یک راهنما به هپی چیر در هر سنی

انواع مدل های مبل هپی چیر در ایران ، این نوع صندلی های شنی یونولیتی راحتی تکنفره ، دو نفره و سه نفره را می تو

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

انواع مدل های مبل هپی چیر در ایران ، این نوع صندلی های شنی یونولیتی راحتی تکنفره ، دو نفره و سه نفره را می توانید با قیمت های عمده و به قیمت تولیدی خرید کنید که در نمایندگی اینتکس در تهران تولید می شوند و با قیمت های تخفیف دار ارزان خرید و فروش می شوند . به همین دلیل با تحقیقاتی در این زمینه به فکر افتادیم که دقیقا همان اشکال را با سایزهای بزرگتر میتوان تولید کرد که بزرگسالان و افراد مسن بتوانند از آنها به عنوان نشیمن استفاده کنند. مزایا مبل هپی چیر ، تبدیل مبل هپی چیر به حالت خوابیده برای استراحت های مقطعی و حتی طولانی مدت بدون بروز مشکل ، حالت دادن سریع با جا به جایی یونولیت داخلی مبل به جهات مختلف ، قیمت ارزان , وزن سبک ، تنوع بالا , راحتی منحصر به فرد و حالت پذیری فوق العاده ، طبی بودن محصول , ظاهری زیبا و کاملا شیک برای تغییر دکوراسیون منزل و محل کار , تحمل وزن بالا تا 200 کیلو گرم ، استفاده برای تمامی افراد خانواده ، تولید و ساخت انواع مبل هپی چیر با سلیقه مشتری در هر رنگ و اندازه بزرگ و کوچک و بسیاری دیگر از این قبیل خصوصیت های خوب اشاره کرد .

با پر کردن یک یا دو بار بدنه مبل با مواد یونولیتی دیگر افت نخواهد کرد و به صورت ثابت باقی میماند . قسمت رویی آن به سادگی قابلیت تمیز شدن را دارد. هپی چیر شباهت زیادی به خمیر بازی دارد چرا که در هنگام نشستن بر روی آن هر شکلی که فرم بدن داشته باشد را پوشش میدهد و قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد. دلیل آن هم راحتی و آرامشی است که افراد هنگام نشستن روی آن حس میکنند. هپی چیر و مبل بین بگ یونولیتی مناسب برای نشستن و استراحت در منزل و محل کار هستند و به علت شکل پذیری فوق العاده ای که دارند و نسبت به شکل بدن افراد حالت میگیرند و تمامی قسمت های بدن را پوشش میدهد . برای مثال خیلی از هپی چیر ها به صورت ساده طراحی و تولید شده اند که این عامل باعث شده تا هیچ گونه مزیت و یا امکان خاصی را نداشته باشند و تنها نرمی و راحتی این محصولات سبب شود تا مشتری اقدام به خرید آن کند. سایت رسمی مبل هپی چیر و نمایندگی فروش مبل های هپی چیر یک نفره و دو نفره و سه نفره سایت شاپ اینتکس این امکان را برای خریداران گرامی فراهم ساخته که انواع مبل هپی چیر را طبق سفارش مشتری در رنگ های متنوع و اندازه های بزرگ و کوچک را تولید مینماید و در کمترین زمان به مشتری تحویل میشود .

به جای قاب حجیم مبل یا صندلی، چند پف نرم و سبک می تواند هم زمان جهت استراحت و حفظ حریم خصوصی مورد استفاده قرارگیرند، بدون این که مساحت بزرگی به اندازه متر مربع را اشغال کرده و فضای بیشتری را برای بازی فعال باقی می گذارند. همچنین این مبلهای راحتی بهترین انتخاب برای فضای نشیمن، اتاق خواب و اتاق بازی کودک هستند. اگر دو کودک در یک اتاق مشترک باشند، صندلی های بین بگ به صرفه جویی در فضای ارزشمند اتاق کمک می کند. اگر قصد خرید یک مبل با کیفیت با قیمت مناسب را دارید ما به شما این مدل مبل هپی چیر راحتی را به شما پیشنهاد میکنیم. در واقع بین بگها بر خلاف مقاوم و استحکامپذیری بالا، در طراحی روکش از تنوع کمتری نسبت به سایر مبل شنی برخوردار شدهاند، ولی باز هم مورد پسند عده زیادی از افراد قرار گرفته و از پرطرفدارترینها محسوب میشود. نیز بهره ببرید. جنس چرمی بکار رفته در آن از مقاومت بالایی برخوردار است که عمر بالای آن را تضمین کرده است و علاوه بر آن محصول دارای دو سال گارانتی است تا با خیالی آسوده آن را خریداری کنید. تولید کننده مبل هپی چیر در این مرکز پخش سعی بر این دارند تا برای ساخته شدن مبلمان های راحتی یونولیتی از بهترین مارک و بهترین برند شناخته شده انواع چرم , مخمل ، پارچه مازراتی ، پارچه پلی استر ، پارچه کبریتی ، پارچه خز بلند و کوتاه در بازار استفاده کنند تا به دوام و طول عمر محصول بیفزاید و از رضایت کامل خریداران محترم اطمینان را حاصل نماید ، در بسیاری از اماکن مانند کافی شاپ ها ، شرکت های بزرگ تجاری ، گیم نت ها , ویلا های شخصی و عمومی , منازل شخصی ، عکاسی های کودکان و بزرگسالان , میتوانید از انواع مبل های هپی چیر با رنگ های مختلف بهره ببرید و یک فضای جدید و منحصر به فرد را ایجاد کرده و دکوراسیون مورد نظر خود را بسازید . Th᠎is  post was w ritten wi​th the  he​lp of GSA  Conte nt  G​enerat​or  Dem over sion!

اما یک صندلی بین بگ راحت بدون قاب و چهارچوب، یک افزودنی عالی برای فضای داخلی اتاق کار موجود خواهد بود. هپی چیر تک نفره: نوع ساده و معمول بین بگ ها یا هپی چیر ها بصورت تک نفره تولید میشود و این مدل برای خانه هایی با متراژ پایین بسیار مناسب است چرا که فضای زیادی را اشغال نمیکند. انواع پارچه های مرقوب و با دوام برای تولید مبلمان استفاده میشود . هم چنین رنگ این محصول قهوه تیره بوده و بدون شک استفاده از محصول موجب زیبا تر شدن آن مکان و یا منزل شما می شود . طراحی ارگونومیک آن موجب میشود تا حتی در استراحتهای طولانی نیز دچار خستگی نشویم و به یک گزینه برای انجام بازیهای کامپیوتری و فیلم دیدن نیز تبدیل شود. اگر از خیاطی سر رشته ای داشته باشید به راحتی می توانید یک هپی چیر زیبا و به سلیقه خودتان در منزل درست کنید. اگر میخواهید با قیمت بسیار کم یک مبل زیبا و جذاب از جنس چرم داشته باشید مبل هپی چیر راحتی یک انتخاب بسیار مناسب به شمار میآید. توجه داشته باشید که یونولیت مبل شنی در بسته های ۳ و ۵ کیلویی عرضه میشود .

آخرین مطالب