده توسط محلی جوان حرفه ای سازمان" ونزل گفت. "این رویداد ما بحث امشب و رویدادهای آینده برنامه ریزی شده توسط دیگران کمک خواهد کرد که گوشت از مسائل حتی بیشتر."

این بحث شامل نه سوالات با نامزدهای هر نوبت گرفتن برای پاسخ به. پس از پاسخ هر نامزد به حال زمان اضافی برای rebuttals یا نظرات بیشتر.

گروه های دیگر نیز در حال برنامه ریزی شهرداری وقایع است. در مه 20, اتاق بازرگانی میزبان دو forums – یکی برای شهردار نامزدها و دیگری برای داوطلبان در حال اجرا برای Grand Forks هیئت مدیره مدرسه. هیئت مدیره مدرسه فروم شروع خواهد شد در 4 p. m. به دنبال آن شهرداری فروم در 5:15 بعد از ظهر

همچنین ایستگاه رادیویی محلی ناکس برنامه ریزی شهرداری رویداد هفته پس از روز یادبود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب