بزرگترین بازار دوباره باز می شود در دبی اما با تب کنترل و محدودیت

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: آوریل 2 سال 2020 2:27:57 pm دبی بازار سینما, سرسره بزرگ

توسط NEWSATROPAT در 16 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: آوریل 2 سال 2020 2:27:57 pm
Dubai mall re-opens, World's largest mall re-opens, UAE mall, Dubal mall restrictions, Dubai newsm World news دبی بازار سینما, سرسره بزرگ و چشمه که در زمان عادی جذب هزاران نفر از گردشگران بسته بندی شده در شب را نشان می دهد باقی می ماند بسته شده است. (فایل)

دبی مال است که تبلیغ به عنوان بزرگترین بازار دوباره باز این هفته تحت سخت پادمان پس از تعطیل برای یک ماه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس که ادعا کرده 238,663 زندگی در سراسر جهان تا کنون. محکم کیف از طراح بوتیک خود را در دست دستکشهایش ریخته مشتریان در یکی از بزرگترین خرید های پس از امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) شروع به کاهش Covid-19 محدودیت.

این مرکز اعلام کرده است مجموعه ای از دستورالعمل ها که بازدید کنندگان باید به دنبال مانند پوشیدن یک ماسک و نه ماندن در داخل بیش از سه ساعت است. همچنین کودکان بین سنین سه و 12 و مردم بیش از 60 یا بالاتر-گروه های در معرض خطر برای بیماری تنفسی مجاز در. بازار بسته شد در مارس 23 و دبی شده بود در زیر یک شبه حکومت نظامی همراه با بقیه درهم از مارس 26.

در ورودی اصلی که در آن مشتریان دست خود را از ماشین های اسپرت و لوکس Suv ها برای پارکینگ این مرکز خرید کارمندان آنها خوش آمد می گوید با سیاه و سفید تی شرت مطلب "خوش آمدید" به همراه چک کردن درجه حرارت خود را با استفاده از دماسنج با توجه به آژانس خبری AFP.

Dubai mall re-opens, World's largest mall re-opens, UAE mall, Dubai mall restrictions, Dubai news, Dubai coronavirus, Dubai lockdown restrictions, World news یک گارد امنیتی چک یک مشتری متوسط و او را ارائه می دهد دستکش یکبار مصرف در میان coronavirus همه گیر در جهان شلوغ ترین سوپرمارکت کارفور در بازار امارات در دبی, امارات متحده عربی. (AP)

"ما معرفی فن آوری برای کنترل تعداد زیادی از مردم از ورود و دریافت گزارش هر ساعت" خبرگزاری فرانسه به نقل از Najla Boujellal که با این نسخهها کار برای بازار صاحبان اعمار گفته.

بازار سینما, سرسره بزرگ و چشمه که در زمان عادی جذب هزاران نفر از گردشگران بسته بندی شده در شب را نشان می دهد باقی می ماند بسته شده است.

از آنجا که مستند تحمیل شد در کشور تحرک محدود بود و امارات گفته بود که قانونی عمل خواهد شد در برابر متخلفان, اما, سوپر مارکت ها و داروخانه ها به عنوان غذا و دارو خدمات تحویل شد و در ادامه به طور معمول.

Dubai mall re-opens, World's largest mall re-opens, UAE mall, Dubai mall restrictions, Dubai news, Dubai coronavirus, Dubai lockdown restrictions, World news زنان تصویب هر یک از دیگر در حالی که یک علامت هشدار به مشتریان خود را حفظ فاصله میان coronavirus همه گیر در حالی که خرید در این جهان شلوغ ترین سوپرمارکت کارفور در بازار امارات در دبی, امارات متحده عربی. (AP)

کلید جاذبه برای مردم, مرکز خرید دبی ساخته شده است آن ثروت و شهرت در پروژه های بزرگ و متنوع اقتصاد برای تبدیل شدن به یک گردشگری و خرید هاب و همچنین برای امور مالی و املاک و مستغلات. در این بازار سراسر 13,00 فروشگاه که دایره وسیع دریاچه در داخل آن است. آن است که نادیده گرفته شده توسط برج خلیفه و آن را جذب برخی از 80 میلیون بازدید کننده در هر سال است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب