مورهد خانه سالمندان نقض coronavirus دستورالعمل قرار دادن ساکنان در معرض خطر فوری', مقامات بهداشتی می گویند

64-صفحه گزارش منتشر شده در پنج شنبه, مه 27, جزئیات, چند نمونه از کارکنان و ساکنان در مورهد توانبخشی و بهداشت و

توسط NEWSATROPAT در 9 خرداد 1399

64-صفحه گزارش منتشر شده در پنج شنبه, مه 27, جزئیات, چند نمونه از کارکنان و ساکنان در مورهد توانبخشی و بهداشت و درمان مرکز زیر coronavirus دستورالعملهای پیشگیری از ماه گذشته قرار دادن تمام 43 تسهیلات ساکنان کارکنان و پرسنل از اشخاص خارج در معرض خطر است.

همراه با سه مرگ و میر تقریبا نیمی از ساکنان آزمایش مثبت برای این ویروس و هفت بیمارستان بستری شد, با توجه به گزارش.

مورهد توانبخشی در 2810 2nd Ave. N. مخالف با بسیاری از وزارت بهداشت و درمان را یافته و قصد دارد به درخواست تجدید نظر به گزارش خانه سالمندان سخنگوی جان آستین در بیانیه ای گفت.

"ایمنی و رفاه ما ساکنان کارکنان و خانواده ها باقی می ماند بالاترین اولویت ما است," او گفت:. "ما همچنان به هماهنگی نزدیک با دولت های محلی و مقامات بهداشتی و مراحل اضافی به عنوان مورد نیاز برای حمایت از این تعهد است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

داستان و روایت آوریل Baumgarten / انجمن

این مورهد پرستاری در خانه بود در میان چهار در مینه سوتا قرار داده است که ساکنان آن در "فوری معرض خطر" وزارت بهداشت گفت. سه تن دیگر شد Parkview خانه در Belview Sauer مراقبت های بهداشتی در وینونا و ویلا در Bryn Mawr در مینیاپولیس.

بازرسان اشاره کرد که ساکنان کارکنان پرستاری و سایر تسهیلات کارکنان نیست به طور معمول پوشیدن ماسک صورت قبل از تسهیلات خود را تایید اولین مورد در تاریخ 2 آوریل. که بیش از سه هفته پس از مینه سوتا گزارش اول خود را تست مثبت و دو هفته پس از اولین خشت شهرستان ساکن آزمایش مثبت برای کوروناویروس.

تسهیلات دست از ماسک های پس از آن, اما وجود دارد گزارش می دهد که ساکنان نادرست عینک چهره پوشانده اند. کارکنان نمی توصیه به آنها برای تنظیم ماسک این گزارش گفت:.

یکی از ساکنان که در اطراف نقل مکان کرد تسهیلات بدون ماسک آزمایش مثبت برای coronavirus این گزارش گفت:.

تسهیلات نیز موفق به سند coronavirus غربالگری مداوم نظارت و انزوا برای برخی از ساکنان که نشان داد علائم وزارت بهداشت گفت.

یکی که تست مثبت برای این ویروس در یک Fargo مرکز دياليز به مدت یک ساعت قبل از کارکنان هشدار داده شد او و یا او آلوده به این گزارش گفت:. خانه سالمندان نیز موفق به اطلاع شرکت حمل و نقل در مورد رزیدنت بیماری و او و یا او را سوار در یک وسیله نقلیه با یک شهروند دیگر در حالی که آلوده وزارت بهداشت گفت.

در این گزارش به نام دیالیز مرکز یا شرکت حمل و نقل درگیر است.

مراکز مدیکر و مدیکید خدمات بخشی از وزارت بهداشت و خدمات انسانی, حرف آخر در مورد اینکه آیا خانه های سالمندان که به دنبال دستورالعمل ها را مجازات مدنی. این معلوم نیست که آیا مورهد توانبخشی می تواند مجازات است.

اسکات اسمیت, مینه سوتا وزارت بهداشت گفت آژانس همکاری نزدیک با تسهیلات مراقبت دراز مدت برای جلوگیری از گسترش coronavirus. این سازمان قصد دارد به نگه داشتن خانه های پرستاری "مسئول پیاده سازی و نگهداری مناسب کنترل عفونت شیوه برای اطمینان از حداکثر حفاظت برای ساکنان و کارکنان" اسمیت در بیانیه ای گفت.

"این امکانات و ساکنان خود را به ویژه آسیب پذیر به شیوع بیماری است که باعث می شود آن را بسیار مهم برای امکانات را سریع و پایدار اقدامات برای محدود کردن پتانسیل برای معرفی و گسترش عفونت," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب