ما به فروش تایوان $180 میلیون از اژدر عصبی چین

توسط: رویترز | تایپه | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 3:31:23 pm فایل عکس: تایوان Kee ریه (DDG-1

توسط NEWSATROPAT در 1 خرداد 1399
توسط: رویترز | تایپه | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 3:31:23 pm
فایل عکس: تایوان Kee ریه (DDG-1801) هدایت موشکی ناوشکن (C) و نیروی دریایی در بخشی از یک مانور نظامی در نزدیکی Hualien, تایوان, مارس 22 2019. (رویترز)

دولت آمریکا اعلام کرده است کنگره امکان فروش اژدر پیشرفته به تایوان به ارزش حدود $180 میلیون بیشتر ی کشور در حال حاضر تنش روابط میان واشنگتن و پکن که ادعای تایوان را به عنوان خاک چینی.

ایالات متحده مانند بسیاری از کشورهای دارای هیچ مقام رسمی روابط دیپلماتیک خود با تایوان اما موظف است طبق قانون به ارائه دموکراتیک جزیره با معنی برای دفاع از خود است. چین به طور معمول تقبیح ایالات متحده در فروش سلاح به تایوان است.

وزارت امور خارجه ایالات متحده تایید کرده است امکان فروش به تایوان 18 MK-48 Mod6 فن آوری های پیشرفته سنگین وزن اژدر و تجهیزات مرتبط برای برآورد هزینه از $180 میلیون دفاع آمریکا همکاری های امنیتی سازمان در بیانیه ای گفت: در روز چهارشنبه.

"دفاع از امنیت و همکاری آژانس تحویل داده مورد نیاز صدور گواهینامه به اطلاع کنگره این فروش ممکن است امروز" به آن اضافه شده است.

پیشنهاد فروش ما در خدمت ملی و اقتصادی و منافع امنیتی با حمایت از تایوان "در ادامه تلاش ها برای نوسازی نیروهای مسلح خود را و برای حفظ معتبر دفاعی قابلیت" آژانس گفت.

در پکن چین سخنگوی وزارت امور خارجه ژائو Lijian گفت: چین تا به حال تسلیم "نمایندگی رسمی" با واشنگتن در مورد برنامه ریزی فروش.

چین خواست ایالات متحده برای متوقف کردن فروش اسلحه به روابط نظامی با تایوان برای جلوگیری از آسیب بیشتر به چین و آمریکا روابط ژائو اضافه شده است.

به ما اعلام شد و در همان روز رئیس جمهور تایوان Tsai و نشستند ون شد سوگند او در سومین و گفت او به شدت رد چین ادعای حاکمیت. چین پاسخ داد که "الحاق" اجتناب ناپذیر بود و که آن را هرگز تحمل تایوان استقلال.

چین به شدت آن نظامیان در نزدیکی تایوان پس از Tsai دوباره انتخابات جت های جنگنده پرواز به جزیره هوا فضا و دریانوردی کشتی های جنگی در اطراف تایوان.

چین views Tsai به عنوان یک تجزیه طلب خم رسمی استقلال تایوان. Tsai و می گوید تایوان یک دولت مستقل به نام جمهوری چین, نام رسمی خود را و نمی خواهید به بخشی از جمهوری خلق چین اداره می شود پکن.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن