ویلیامز: COVID-19 یک مشکل جدی برای ND حقوق بازنشستگی

عمومی, سیستم های بازنشستگی در حال تامین مالی با مشارکت کارگران و کارفرمایان است. این سهم هستند و سپس با هم مخل

توسط NEWSATROPAT در 4 خرداد 1399

عمومی, سیستم های بازنشستگی در حال تامین مالی با مشارکت کارگران و کارفرمایان است. این سهم هستند و سپس با هم مخلوط و سرمایه گذاری برای به دست آوردن بازگشت. دارایی های انباشته شده در درون این صندوق استفاده می شود به پرداخت مزایای بازنشستگی در طول زمان است. بازنشستگی مدیران و actuaries باید محتاطانه مدیریت این بودجه برای اطمینان از سیستم های بازنشستگی باقی می ماند حلال. بازار رکود پیچیده تر از این. هنگامی که بازده سرمایه گذاری موفق به دیدار با بازگشت مفروضات بازنشستگی بدهی رشد می کند. در پنج سال پس از رکود بزرگ, بازار, بازده, برای TFFR و NDPERS به طور متوسط -1.2% و -0.29% بود و زیر 8.0% بازگشت مفروضات مورد استفاده برای طرح در آن زمان است.

رکود بزرگ آشکار به خسارات جدی است. در جولای سال 2007 NDPERS تا به حال بودجه نسبت به 93 درصد معنی آن را تا به حال در مورد $93.40 در دارایی برای هر 100 دلار وعده داده شده در منافع (بدهی). بحران مالی منفجر سوراخ در دولت و صندوق های بازنشستگی است که هنوز هم قابل مشاهده امروز. از ژوئیه 2019 در NDPERS بودجه نسبت فقط 72% و $1.2 میلیارد دلار در بازنشستگی بدهی. در طول همان دوره TFFR این بودجه نسبت کاهش از 79% به 66% تدوین بیش از $1.35 میلیارد دلار در تهی دست بازنشستگی بدهی. اگر زمان COVID-19 رکود بازار تولید -5% سالانه بازگشت سرمایه گذاری شبیه به آنچه را تجربه کرده بود در سال 2008 به دلیل بنیاد محافظه کارانه پروژه هایی که در سال 2020 تهی دست بدهی را افزایش اضافی 400 میلیون دلار برای NDPERS و اضافی 300 میلیون دلار برای TFFR.

علاوه بر از دست رفته بازگشت سرمایه گذاری فرضیات دولت همواره شکست خورده را به کمک های مورد نیاز مورد نیاز برای رسیدن و حفظ 100% بودجه نسبت. با توجه به گزارش های مالی از سال 2003 تا سال 2019 ایالت داکوتای شمالی از دست رفته بیش از $539 میلیون در actuarially تعیین سهم کارفرما برای NDPERS. به طور مشابه از سال 2004 تا سال 2019 دولت از دست رفته بیش از $117 میلیون در actuarially تعیین سهم کارفرما برای TFFR. برای نزدیک به 20 سال از داکوتای شمالی موفق به اندازه کافی صندوق عمده آن دولت سیستم بازنشستگی.

فعلی coronavirus-موجب رکود بازار خواهد شد و بدون شک تشدید مشکلات عمومی بازنشستگی سیستم های چهره. با وجود یک دهه از بول, اجرای بازنشستگی در داکوتای شمالی هرگز به طور کامل بهبود از رکود اقتصادی سال 2008. روشن است از 12 سال گذشته است که مدیران نمی توانند سرمایه گذاری راه خود را از این سوراخ بدون تغییر قابل توجهی در سیاست. به هر امیدوارم که از دوره نقاهت بعد از بحران کنونی انتخاب رهبری نیاز به رسیدگی به مشکلات که مانع دولت بازنشستگی بازیابی پس از رکود اقتصادی سال 2008. قوه مقننه به طور خاص برنامه های مزایای کارمند کمیته باید با در نظر گرفتن اجرای جدی حقوق بازنشستگی اصلاحات.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

برای درک بهتر از نحوه COVID-19 may تاثیر دولت حقوق بازنشستگی در داکوتای شمالی اینجا کلیک کنید سعی کنید جدید ما COVID-19 بازنشستگی پیش بینی ابزار.

ویلیامز تحلیلگر سیاسی با دلیل بنیاد بازنشستگی یکپارچگی پروژه. قبلا ویلیامز مشغول به کار به عنوان یک تحقیقات اقتصادی متخصص با مرکز مطالعات عمومی انتخاب و شرکت های خصوصی در دانشگاه ایالتی داکوتای شمالی. او به اتمام کارشناسی خود را در رشته اقتصاد در دانشگاه بین المللی فلوریدا در میامی و کارشناسی ارشد خود را در اقتصاد مالی در دانشگاه دیترویت مرسی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب