با ترکیب منحصر به فرد فیزیکی و مهارت تایلر Kleven می تواند بالاترین-پیش نویس شمالی Dakotan همیشه

تایلر Kleven قدم به اتاق جلسه در ایالات متحده آمریکا هاکی عرصه است. 6-پا-4 و 200 پوند او را به طرز محسوسی بلند

توسط NEWSATROPAT در 21 اردیبهشت 1399

تایلر Kleven قدم به اتاق جلسه در ایالات متحده آمریکا هاکی عرصه است.

6-پا-4 و 200 پوند او را به طرز محسوسی بلند و باریک است. او نمی آیند نزدیک به پر کردن قاب است. این قابل درک است با توجه به او فقط 18 سال سن دارد.

او لبخند می زند و معرفی خود. او دوستانه و در عین حال هنوز هم وجود دارد یک کمرویی به او. او را جذاب و در عین حال تا حدودی محفوظ است.

اگر شما در حال حاضر نمی دانم شما هرگز آن را باور: این بچه -- این دراز و باریک مودب و آرام بچه-شاید بیشتر از لحاظ جسمی ارعاب و ترس از چشم انداز است که برداشت خواهد شد در سال 2020 NHL پیش نویس است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"او بهترین بچه در جهان" آمریکا زیر 18 سرمربی تیم ست Appert گفت. "او خود را کمی عینک در. او لبخند بر لب. . . او تقریبا در یک مبارزه در تمرین امروز. روز قبل از یک بازی است. که فقط او چه کسی است. آن را فقط در DNA خود را. او واقعی دشوار است. بازی در حال تغییر است. این در حال حاضر متفاوت. اما ارعاب فیزیکی و فیزیکی بازی است که هنوز هم از اهمیت عمده ای در بازی هاکی و او است که در پیک.

"او است که در ترکیب با بودن 6-4 واقعا موبایل و هجومی با استعداد است. شماره خود را نمی گویند که اما او یک ادبانه بازیکن با استعداد. او یک چوب بزرگ. او شاخه های جن یک تن."

با آن منحصر به فرد skillset, Kleven فرصتی برای برداشت بیشتر از هر کسی که تا به حال بازی داکوتای شمالی دبیرستان هاکی.

Kleven که بازی دبستان هاکی در فارگو دیویس به عنوان یک دانشجوی سال دوم قبل از پیوستن به ایالات متحده آمریکا هاکی برنامه پیش بینی شده است توسط بسیاری پیشاهنگی برای رفتن در دور دوم NHL پیش نویس هر زمان که ممکن است رخ دهد.

اگر او می کند او را پیش افتادن از Grafton-پارک رودخانه لی Brodeur رفت شماره 65 کلی به Montreal Canadiens در سال 1984 NHL پیش نویس به عنوان بالاترین-پیش نویس داکوتای شمالی دبیرستان بازیکن تا کنون.

اگر نه او نمی تواند به مراتب پشت سر.

Kleven مختلف از بسیاری از بازیکنان در بازی امروز.

پیشاهنگی تماس او را "رجعت" برای راه او می تواند از لحاظ جسمی تسلط بر بازی. وجود دارد هیچ کس در این پیش نویس است که می تواند چکش مخالفان مانند Kleven. این سوال برای آنها این است که چقدر خود را جن مهارت های توسعه می تواند در طول چند سال آینده در UND.

Kleven برنامه ریزی شده است برای رسیدن به پردیس در پاییز با شدت تبلیغ کلاس defensemen از جمله پتانسیل بالا 10 انتخاب جیک Sanderson پتانسیل بالای 60 انتخاب Mitchell میلر و 2019 پنجم-انتخاب دور کوپر مور.

در حال رشد در فارگو

پسر لری و کریس تایلر متولد و بزرگ شده در فارگو جایی که او کشیده شد به هاکی از سن جوان است.

کریس که در بازی های هاکی در شمال میشیگان ساخته شده, حیاط خلوت, یخ بازی هاکی هر زمستان. اگر تایلر نبود در خارج وجود دارد, او احتمالا در نزدیکی گرامیداشت صدمین سالگرد تأسیس مدرسه ابتدایی اسکیت با دوستان خود.

A young Tyler Kleven skates on his backyard rink. Submitted photo.

یک جوان تایلر Kleven اسکیت در حیاط خلوت خود را بازی. ارسال عکس.

وجود نشانه هایی از کودکی که Kleven پیشرفته شده بود. در درجه دوم او نقل مکان کرد و از موریانه کنه به یک سرنگ, تیم, جایی که او در حال بازی در برابر چهارم و پنجم کلاس. او ادامه داد: بازی کردن در گروه های سنی در سراسر جوانی خود است که به احتمال زیاد تا به حال نقش مهمی را در قدرت خود را توسعه.

"من همیشه بازی برابر بزرگتر از بچه ها و من می خواهم بازی تا یک سال" Kleven گفت. "شما باید قوی و فیزیکی به نگه دارید تا با همه."

Kleven عشق هاکی رشد بیش از حد.

او را به خانه پس از بازی هاکی حدود 5 p. m. و رد و خود را به دنده ، او می خواهم مستقیما از ماشین به حیاط خلوت پیست اسکیت تا 10 p. m. در این الگو شد تا روال است که پدرش ساخته یخ مسیر از گاراژ درب عقب به میدان یخ بازی در حیاط پشت.

وجود دارد یکی دیگر از زمانی که Kleven حاضر را به خود هاکی دنده در طول یک ماموریت اجرا شود. پس پدرش او را تحت فشار قرار دادند در اطراف باشگاه سام با دنده اسکیت و skateguards ،

There was an ice path from Tyler Kleven's garage to his backyard rink, so he could skate right after playing games as a child. Submitted photo.

وجود دارد یک مسیر یخ از تایلر Kleven گاراژ به حیاط خلوت خود پیست بنابراین او می تواند اسکیت بلافاصله پس از بازی به عنوان یک کودک. ارسال عکس.

زمانی که آن را آمد به تماشای هاکی Kleven متفاوت بود.

نبود سیدنی کرازبی یا پاول Datsyuk که او مورد مطالعه قرار گرفت. آن Detroit Red Wings defenseman Niklas Kronwall بود که چنین غالب باز یخ hitter وظیفه است که آن نوع از چک شد شناخته شده به عنوان "Kronwalled."

Kleven مورد مطالعه ویدئوها از Kronwall و حتی یک قاب پوستر از قهرمان جام استنلی در اتاق خواب خود را.

که ممکن است توضیح دهد سبک خود را از بازی.

"این بخشی از بازی من برای یک مدت زمان طولانی" Kleven گفت. "من به یاد داشته باشید زمانی که من نمی توانستم ضربه به عقب در squirts. من فکر می کنم من متصلب تا چند صد پنالتی دقیقه چون من در حال حاضر شروع به ضربه. این یک بخشی از بازی من است."

او تا به حال به یاد بگیرند که چگونه به بازی بازی'

Kleven بازی خروس جنگی هاکی به عنوان یک دانشجوی سال اول و گرفتار چشم ملت در پیروی از تابستان است.

او آنقدر غالب در ایالات متحده آمریکا هاکی اردوگاه در ماه ژوئن 2017 که او بلافاصله به میدان فرستاد ارائه می دهد تقریبا از هر نیروگاه کالج برنامه: UND, مینه سوتا, دانشگاه بوستون, بوستون, دانشگاه, میشیگان, Denver, ویسکانسین, مینه سوتا, Duluth, نوتردام, و بیشتر.

Kleven متعهد به UND سپس پیوست فارگو دیویس برای فصل بعد. او اندکی نه گل و 16 امتیاز در 27 بازی خود تنها داکوتای شمالی دبستان فصل است.

پس از آن او برای ایالات متحده آمریکا هاکی تیم ملی برنامه توسعه که در آن Appert و مربی دفاعی نیک Fohr یک چنگال بزرگ بومی مشغول به کار در تمام اطراف توسعه است.

"او تا به حال به یاد بگیرند که چگونه به بازی این بازی" Appert گفت. "که دست کشیدن بر او از کجا آمده و یا او را. او فقط آنقدر بزرگ و قوی و با استعداد جسمی که در بالا مدرسه هاکی در داکوتای شمالی, او فقط می تواند به جن و رفتن. سال گذشته او تا به حال برای یادگیری تفاوت های ظریف از بازی.

"دفاع نیست فقط دویدن و رفتن و تلاش برای کشتن کسی. آن زمانی که به تهاجمی که به شکاف پایین در مقابل وقتی که برای محافظت از وسط یخ. این داشتن چوب خود را بر روی یخ هنگامی که شما در حال رفتن به ضربه مردم به طوری که آنها نمی توان نقش را از طریق شما و شما می توانید یک ضربه بزرگ اما شما را به یک دو-در-یک. اینها چیزهایی است که در زمان و او تا به حال به یاد بگیرند. او انجام یک کار خوب در یادگیری است."

Kleven گفت که او زمان زیادی را صرف کار بر روی تصویری با کادر مربیگری.

"من می دانم که در داکوتای شمالی, من بیشتر در حال اجرا در بچه ها" Kleven گفت. "در حال حاضر آن را بیشتر کنند. آن را بیشتر گرفتن pucks به جلو و انتقال به جای آنها پایین آمدن و گرفتن یک فرصت خوب است."

این بدان معنا نیست که بازدید های دور رفته اند. Kleven تا به حال یک این فصل برابر یک ایالت میشیگان بازیکن که چند سال بزرگتر است.

"او هنوز هم بزرگ و تاثیرگذار بازدید تقریبا در هر بازی" Appert گفت. "اما در حال حاضر او آن را در زاویه به جای در حال اجرا شمال. معمولا زمانی که defensemen اجرا شمالی به کسانی که بازدید آنها معمولا یک ضربه بزرگ اما آنها در حال از دست دادن شانس. زمانی که آنها انجام آنها را در زاویه با شتاب رفتن را به خود خالص آنها معمولا آن را انجام می دهند در حالی که کمک به این تیم ایجاد گردش به عنوان به خوبی. او انجام یک کار واقعا خوب است."

UND commit Tyler Kleven of Fargo, who plays for the U.S. Under-18 Team, makes a hit on Northern Michigan's Garrett Klee, whose father, Ken, played nearly 1,000 NHL regular-season games. Photo by Rena Laverty / USA Hockey's NTDP

UND مرتکب تایلر Kleven از فارگو که نقش ایالات متحده زیر 18 تیم باعث می شود یک ضربه در شمال میشیگان گرت کله, که, پدر, کن, بازی های برگزار شده نزدیک به 1000 NHL به طور منظم فصل بازی. عکس رنا Laverty / ایالات متحده آمریکا هاکی NTDP

Kleven نمی شد در بازی قدرت ایالات متحده زیر 18 تیم در این فصل اما پررونق خود به ضرب گلوله از نقطه خواهد به او یک شانس برای انجام این کار در آینده در UND.

"تایلر Kleven تمام ابزار او نیاز به یک قدرت-بازی بازی بازیکن در برخی از نقطه در زندگی حرفه ای" Appert گفت.

Kleven گفت: "آن را در آینده همراه است. من نه توهین آمیز ترین مرد در جهان, اما من قطعا کار بر روی آن. من سعی می کنم به pucks در شبکه و استفاده از یک تایمر به عنوان یک سلاح است."

پیش نویس پیش بینی

با وجود coronavirus همه گیر Kleven استفاده کرده است این زمان برای ادامه کار نسبت به آینده اش.

او شده است در حال کار کردن روزانه به آماده شدن برای UND را در فصل پاییز. او را نیز انجام شده است زوم تماس با متعدد NHL سازمان پیش از این پیش نویس به عنوان آنها سعی می کنند برای رسیدن به می دانم که Kleven به عنوان یک فرد.

پیش نویس پیش بینی Kleven رفتن در هر نقطه از شماره 21 به طور کلی (بین المللی سراغ خدمات) به شماره 57 (آینده ملاحظات).

هر یک از کسانی که او را بالاترین-پیش نویس داکوتای شمالی دبیرستان بازیکن تا کنون. هر چیزی بالاتر از شماره 78 او را فارگو بالاترین-پیش نویس بازیکن و تمایز است که در حال حاضر متعلق به فارگو در شمال دنی Irmen.

"فارگو هاکی رشد زیادی کرده در طول سال" Kleven گفت. "در این روز ما تا به حال اظهارات و آگهی و فرشتگان. در حال حاضر آن را یک سازمان بزرگ با یخ. همه گرد هم می آیند. من بسیار افتخار از آن است. من افتخار می کنم که از فارگو و از داکوتای شمالی."

UND commit Tyler Kleven of Fargo, who plays for the U.S. Under-18 Team, skates in a game against UND on Dec. 28 in Plymouth, Mich. Photo by Rena Laverty / USA Hockey's NTDP

UND مرتکب تایلر Kleven از فارگو که نقش ایالات متحده زیر 18 تیم اسکیت در بازی مقابل UND on Dec. 28 در Plymouth, Mich. عکس رنا Laverty / ایالات متحده آمریکا هاکی NTDP

بالاترین-پیش نویس N. D. آمادگی بازیکنان

شماره 65 کلی - لی Brodeur, Grafton-پارک, رودخانه, Montreal Canadiens (1984)

شماره 72 به طور کلی - الکس Schoenborn, مینت, San Jose Sharks (2014)

شماره 74 کلی - دنیس جانسون, دوست دختر, مرکزی, Detroit Red Wings (1972)

شماره 78 به طور کلی - دنی Irmen Fargo, North-Red River, مینه سوتا وحشی (2003)

شماره 79 کلی - دیو Hanson, دوست دختر, مرکزی, Philadelphia Flyers (1984)

شماره 87 به طور کلی - Keaton Thompson, Devils Lake, Anaheim Ducks (2013)

شماره 87 به طور کلی - رایان Potulny, Red River, Philadelphia Flyers (2003)

** اگر کسی از دست رفته است از این لیست لطفا تماس بگیرید هرالد نویسنده براد ray warren در bschlossman@gfherald.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب