زنان اقلیت های شانه خط مقدم کار در طول همه گیر

توسط: AP | نیویورک | به روز شده: آوریل 2 سال 2020 11:57:28 am آنها نیز به تماشای همکاران خود بیمار ق

توسط NEWSATROPAT در 13 اردیبهشت 1399
توسط: AP | نیویورک | به روز شده: آوریل 2 سال 2020 11:57:28 am
women forntline workers coronavirus, minority frontline workers coronavirus, coronavirus United states, coronavirus health workers, coronavirus front line workers, coronavirus news, coronavirus us, coronavirus cases world, coronavirus deaths world, indian express newscoronavirus, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus country wise cases, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus today update, coronavirus total cases آنها نیز به تماشای همکاران خود بیمار قرار می گیرند. هزاران نفر بدست خود بیمار. بسیاری از آنها درگذشت. (AP Photo/جان Minchillo)

به عنوان امریکا آزمایشی ظهور از هفته از مستندات آن در حال تبدیل شدن روشن است که همه گیر شده عوارض خود را بر روی کارگران که در خط مقدم همراه است.

آنها را بسته بندی شده و ارائه لوازم مراقبت از بیمار و سالمند و نگه داشتن خیابان ها و ساختمان های تمیز.

آنها نیز به تماشای همکاران خود بیمار قرار می گیرند. هزاران نفر بدست خود بیمار. بسیاری از آنها درگذشت.

بخوانید| Coronavirus جهانی به روز رسانی 2 مارس

بار شده است منتقله به طور یکنواخت در سراسر جنسیت و نژادی و اجتماعی و اقتصادی خطوط با توجه به خبر مربوط به تجزیه و تحلیل داده های سرشماری در کشور را 100 بزرگترین شهرستانها. آنها عمدتا زنان مردم از رنگ و بیشتر احتمال دارد به مهاجران است.

کارگران تلقی "ضروری" نیز بیشتر احتمال دارد به زندگی در زیر خط فقر فدرال یا شناور فقط در بالای آن است. آنها بیشتر احتمال دارد که کودکان در خانه و بسیاری از زندگی با دیگران که هم خط مقدم شغل.

"آنچه مهم است در مورد این بیماری همه گیر است که آن تابیده نور روی کارگران که همواره ضروری است اما قبل از این نامرئی" به گفته دیوید Michaels, استاد بهداشت محیط و حرفه ای در hariri دانشکده بهداشت عمومی در دانشگاه جورج واشنگتن.

یک نگاهی به این کارگران:

این کارگر انبار

دنیا بی خانمان در شهر نیویورک Courtenay قهوه ای است که هیچ غریبه ای به سختی.

او جوانترین خواهر هر دو کار در یک آمازون تازه انبار در نیوجرسی و به اشتراک گذاشتن یک آپارتمان در نیوآرک با شش گربه و لاک پشت. خواهران خود می جنگیدند پایدار زندگی در یک نقطه در زندگی قهوه ای ماشین برای هفته ها تا زمانی که آنها به اندازه کافی ذخیره شده برای سپرده و اجاره ماه اول.

زمانی که این بیماری همه گیر در زمان برگزاری قهوه ای فرو برد و به شغل خود به عنوان یک سرپرست در اسکله بارگیری به $2 ساعتی پرداخت دست انداز و اضافه کاری. به زودی چند تن از همکاران او آلوده شد. دیگران او گفت: نشان نمی دهد.

بیش از 60 ٪ از انبار و تحویل کارگران در بسیاری از شهرها مردم از رنگ و یک شکل که افزایش به بیش از 95% در نیوآرک.

یک روز سخت و قهوه ای التماس کرد با یک همکار برای بازگشت به کار برای یک روز. روز بعد خسته و لنگش به دلیل التهاب تاندون قهوه ای نمی تواند تحمل به در آمده ، تلفن زنگ زد بارها و بارها که آن روز صبح. او انداخت و آن را در سراسر اتاق.

"من فکر می کردم" این درست نیست ارزش آن'," او گفت:.

فروشگاه مواد غذایی و کارگر

جین سنت لوئیس می داند که بسیاری از مشتریان خود را پس از 27 سال در یک Safeway در دمشق, Maryland. برخی آورده اند او کوکی ها. دیگران گرفته اند و از ترس خود را از این ویروس در, از جمله یک زن که فریاد زد و او را برای پوشیدن دستکش.

مواد غذایی کارکنان شده اند در میان قابل رویت ترین در امریکا کارگران خط مقدم به عنوان مردم با عجله به سهام تا در ملزومات است. در سراسر کشور, آنها در میان متنوع تر از کارگران خط مقدم تقسیم به طور مساوی بین زنان و مردان است. در بسیاری از شهرستانها بیش از 40% سفید از 15 درصد و 14 درصد اسپانیایی هستند. حداقل 16 درصد زندگی می کنند زیر خط فقر فدرال و 15 درصد فاقد بیمه درمانی.

این ویروس به کشته شدن حداقل 30 نفر از اعضای ایالات مواد غذایی و تجاری بین المللی کارگران اتحادیه. یکی دیگر از 3000 یا بد افتاده یا قرنطینه شده برای قرار گرفتن در معرض, با توجه به, اتحادیه اروپا است که نشان دهنده 900,000 مردم است.

زمانی که لوئیس به خانه او معمول طول می کشد حدود یک ساعت شروع می شود و در گاراژ که در آن او را حذف کفش و تغییرات را در یک حوله تن پوش. او اسپری کفش با Lysol. لباس در ماشین لباسشویی, به عنوان نشانی از او حوله تن پوش پس از او ،

او نمی خواهید به خطر آلوده کردن شوهر او که یک کارگر ساختمانی و 15 ساله و نوه که در زندگی با آنها.

"من نمی دانستم که من تا به حال اضطراب تا زمانی که این آغاز" سنت لوئیس گفت.

راننده کامیون

ژوئن giraldo را از دست و همسر خود را تقریبا از دست داده خانه خود را پس از او گذاشته شد و در سال 2008 بحران مالی است. Refinancing مقابله نجات او را از سلب حق اقامه دعوی اما در سمت چپ او ده ها هزار دلار عمیق تر در بدهی.

در حال حاضر او احساس می کند او در حال غرق شدن به یک آشنا کابوس. قرارداد بندر راننده کامیون در لس آنجلس giraldo را از دست دیده است کار خشک به واردات کند. او کمتر از چهار hauls یک هفته در مقایسه با حداقل 12 در زمان عادی. او با استفاده از به تا 3500 دلار در ماه است اما در حال حاضر بدست آورده در حدود 1500 دلار.

بیش از 85% از انبار و تحویل کارگران در منطقه لس آنجلس مردم از رنگ و 53 ٪ خارجی هستند-به دنیا آمد.

Giraldo را از دست مطرح شد در کلمبیا توسط پدربزرگ و مادربزرگ خود را پس از پدرش در سمت چپ این کشور جنگ زده به کار در باغ میوه کالیفرنیا. Giraldo را از دست و به دنبال آن در اوایل 20s ممنون به پدر خود برای هموار کردن راه اما مصمم به نوع پدر و مادر او تا به حال هرگز.

"من در تلاش برای تغییر تاریخ ما," او گفت:.

به عنوان یک قرارداد کارگر, پدر چهار می شود بدون پرداخت مرخصی استعلاجی و متکی در کالیفرنیا دولت برنامه بیمه درمانی.

"آنها در حال تماس با ما قهرمانان, اما آن را مانند آنها در حال ارسال ما را به جنگ جهانی دوم چوبی با اسلحه" giraldo را از دست گفت.

سرایدار

آنت قهوه ای کار شده بود منبع ثبات در زندگی دشوار است.

برای شش سال تنها مادر دو کار کرده یک شبه تغییر تمیز کردن طبقه دوم از یک بیمارستان در Halethorpe مریلند.

شیوع این بیماری ساخته شده است, فردی را حتی سخت تر. او برگ بالتیمور آپارتمان سه ساعت قبل از شروع شیفت و دو اتوبوس برای رسیدن به محل کار. در صبح او می شود او 8 سال و 11 ساله و پسر آماده برای کنترل از راه دور تحصیل آشپز شام و چند ساعت خواب قبل از شروع بیش از.

این اتحادیه ارائه می دهد کار خود را روز پرداخت می شود بیمار سالانه افزایش و بیمه بهداشت و درمان _ لوکس در یک صنعت که در آن نزدیک به 30 درصد از کارگران فاقد آن است.

او هرگز banked در پیدا کردن خودش مشغول به کار در یک بیماری همه گیر میدان نبرد. این بیمارستان در حال حاضر رفتار COVID-19 بيمار و قهوه ای است که وحشت زده از رفتن به $14.70-ساعت کار است که به سختی نگه می دارد خانواده اش بالاتر از خط فقر.

"مردم در حال رها کردن مثل مگس و من نمی خواهم این اتفاق برای خانواده من," او گفت:.

سرایداران هستند که بیشتر از نظر مالی آسیب پذیر کارگران خط مقدم. در بسیاری از شهرستانها بیش از یک چهارم زیر خط فقر زندگی میکنند. بیش از 40 درصد خارجی هستند-به دنیا آمد و 74 درصد از مردم از رنگ.

در بالتیمور نزدیک به 75 درصد از آنها سیاه و سفید هستند. حداقل 90 اعضای براون اتحادیه 32BJ SEIU اند درگذشت coronavirus. یکی دیگر از 20,000 باید گذاشته شده است.

قهوه ای را به او می گوید نترس و گفت: "ترس چیزی جز شیطان."

مراقبت های بهداشتی کارگران

لیندا سیلوا می دانستم که چیزی اشتباه بود زمانی که او شروع به سرفه روز شنبه در اواخر ماه مارس است. روز بعد پرستار دستیار بیدار شد با درد قفسه سینه تب سردرد و کمر درد خیلی بد آن را به یاد او درد زايمان. او آزمایش مثبت برای COVID-19 یک هفته بعد.

"بود که قبل از ما متوجه ما در واقع تا به حال COVID موارد ما در خانه سالمندان گفت:" سیلوا, که با این نسخهها کار در کوئینز ناسائو پرستاری مرکز و چراغ توانبخشی و پرستاری مرکز در نیویورک است. "ما حق ندارد شخصی تجهیزات حفاظتی برای اولین بار در."

حدود 75 درصد از کارکنان مراقبت های بهداشتی در بسیاری از شهرستانها هستند. آنها در میان کارگران خط مقدم به احتمال زیاد برای دسترسی به بیمه درمانی اگر چه 7% فاقد آن است. و بیش از 8% زندگی می کنند زیر خط فقر فدرال.

در شهر نیویورک بیش از 76 درصد از کارکنان مراقبت های بهداشتی مردم از رنگ.

حداقل 54 پرستاران درگذشت از coronavirus با توجه به آمریکایی انجمن پرستاران.

سیلوا بازگشت به کار پس از دوره نقاهت. آن بوده است بیش از یک ماه پس او را در آغوش گرفت او دو پسر و یا شوهر او که یک ساختمان ایمنی و آتش نشانی مدیر.

"ما می گویند که ما عاشق یکدیگر روزانه و قرار دادن سلاح های ما در اطراف ما selves خود در مقابل هر یک از دیگر," او گفت:.

قطار هادی

دزموند Hill, موزیک نویسنده که نقش flugelhorn اما او باعث می شود زندگی خود را به عنوان یک مترو شهر نیویورک هادی.

شریک زندگی خود را و پنج نفر دیگر او می داند که در میان بیش از 3000 اتوبوس و مترو کارگران که تست مثبت است. یکی دیگر از 3,500 از جمله تپه قرار شد در 14 روز در قرنطینه برای قرار گرفتن در معرض. نزدیک به 6000 بازگشته اند به کار.

حداقل 83 شهر نیویورک حمل و نقل کارگران فوت کرده اند این ویروس با توجه به متروپولیتن حمل و نقل.

در شهر نیویورک بیش از 45 درصد از حمل و نقل کارگران سیاه, 20% سفید هستند و 24 درصد اسپانیایی هستند.

"گاهی اوقات شما به دنبال در یک قطار و فکر می کنم" که من در حال حرکت در حال حاضر ؟ من در حال حرکت افراد بی خانمان و عقب چرا من اینجا انجام این کار؟"' گفت: تپه ای که پشت در محل کار است.

بار دیگر او احساس می کند یک حس از هدف است.

"نیز وجود دارد که روز شما می توانید ببینید ضروری کارگران و مردم برای رفتن به محل کار در فروشگاه های مواد غذایی, هدف, بيمارستان. این افراد قطار و با تشکر از شما" هیل گفت. "این یک عقب و جلو مبارزه است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن