هفتگی DNR حفاظت افسر گزارش: ماهیگیری, قایق رانی و ATV فعالیت های برجسته اجرای تلاش

منطقه 1 - Baudette منطقه شرکت بن Huener (روسو) گشت که روسو رودخانه چک کردن ساحل ماهیگیران تفننی. یک گوساله dep

توسط NEWSATROPAT در 23 تیر 1399

منطقه 1 - Baudette منطقه

شرکت بن Huener (روسو) گشت که روسو رودخانه چک کردن ساحل ماهیگیران تفننی. یک گوساله depredation مورد بررسی قرار گرفت.

شرکت Marc Johnson (Warroad جنوبی) در درجه اول مشغول به کار ماهیگیری فعالیت در دریاچه جنگل و ATV اجرای در سراسر ایستگاه. تخلفات مواجه می شوند شامل ماهیگیری فوق العاده با خطوط در اختیار داشتن غیر قانونی-طول انواع مختلف اردک ماهی, عدم نمایش معتبر ثبت نام ماهیگیری بدون مجوز ماهیگیری در اختیار و اجازه می دهد غیر قانونی بهره برداری از یک ATV.

شرکت جرمی Woinarowicz (تیف ریور فالز غرب) مشغول به کار با شرکت تونی Elwell (تیف ریور فالز شرق) در Beltrami جزیره جنگل های دولت. وی همچنین بررسی دو گرگ غارتگری و پاسخ به چند مزاحم-خرس شکایت. اجرای عمل شامل نقض برای ATV, ثبت نام, حمل و نقل یک uncased اسلحه گرم بر روی یک ATV متعدد نوجوانان با پوشیدن کلاه ایمنی در وسایل حمل و نقل لباس فیله بدون پوست پچ و overlimit از walleyes.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

شرکت تونی Elwell (تیف ریور فالز شرق) متمرکز شده در ATV اجرای و بررسی wolf-depredation و مزاحمت-خرس شکایت این هفته. تخلفات مواجه می شوند شامل انواع ATV ثبت نام مسائل بدون کلاه در ATV مسافران زیر 18 سال, ATV صدور گواهینامه ایمنی نقض و عامل یک موتور خودرو پس از لغو.

Baudette شرق – خالی.

کارلشته – خالی.

منطقه 2 - بمیجی منطقه

شرکت تام Hutchins (کروکستون) گزارش بازرسی عمومی آب و تاالب سایت در هفته های گذشته است. او همچنین صرف زمان کار AIS (گونه های مهاجم آبزی) اجرای تعیین شده در آبهای آلوده. ماهیگیران تفننی و شناور اپراتورها مورد بررسی قرار گرفت در طول هفته.

شرکت تیم خاکستری (بیگلی) کمک در شرکت آکادمی با به دام انداختن و به دام انداختن اجرای آموزش.

شرکت کریس وینتون (Perham) گزارش گشت زنی در منطقه دریاچه ها و مسیرهای پیاده روی برای ماهیگیری و قایقرانی و ATV فعالیت است. تماس از قوها احتمالا شات مورد بررسی قرار گرفتند و به عنوان نامناسب بهره برداری از هیدرو جت. اجرای عمل گرفته شده برای عامل ATV در خندق جنوب بزرگراه 10 هیچ نقطه و یا آینه برای آب اسکی باز و غیر قانونی هیدرو جت عملیات.

شرکت جیک Swedberg (Detroit Lakes) صرف هفته پیگیری موارد از شلوغ چهارم جولای آخر هفته. زمان صرف شده در تماس با صاحبان قایق مورد ثبت نام مسائل زیر در گیاه آبزی نقض و گورخر صدف تخلفات گزارش شده توسط محلی بازرسان. دیگر زمان نیز صرف انجام تعمیر و نگهداری تجهیزات و تکمیل آموزش.

شرکت ال پترسون (Osage) کار کرده پارک دولت اجرای ماهیگیران تفننی و boaters و در پاسخ به تماس یک مجروح گوساله و مزاحمت خرس.

شرکت استیو Chihak (مورهد) صرف هفته گذشته کار ماهیگیری ورزشی, ATV و قایقرانی اجرای و ایمنی. زمان نیز صرف پاسخ به متفرقه حیات وحش-مربوط به تماس.

شرکت انجی وارن (Mahnomen) زمان صرف شده در ماهیگیری و قایقرانی فعالیت است. پیگیری انجام شد در شکایت از نگهداری اموال در یک مکان دسترسی داشته باشید. منطقه مسیرهای پیاده روی مشغول به کار شدند برای ATV و وسیله نقلیه خارج از جاده استفاده است. مزاحمت-خرس مسائل مطرح شد و با زمین های قبیله ای سرپرست.

شرکت بیل برجسته (مرغ سقا رپیدز) صرف هفته گذشته نظارت بر ماهیگیری و قایق و آب فعالیت است. تماس از عمومی شامل شکایات در مورد فن قایق مزاحمت-بیش از حد مشکلات و نگرانی درباره آب. نقطه عطفی همچنین بررسی گزارش نقض حقوق بشر در مپلوود پارک ایالتی. اجرای عمل گرفته شده برای آتش بازی در پارک دولت و متفرقه دیگر کمپینگ نقض.

منطقه 3 - فرگس فالز منطقه

شرکت Troy ریچاردز (فرگس فالز) گزارش فعالیت های تفریحی است که در نیروی کامل در منطقه آبراه. ماهیگیران تفننی گزارش شد مخلوط موفقیت با تمام ناپایدار آب و هوا. ریچاردز کمک به اجرای قانون محلی پس از یک گردباد ویران قسمت جنوب Otter Tail County است.

شرکت دانیال Baumbarger (Glenwood) گزارش اجرای تلاش برای هفته گذشته با تمرکز بر چک کردن ماهیگیران تفننی boaters و PWC (personal watercraft) اپراتور در منطقه دریاچه ها. زمان بیشتری صرف بررسی عمومی آب شکایات و رسیدگی به مجروح-تماس های حیوانی.

CO Tricia Plautz (Henning) زمان صرف شده در طول این هفته برای کمک به آکادمی آموزش به دام انداختن اجرای و تکنیک های. Plautz نظارت ماهیگیری و قایقرانی فعالیت و همچنین گونه های مهاجم انطباق بیش از آخر هفته.

شرکت برایان هولت (Osakis) مشغول به کار ماهیگیری و قایقرانی ایمنی در طول هفته گذشته است. زمان نیز صرف نظارت AIS انطباق در منطقه و در نظر گرفتن مجروح-تماس های حیوانی. هولت به دنبال رها-شناور شکایت و گیاه آبزی مدیریت موارد نقض. اجرای فعالیت های مرتبط بیشتر به ایمنی قایقرانی.

شرکت شین آزبورن (Evansville) مشغول به کار در چند هیدرولیک جت نقض حقوق بشر در گرانت و شهرستان Otter Tail. در دو تا از موارد اپراتورهای شد ذکر شده در گذشته و ادامه داد که در حال حاضر در نتیجه بیشتر اجرای عمل است. هر گونه حفاری از دریاچه پایین نیاز به یک مجوز از DNR و هر مکانیکی کنترل از پوشش گیاهی آبزی نیز نیاز به یک DNR اجازه.

شرکت میچ Lawler (اسکندریه) مشغول به کار ماهیگیران تفننی و تفریحی boaters این هفته در دریاچه ها و رودخانه ها. تعداد زیادی از ارتباط خوب ساخته شده بودند با بزرگسالان جوان ماهیگیری برای اولین بار و هیجان زده در مورد خود جلب. چندین تقدیر نامه صادر شده برای ماهیگیری و قایقرانی نقض. جزئیات کار کرده بود پس از تاریک هدف قرار دادن قایق رانی, تحت تاثیر, کنترل چراغ ها و اواخر watercraft شخصی بهره برداری است. چندین تقدیر نامه صادر شد.

شرکت امیلی Leeb (Morris) همچنان به کار ماهیگیری, قایق رانی و PWC اجرای در منطقه دریاچه ها. ATV و آتش فعالیت تحت نظر قرار گرفتند. مزاحمت-حیوانات تماس دریافت شد.

شرکت هانا چوب (ویتون) مشغول به کار در درجه اول ماهیگیری و قایقرانی فعالیت است. پیگیری تکمیل شد در باز کردن موارد. مزاحمت-تماس بیش از حد به کار گرفته شد و ماهی قنات-حمل و نقل مجوز صادر شد.

منطقه 4 - واکر منطقه

شرکت شیدا پوسنر (Staples) مشغول به کار در ماهیگیری اجرای این هفته. این sunfish, crappies و باس شده ترین سازنده برای ماهیگیران تفننی در منطقه دریاچه ها. او در قایقرانی مسائل مربوط به اجرای این هفته. شکایت از PWCs تعقیب loons و بی دقتی برداری از wakeboard قایق دریافت اجرای برخی از زمان. تخلفات مشاهده شده بودند بدون مجوز ماهیگیری و تمام شده ثبت نام. شکایت شامل خرس آسیب فیدر پرنده و احتمالا مصرف یک نوزاد گوساله.

شرکت Calie Kunst (Remer) با حضور در آموزش و زمان صرف شده در ATV اجرای در طول هفته گذشته. موارد متعدد نقض شد از جمله اجازه می دهد عمل غیر قانونی توسط اطفال, عدم نمایش معتبر ثبت نام و عامل بدون چراغ. شکایت نیز گرفته شد که چگونه کوتاه او صبح روز دوشنبه گزارش هستند. Kunst توضیح داده شده به شاکی او را در انجام بهتر.

شرکت Jordan Anderson (Wadena) مشغول به کار ATV و قایقرانی اجرای در طول هفته گذشته. او همچنین زمان صرف شده در جنگل تفریح و سرگرمی. گزارش از بستر و غیر مجاز, اردو نقض حقوق بشر در هونترسویل جنگل های دولت مورد بررسی قرار گرفت. مزاحمت-تماس حیوانات نیز به کار گرفته شود.

شرکت علامت Mathy (Cass دریاچه) بررسی ماهیگیران تفننی و تفریحی وسیله نقلیه استفاده کنید. گزارش از ماهی در حال مرگ در منطقه دریاچه های در حال در آمدن هستند و به احتمال زیاد در نتیجه درجه حرارت آب در پایین به اواسط 80s. مزاحمت-خرس و سمور شکایت دریافت شد. ادامه کار در شرایط عمومی آب تغییر. گزارش کمپ littering و کمپینگ در یک نقطه بیش از حد طولانی مورد بررسی قرار گرفت. اجرای عمل گرفته شده به صورت غیر قانونی-ظهر walleyes ماهیگیری مجوز نقض و قایقرانی نقض.

شرکت ژاک هیوز (Longville) در ادامه به بررسی boaters و ماهیگیران تفننی. اجرای عمل گرفته شده برای ماهیگیری نقض.

دریاچه جورج – خالی.

واکر – خالی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب