مغلوب ساختن پیشی جستن و پرش با پوشیدن ماسک صورت در طول سفر به آریزونا ماسک کارخانه

توسط: تابناک | به روز شده در: 6 مه سال 2020 8:59:56 am رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گوش ب

توسط NEWSATROPAT در 17 اردیبهشت 1399
توسط: تابناک | به روز شده در: 6 مه سال 2020 8:59:56 am
رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گوش به تونی استالینگس معاون رئیس جمهور از زنجیره تامین یکپارچه در Honeywell International, Inc. حق در طول یک تور از یک Honeywell International گیاه است که تولید کننده تجهیزات حفاظت شخصی (AP Photo/اوان Vucci)

زمانی که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در نهایت خود را در سمت چپ خانه سفید قرنطینه شنبه به تور یک گیاه در آریزونا است که باعث می شود تجهیزات حفاظتی او کاهش یافته است به پوشیدن ماسک چیزی است که او تمایلی به انجام و پس از وقوع آغاز شد.

در طول یک تور از یک Honeywell کارخانه ساخت N95 ماسک برای مراقبت های بهداشتی کارگران به رئیس جمهور donned عینک ایمنی اما هیچ چهره و پوشش خوب در اظهارات خود که او نمی نیاز به آن را انجام دهد و احتمالا نمی خواهد.

یک مقام کاخ سفید به خبرنگاران گفت که مقامات نمی شد و نیاز به پوشیدن ماسک اما به تمام اقدامات احتیاطی. نشانه نمایش دستورالعمل های ایمنی در تاسیسات کارگردانی کارکنان به پوشیدن ماسک "در همه زمان ها است."

از آنجا که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه می شود در آوریل 3 که آمریکایی ها پوشیدن ماسک صورت در مغلوب ساختن پیشی جستن بارها پیشنهاد آنها غیر عملی بی معنی و زیر شأن و رهبر جهان آزاد است.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او نمی تواند خود را دیدار با "رئیس جمهور و نخست وزیر دیکتاتورها پادشاهان و ملکه" در حالی که با پوشیدن یک ماسک و حتی سفرهای دیپلماتیک شده اند محدود. او به طعنه کوچک-کسب و کار اجرایی که در حال پوشیده, ماسک, در کاخ سفید, رویداد گفتن او را برای قرار دادن آن را به عقب قبل از او صحبت کرد.

پس از مواجهه با انتقاد نیست با پوشیدن ماسک در هنگام مراجعه به یک کلینیک مایو تسهیلات در هفته گذشته معاون رئیس جمهور مایک پنس عینک در یک جنرال موتورز کارخانه. در یک فاکس نیوز تاون هال پنج شنبه او ابراز تاسف کرد.

"من فکر نمی کنم لازم بود اما من باید پوشیده ماسک در کلینیک مایو" او گفت:.

مغلوب ساختن پیشی جستن و پنس تست برای Covid-19 غالبا.

حتی قبل از سفر به آریزونا و کارشناسان بهداشت عمومی گفت که مغلوب ساختن پیشی جستن نظرات تضعیف کرده در حال حاضر مبهم کاخ سفید پیام ماسک صورت.

Dr. K. "Vish" Viswanath استاد ارتباطات سلامت در دانشگاه هاروارد T. H. Chan دانشکده بهداشت گفت: مردم زمانی که متوجه یک رهبر رفتار مغایر با خود را توصیه.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت می کند به کارکنان پس از تور یک Honeywell International گیاه است که تولید کننده تجهیزات حفاظت شخصی در ققنوس. (AP Photo/اوان Vucci)

"حداقل آن دچار سردرگمی مردم," او گفت:. "در بدترین شرایط ممکن است حتی باعث شود آنها را به سوال اگر این قوانین به آنها اعمال می شود و یا اگر این پیام است که واقعا مهم است."

اما او گفت که تصاویر از مغلوب ساختن پیشی جستن پوشیدن ماسک می تواند قانع کننده به خصوص برای رئیس جمهور بیشتر شک و تردید کرد. محققان این تماس بگیرید "کیتی کوریک اثر" پس از نگار بود که تلویزیونی کولونوسکوپی باعث غربالگری نرخ افزایش می یابد.

مغلوب ساختن پیشی جستن بی اعتنا نگرش ماسک خطوط با ایران پایه. یک ABC News/ایپسوس نظرسنجی منتشر شده در هفته گذشته نشان داد که 69 درصد از دموکرات ها گزارش پوشیده داشتن یک ماسک صورت یا پوشش زمانی که دور از خانه در هفته گذشته در حالی که تنها 47 درصد از جمهوری خواهان گفت: همان. بسیاری از مردم معترض coronavirus مستندات در تعدادی از وزارت امور خارجه پایتخت به تازگی نیز صرفنظر با پوشیدن ماسک در حالی که جمع آوری در گروه های بزرگ.

دیگر رهبران سیاسی را فرسوده ماسک ، شهرداران از شیکاگو دالاس و لس آنجلس; فرمانداران کالیفرنیا کلرادو, فلوریدا, New York, اوهایو و ویرجینیا و واشنگتن و سران چین و فرانسه و یونان و هند و ژاپن باید تمام فرسوده آنها را به عنوان رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل. اسلواکی جمهور زوزانا Caputova جلب توجه در سراسر جهان زمانی که او سوگند یک نخست وزیر جدید با پوشیدن لباس بنفش ماسک که همسان او لباس.

Presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن انتقاد کرده است مغلوب ساختن پیشی جستن برای پوشیدن یک ماسک و گفت که او باید گوش دادن به علم و متعهد به پوشیدن یک خود ،

کریگ اسپنسر یک پزشک اورژانس در مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک گفت که فولاد ماسک کاهش احتمال ابتلا coronavirus تا حدودی اما آنها خیلی بیشتر موثر در جلوگیری از پوشنده لباس از آلوده کردن دیگران, به خصوص اگر آنها نمی, نشان دادن علائم آنها موثر ترین زمانی که هر دو طرف در حال پوشیدن آنها.

اما در حالی که تهمت بود و تمایلی, همسر و دختر شده اند.

مدت کوتاهی پس از CDC دستورالعمل به روز شد, بانوی اول, Melania Trump ارسال شده ویدئوها و عکس هایی از خودش با پوشیدن یک ماسک بر روی رسانه های اجتماعی در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن, دختر, Ivanka نوشته شده در عکس با دخترش Arabella با پوشیدن ماسک آنها برای یکدیگر ساخته شده است.

مطالعات گذشته شیوع بیماری در هنگ کنگ و شهر مکزیک همچنین دریافتند که مردان کمتر احتمال دارد به پوشیدن ماسک ،

با زنان در مغلوب ساختن پیشی جستن را در خانواده ترویج ماسک در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن پسرانش همین جونیور و اریک و پسر در قانون Jared کوشنر شده اند دیده می شود در آنها Ronald F. لوانت بازنشسته استاد روانشناسی در دانشگاه Akron گفت: ممکن است ناخواسته ارسال یک پیام که با پوشیدن ماسک زنانه است.

"این فقط تقویت مردانگی از آنچه او انجام می دهند, در مقابل," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب