سفید فوریت برای پایان دادن به نژاد پرستی: چرا حالا ؟

ضرورت است که با آن برای بسیاری از مردم خواستار عدالت نژادی در پی قتل جورج فلوید تونی McDade, Breonna تیلور دوم

توسط NEWSATROPAT در 4 تیر 1399

ضرورت است که با آن برای بسیاری از مردم خواستار عدالت نژادی در پی قتل جورج فلوید تونی McDade, Breonna تیلور دومینیک Rem'mie Fells, Ahmaud Arbery, Rayshard بروکس و بسیاری دیگر مظهر بحرانی پارادوکس: چگونه می تواند به سفید پوستان علیه نژادپرستی در حالی که همچنین اطمینان حاصل کرد که ما نمی re-مرکز سفید برتری در این روند ؟

از یک طرف پایان نژادی و بی عدالتی است فوری است. آن نیاز به اتفاق می افتد دهه پیش. همه ما به خصوص مردم سفید نیاز به صحبت کردن در برابر نژادی و بی عدالتی و به طور فعال از بین بردن نژادپرستی ساختاری.

از سوی دیگر این تحول نیازهای انرژی پایدار باشد بیش از آنچه که خواهد بود یک سفر طولانی نژادی تحول است. نژادپرستی نهادی وجود داشته است برای چند دهه و آن را یک شبه نمی توان باز گرداند. جنبش برای پایان دادن به نژادپرستی ساختاری نیاز به پایدار خلاق عمیق و طولانی مدت است.

در واقع آن شده است کسانی که همه چیز هر چند بعضی از ما فقط در حال حاضر متوجه است. مردم از رنگ منجر شده اند و در کار نژادی عدالت حرکات برای چند دهه. که برخی از ما - به خصوص مردم سفید - فقط در حال حاضر متوجه عمق نژادی و بی عدالتی است که بخشی از مشکل است.

این خوب است که مردم توجه هستند. اما آن می تواند دردناک برای کسانی که شده اند گفت: در این سال ها شاهد "بیدار شدن" از آن دسته از مردمی که فقط "پیوستن به این علت است."

چون من یک فرد است که متعهد به انجام بخشی از من به پایان نژادی و بی عدالتی من قصد دارم به صحبت کردن با دیگر سفید پوستان در این مقاله است. سفیده خاص نقش بازی در پایان دادن به نژاد پرستی. مردم از رنگ نیز باید کار را به انجام, اما از آن است که متفاوت کار - شفا از تروما از ظلم و ستم از بین بردن درونی نژادپرستی ساختمان ائتلاف در سراسر هویت نژادی و غیره.

در نهایت ما نیاز به گرد هم می آیند برای ایجاد یک نژاد-فقط جهان است. اما می توان آن را استراتژیک مفید به برخی از زمان برای ما جداگانه کار می کنند به طوری که ما می تواند ماهرانه تر زمانی که ما دوباره با هم.

بسیاری از سفید پوستان هستند به درستی احساس فوریت در اطراف پایان نژادی و بی عدالتی - بیش از حد بسیاری از زندگی از دست رفته بیش از حد خشونت و بی عدالتی است. جهان به نظر می رسد در یک نقطه اوج. من به برخی از عمیق امیدواریم که همه چیز را در واقع تغییر این زمان.

ما به عنوان جمعی کار نسبت به نژادی و عدالت دعوت می کنم کسانی از ما که در اینجا به بررسی ما مهیجی واکنش های.

منعکس کننده که فوری انرژی است. که در آن است آن را در بدن خود را? وجود حرارت یک ضربه و یا جنبش ؟ چگونه است که آن را تجلی? وجود دارد نیاز به انجامو شما را درگیر که ضربه بلافاصله - و یا شما می توانید ایجاد فضا برای تأمل در آن ،

در حال حاضر عمیق تر بروید. آنچه در زیر است که فوری انرژی ؟

آن است که در واقع درد عمیق در فراگیر خشونت و نژادپرستی?

به این دلیل است که شما درک نمی کنند و یا اذعان سیستمیک نژاد پرستی تا به حال ؟

آیا این یک درد است که شما کمک به آن را در برخی از راه, حتی اگر شما نیست ؟

آن است که یک سردرگمی است که شما نمی دانید که چه باید بکنید و یا چگونه برای کمک به?

آن پرهیزکاران خشم است که این اتحاد برای پایان دادن به در حال حاضر? اگر من از شما دعوت به رفتن عمیق تر هنوز هم: آنچه در زیر است که صالح خشم?

است که آن را در قلب اشتیاق به یک فرد خوب است ؟ برای مردم را به می دانم که شما یک فرد خوب است ؟

این مهم برای مردم به احساس درد عمیق نژادپرستی. به عنوان بسیاری از نژادی عدالت رهبران با اشاره نژادپرستی نیست در واقع مردم از رنگ' مسئولیت به پایان رسید هر چند آنها تحمل خشونت عواقب ناشی از آن. آن سفید است مردم موضوع را به از بین بردن.

ما به عنوان مردم سفید, خرس که درد از جمله درد ما همدستی?

از آنجا که ما در حال همدست به مردم است. شاید ما باید خندید جوک های نژادپرستانه و یا نیست و قطع آنها. شاید ما عصبانی هنگامی که معترضان تعطیل بزرگراه ها و یا در غیر این صورت ناراحتی ما است. شاید ما را تا مقدار زیادی از فضای در جلسات و یا صحبت کردن بیش از مردم از رنگ. شاید ما متوجه نیست تمام منابع فرصت و ایمنی اعطا شده به ما و مردم محروم از رنگ.

نژاد پرستی نهادینه شده است وسیع و عمیق و آثار آن را در بخشی به دلیل بسیاری از راه هایی بودن که مردم را مسلم در واقع رعایت نژادپرستانه سازه. که بدان معنی است که کسانی از ما که در حال سفید شرکت در این ساختار اغلب بدون تحقق آن. سفید کار مردم را در نژادی عدالت به معنی, در بخش بین بردن تمام راه هایی که ما شرکت کنند.

به عنوان ما unpeel لایه های ما همدستی درد عمیق است. این است که می گویند که درد همان درد مردم رنگ. از آن شده است. اما تا زمانی که سفیده یاد بگیرند که با ما درد خود ما ادامه خواهد داد به تصویب نژاد پرستی.

خیلی فوری انرژی ما می بینیم که از سفید پوستان در حال حاضر به خصوص سفیده جدید به علت ناشی از ناتوانی ما بود و با ما درد خود را. در عمیق خود را کتاب "مادر بزرگ من دست: Racialized تروما و مسیر به مرمت قلب ما و بدن" Resmaa Menakem تمایز بین تمیز و کثیف درد. پاک کردن درد "درد است که ترمیم و ساخت می تواند ظرفیت خود را برای رشد....کثیف, درد, درد اجتناب از سرزنش و انکار است."

وجود موازی تمایز در اطراف فوریت. برخی از ضرورت یک catalyzing نیرویی برای تحول با صداقت. اما زمانی که ما سعی می کنیم برای مدیریت, کثیف, درد آن می توانید جلوه های ویژه گرافیکی را به یک خود خدمت فردگرا و ungrounded فوری انرژی است. این ضرورت احساس می اتشی صالح و یا از کوره در رفته.

آن را حیاتی توجه کنید که ضربه به انجام کاری. بله همه جامعه نیاز به انجام کاری برای تغییر سیستم های نژادپرستانه اما فمینیست زاد نژادپرستی و عدالت اجتماعی سازماندهی به مدت طولانی به ما آموخت که کسانی که بیشتر تحت تاثیر یک موضوع باید محور در جنبش برای تغییر. در این مورد که به معنی تقویت سیاه رهبران مصرف سرب خود را به گوش دادن به آنچه آنها می خواهند و نیاز و ایفای یک نقش حمایتی.

ضربه به انجام کاری می تواند یکی دیگر از راه به مرکز سفیدی. سفیده ظالمان. ما آموخته اند که ما سیاست گذاران و shakers در جهان غرب است. چقدر ما ضربه به انجام است در مورد reenacting که الگوی? چه آن را مانند به نشستن با آن ضربه و به جای آن به جهت از بین نژادی عدالت رهبران? و چقدر ما نیاز به انجام یک راه برای جلوگیری از احساس ؟

ما با ناراحتی نمی دانستند چه کار می آید از یک مکان مشابه. می تواند ما نشستن در ناراحتی نمی دانستند? می تواند ما را به احساس می کنید ؟ و گوش دادن به رهبران سیاه و سفید?

این روند کثیف است اما شیوه های مانند حواس ما میآموزد که چگونه به در که messiness و همچنین این رشد نیاز به ناراحتی. تمرکز حواس کمک می کند تا ما را به یاد بگیرند که می شود با آنچه که کشت ما ظرفیت به احساس ما مجسم تجربه و شاهد آنچه مطرح می شود به طور خودکار و بدون واکنش.

این عمل نیاز به اتفاق می افتد هر دو به صورت جداگانه و در مجموع به طوری که ما می توانیم از تجربه درد فوریت و ناهماهنگی و یادگیری به پاسخ در راه است که پشتیبانی از نژادی عدالت به جای واکنش نشان می دهند در راه است که بازتولید سفید برتری. در مقیاس بزرگ اجتماعی و سیاسی و فرهنگی تحول قصد ندارم به اتفاق می افتد بدون ناراحتی است. کسانی از ما که سفید باید مسئولیت را به انجام این کار.

ما نیز سهمی در آن. ساختار سفیدی قطع شده است ما نه تنها از انسانیت از مردم رنگ - به همین دلیل است که آن را پس از آن می شود ممکن است به خشونت dehumanize آنها را; آن را نیز قطع سفید کردن مردم از خود ما و بشریت است.

آن است که در هر کس بهترین بهره برای سفید پوستان به یادگیری مجدد به خود ما انسانیت از بین بردن سفید Menakem تماس "سیاه و سفید بدن برتری" در این فرآیند است.

آخرین مطالب