نپال پیشنهاد دادن تابعیت به خارجی ازدواج به مرد نپالی پس از 7 سال از اتحادیه

توسط: PTI | کاتماندو | به روز شده: 22 ژوئن 2020 10:28:45 am فعلا یک مرد خارجی ازدواج یک زن نپالی بای

توسط NEWSATROPAT در 2 تیر 1399
توسط: PTI | کاتماندو | به روز شده: 22 ژوئن 2020 10:28:45 am
nepal government, nepal news, Guthi Bill, nepal protests, KP oli, world news, indian express فعلا یک مرد خارجی ازدواج یک زن نپالی باید صبر کنید 14 سال برای شهروندی است. PTI عکس Atul Yadav

کلید پارلمانی پانل در نپال پیشنهاد برای اصلاح کشور را در قانون شهروندی که نیاز به یک خارجی ازدواج به یک نپالی ملی به صبر و هفت سال برای naturalised شهروندی است.

نپال اصلی احزاب مخالف تقبیح این حرکت گفت: این امر ناراحتی زندگی مردم در Madhes به عنوان مرزی, ازدواج, است, شایع وجود دارد. هر دو کنگره نپال (NC) و Janata Samajbadi حزب (SJP) باید گفت که چنین ارائه نیز می تواند تحت تاثیر قرار دهد "نان و روابط عروس' که نپال با هند برای سنین.

این Madheshi هستند ساکنان Terai منطقه در جنوب نپال در دامنه هیمالیا در مرز با هند در بیهار. این لایحه برای اصلاح موجود در قانون شهروندی شد ثبت نام در مجلس در روز یکشنبه.

آن را شامل هفت حقوق که یک خارجی ازدواج به یک نپالی ملی ورزش می تواند تا او بدست می آورد تابعیت گواهی. حاکم حزب کمونیست نپال (NCP) دبیرخانه در روز شنبه تصمیم به زنان خارجی به نپالی مردان واجد شرایط برای naturalised تابعیت بر اساس ازدواج روابط تنها پس از هفت سال.

همان بود تایید شده توسط کمیته پارلمانی در روز یکشنبه هیمالیا تایمز گزارش داد. خارجی زن را دریافت اجازه اقامت تا او واجد شرایط برای شهروندی با توجه به منابع در پارلمان دبیرخانه.

اصلاح لایحه پیشنهاد تغییرات به بند 4.1(b) از قانون شهروندی هموار کردن راه برای زنان دریافت اجازه اقامت به ورزش, اقتصادی, اجتماعی و فرهنگی, حقوق و ارائه هفت های مختلف اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و حقوق به مانند زنان است.

عدم تابعیت گواهی نمی خواهد بار آنها را از در حال اجرا در هر کسب و کار و کسب درآمد استفاده و فروش ثابت و متحرک و دارایی و سود از طریق کسب و کار و درگیر در معامله ملک از هر نوع.

از جمله یک زن نیز می تواند راه اندازی شرکت های اجرای کسب و کار و همچنین دیگر سرمایه گذاری, ثبت وقایع حیاتی از جمله تولد و مرگ و ازدواج و طلاق و مهاجرت و سود خدمات و امتیازات و تخفیف های ارائه شده توسط هر سازمان تاسیس شده مطابق با قوانین.

او نیز از حق تحصیل در هر دانشگاهی موسسه اخذ گواهینامه تحصیلی و ورزش, اقتصادی, اجتماعی و فرهنگی, حقوق و به دست آوردن هویت ملی کارت به هر اصلاحیه پیشنهادی است.

این پیشنهاد مورد انتقاد قرار گرفته است توسط زنان گروه که گفت: یک مرد دبیرخانه باید بگویم در یک ماده است که تا حد زیادی نگرانی های زنان است. آنها همچنین با اشاره به این که اصلاح نمی صحبت در مورد مردان خارجی ازدواج کرده اند به نپالی زنان است.

فعلا یک مرد خارجی ازدواج یک زن نپالی باید صبر کنید 14 سال برای شهروندی است. زنان گروه خواستار برابری در قانون کاتماندو گزارش داد. اصلی احزاب مخالف NC و JSP نوشته شده در نت از مخالفت در برابر متمم لایحه.

هر دو طرف در حمایت از اعطای تابعیت گواهی به زنان خارجی به زودی پس از آنها ازدواج به نپالی مردان است. اصلاح لایحه نهایی شده از طریق اکثریت آرا در کمیته پارلمانی.

آن را در حال حاضر ارائه شده به مجلس از مجلس شورای اسلامی برای تایید.

این حرکت برای اصلاح قانون شهروندی می آید روز پس از دولت نپال تکمیل فرایند ترسیم سیاسی کشور نقشه از طریق اصلاح قانون اساسی ترکیب سه مهم استراتژیک هند مناطق Lipulekh, Kalapani و Limpiyadhura در یک حرکت است که می تواند به شدت تکان خوردن روابط با دهلی نو است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن