کاخ سفید می خواهد محرک در ماه اوت زنگ تفریح با $1 تریلیون کلاه

توسط: تابناک | منتشرشده: ژوئیه 7, 2020 9:14:15 pm رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و ارشد مقا

توسط NEWSATROPAT در 17 تیر 1399
توسط: تابناک | منتشرشده: ژوئیه 7, 2020 9:14:15 pm
US coronnavirus loans, Trump donors, US covid cases, US businesses, world news رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و ارشد مقامات کاخ سفید گفته اند که مالیات بر حقوق برش مسئولیت اصلاحات مشوق های مالیاتی برای کسب و کار برای انطباق با این بیماری همه گیر و پتانسیل بازگشت به کار جایزه هستند اولویت برای دولت است. (AP Photo/اوان Vucci)

کاخ سفید می خواهد کنگره به تصویب یکی دیگر از بسته محرک اقتصادی توسط هفته اول در ماه اوت قبل از قانونگذاران سر خانه برای تابستان سالانه خود را زنگ تفریح و برای نگه داشتن هزینه در $1 تریلیون دلار یا کمتر با توجه به معاون رئیس جمهور مایک پنس بالا aide.

"من فکر می کنم ما می خواهیم به مطمئن شوید که افرادی که هنوز بیکار و یا صدمه زدن به محافظت می شود اما در همان زمان ما می خواهم به در نظر گرفتن این واقعیت که اقتصاد تندرست و می خواهید امتحان کنید حاوی مقدار از هزینه های" مارک کوتاه پنس را رئیس ستاد روز سه شنبه در مصاحبه با بلومبرگ رادیو.

"وجود دارد بدیهی است بسیاری از محرک در سیستم قرار داده در طول چند صورتحساب و پس از برچسب قیمت برای ما خواهد بود که."

کاخ سفید و قانونگذاران را به شدت مذاکرات در یک بسته جدید از ویروس های مرتبط با محرک این ماه به عنوان آنها بازگشت به واشنگتن پس از تعطیلات روز استقلال. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و ارشد مقامات کاخ سفید گفته اند که مالیات بر حقوق برش مسئولیت اصلاحات مشوق های مالیاتی برای کسب و کار برای انطباق با این بیماری همه گیر و پتانسیل بازگشت به کار جایزه هستند اولویت برای دولت است.

کوتاه گفت: کاخ سفید views مسئولیت حمایت به عنوان "ضروری" را برای شرکت به ارمغان بیاورد کارگران و برگشت و به طور کامل دوباره باز اقتصاد است.

دولت می خواهد به مطمئن شوید که آن را "اعتصاب تعادل بین حق جایگزینی درآمد از یک سو و حصول اطمینان از که ما نمی باید بیش از حد بالا ضمنی نرخ مالیات بر بازگشت به کار از سوی دیگر" تایلر Goodspeed اقدام رئیس جمهور در شورای مشاوران اقتصادی گفت: در یک مصاحبه جداگانه با بلومبرگ رادیو.

ضمنی نرخ مالیات می تواند 100 ٪ تجاوز نمی کند گفت: معنی آن را نمی توان بیشتر سودآور برای کارگران به ماندن در خانه. اما هر طرح نیاز به "اجازه می دهد یک ضربه بزرگ به درآمد خانوار" است که هسته به اقتصاد Goodspeed اضافه شده است.

خانه برنامه ریزی شده است برای شروع آن زنگ تفریح Aug. 3 با سنا پس از یک هفته بعد. رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل گفت که او می خواهد کنگره برای تکمیل کار در مرحله بعدی محرک آن.

"در آن زمان ما می خواهید به لایحه رئیس جمهور میز" کوتاه گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب