خواهد غیاب ورزشی تاثیر سلامت روان ؟ "من فکر می کنم آن را به احتمال زیاد بیش از'

او به شست به جمعیت به عنوان شعارهای "ایالات متحده آمریکا!" بارید پایین و سپس اخراج یک اعتصاب کامل. این یک تصوی

توسط NEWSATROPAT در 27 اردیبهشت 1399

او به شست به جمعیت به عنوان شعارهای "ایالات متحده آمریکا!" بارید پایین و سپس اخراج یک اعتصاب کامل.

این یک تصویر لحظهای در زمان است که ارائه یک لحظه شفا برای یک ملت در غم و اندوه, نمایشگاه اهمیت ورزش در سطح کلان.

"من شده است به کنوانسیون ها و تظاهرات و سخنرانی های" بوش گفت: MLB.com. "من هرگز احساس هر چیزی بسیار قدرتمند و احساسات بسیار قوی و جمعی را از میان جمعیت به طوری مشهود است."

که آنچه دیرین دوقلوها مینه سوتا نجومی بلیط دارنده مایکل Hamerlind به یاد در مورد جهان پس از 9/11. او به یاد می آورد که چگونه بازگشت از ورزش یک موضوع مشترک خدمت به عنوان یک روش ساده انحراف برای برخی از, و فریاد حمایت طلبی برای دیگران به عنوان جهان به آرامی آغاز شده و به حالت عادی بازگشت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

آن چیزی Hamerlind مشتاق برای به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس در ادامه به مصرف ایالات متحده که از جمعه بعد از ظهر وجود دارد 4,586,406 موارد تایید شده در سراسر جهان 306,065 ثبت مرگ و میر و هیچ پایانی در چشم.

"فقط حواس پرتی از بیس بال خواهد بود, دوست داشتنی" Hamerlind گفت. "این فقط می تواند خیلی خوش آمدید به چیز دیگری به ذهن ما از چیزهای دیگر که در حال رفتن است."

که یکی از قدرتمند ترین چیز در مورد ورزش. این یک شادی غیر قابل توضیح قادر به تلنگر در تلویزیون و یا رفتن به ورزشگاه و از دست رفته برای چند ساعت به عوامل استرس زا از جهان خارج محو شدن اگر فقط برای چند ساعت.

که به صورت فرار در دسترس نیست در حال حاضر.

"این یک بحران است که سخت ترین قسمت در مورد ورزشی که اینجا گفت:" دیو, لب گنده, دیرین مدیریت نام تجاری در BetOnline. "شما واقعا نمی تواند فرار از آن. شما نگاه کنید در 9/11 یا بحران مالی و ما همیشه به حال ورزش ما را از طریق. هیچ ورزشی برای منحرف کردن اذهان ما را در این زمان در اطراف."

که عدم حواس پرتی ناشی از عدم ورزش می تواند تاثیر عمیقی بر سلامت روان پایین جاده با توجه به داگ هارتمن صندلی جامعه شناسی در دانشگاه مینه سوتا است.

"من فکر می کنم احتمال بیشتری نسبت به نه" هارتمن گفت. "این چیزی است که ما تکیه می کنند و این واقعیت است که آن را رفته است راست, در حال حاضر سرقت ما واقعا بخش مهمی از تجربه انسانی است."

چرا که برای بسیاری از مردم ورزش خیلی بیشتر از یک فرار. آن را بخش مهمی از زندگی روزمره شده است که بافته شده به تار و پود وجود انسان است.

"به عنوان انسان ما ارزو معنی, هدف, و لذت, و من فکر می کنم ورزش را فراهم می کند یک ساختار راه برای پیدا کردن کسانی که همه چیز" هارتمن گفت. "ما آن را فرار و که باعث می شود آن را به نظر می رسد مانند آن را یک کالای لوکس و یا پوشش روی کیک — که ما واقعا نیاز به زنده ماندن.

"من می خواهم استدلال می کنند که ما واقعا نیاز است که ما نمی گرفتن که در حال حاضر هنگامی که ما نیاز به آن بیش از همیشه است."

کسانی که احساسات نمی خواهد برود هر زمان به زودی. حتی اگر مردم ممکن است انطباق به حالت عادی در طول زمان با توجه به هارتمن در هسته خود آنها همیشه ارزو معنی, هدف و لذت.

"آن را یک زن و شوهر از هزار سال به دور از آن" هارتمن گفت. "این بخشی از یک روند تکاملی است. ما ممکن است توسعه برخی از مکانیزم های جایگزین به عنوان یک راه برای کنار آمدن. این بدان معنا نیست که ولع مصرف برای رفتن به دور. این بخشی از واقعی ما فیزیولوژیکی آرایش در این نقطه است."

این مفهوم می تواند خود را در راه های مختلف, آیا آن را دنبال فرار از دنیوی یا روال و یا جستجو برای یک فرار از درگیری یا اختلاف است. هر دو در حال حاضر اعمال می شود به عنوان COVID-19 بحران به طور همزمان ایجاد یک یکنواخت وجود و قابل لمس ترس از آنچه در پیش روست.

"همه ما می تواند استفاده از یک تعطیلات روانی در حال حاضر, و این چیزی است که ورزش معمولا فراهم می کند" Fox Sports شمالی تحلیلگران کوین گرگ گفت."این سختی زمانی که آن را در اطراف. شما را تا پایان با داشتن بیش از حد زمان به فکر کردن در مورد که در آن ما در حال حاضر در جهان است. شما ببینید تمام این چیزهایی که در اخبار شبانه و وزن آن در مردمی است."

که احساس طنین انداز با تقریبا هر کس در جهان ورزش است. تا آنجا که طرفداران را از دست ندهید تماشای این بازی ها ورزشکاران خانم بازی در آنها را.

"این نوع از فرار از همه چیز" وحشی defenseman Ryan Suter گفت. "شما فقط به بیرون رفتن و بازی کردن یک بازی است."

"این یک چیز بزرگ برای جامعه ما" وحشی مدیر کل لایحه Guerin اضافه شده است. "این بخشی از ما هستند و مردم قطعا آن را از دست."

که توضیح دهد که چرا 2020 پیش نویس NFL رسیده شکستن رکورد مجموع بیش از 55 میلیون بیننده در ماه گذشته و یا چرا مایکل جردن, مستند "آخرین رقص" گرفته شده بیش از توییتر و هر یکشنبه شب برای ماه گذشته است.

روشن است که طرفداران ورزش هستند چفتی کردن به هر آنچه که آنها می توانید در حال حاضر و آنها را ادامه خواهد داد به انجام این کار به عنوان ورزش به آرامی مرحله به مرحله پشت در.

"این واقعا به ارمغان می آورد مردم با هم و این چیزی است که جهان واقعا نیاز به در حال حاضر" وایت کپس جناح Allie Thunstrom گفت. "نداشتن است که نوع نشان داده شده چقدر مهم است."

در حالی که بازگشت احتمالی ورزش بدون شک ارائه یک افزایش بسیار مورد نیاز تا آنجا که هارتمن نگران آسیب ممکن است در حال حاضر انجام می شود.

"این غیر قابل مقایسه آنچه که ما در حال رفتن را از طریق در حال حاضر" هارتمن گفت. "هیچ یک از ما تجربه کرده اند چیزی شبیه به این به عنوان آن مربوط به ورزش است. شاید 9/11 و حتی بود که تنها چند روز از نظر تعلیق ، واقعا وجود دارد هیچ سابقه و است که می تواند یک اثر ماندگار."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن