تازه مشکل به نیویورک تحمیل حکومت نظامی در میان فلوید تظاهرات

توسط: AP | نیویورک | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 9:11:28 am تظاهرات مخالفان جنگ در میدان تایمز ق

توسط NEWSATROPAT در 13 خرداد 1399
توسط: AP | نیویورک | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 9:11:28 am
Fresh trouble as New York imposes curfew amid Floyd protests تظاهرات مخالفان جنگ در میدان تایمز قبل از راهپیمایی را از طریق خیابان های منهتن در نیویورک, دوشنبه, ژوئن 1 سال 2020 است. (عکس از آسوشیتدپرس)

شهر نیویورک تحمیل اواخر شب حکومت نظامی آمریکا به مقامات تلاش ناموفق برای جلوگیری از یک شب دیگر از تخریب به درگیری میان جورج فلوید مرگ است.

با 11 p. m. به 5 صبح مقررات منع رفت و آمد نیویورک پیوست و دیگر شهرستانها در سراسر کشور در تحمیل چنین اقداماتی پس از چند روز ناآرامی. از حد در یک شهر بیش از 8 میلیون نفر می آید و پس از چند ماه در حال حاضر محدودیت های اعمال شده به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

اما به اندازه کافی به ضرب وشتم اتفاق افتاده است قبل از حکومت نظامی اثر صورت گرفت که شهردار بیل د Blasio توییتی که آن را به حرکت به بالا 8 بعد از ظهر شنبه.

به عنوان آخرین مهلت برای دریافت کردن خیابان ها با نزدیک شدن باندهای معترضان راهپیمایی از طریق منهتن و بروکلین و پلیس به طور همزمان در پاسخ به گزارش های متعدد از غربت گروه از مردم فوق العاده راه خود را به مغازه ها و تخلیه آنها از کالا.

درهای میسی گل سرسبد منهتن فروشگاه نقض شد و پلیس کشیده دو دستبند به دست مردان قرار داده و آنها را در یک ون.

مردم با عجله به یک نایک فروشگاه در منهتن و انجام armloads لباس. در نزدیکی مرکز راکفلر نمای شيشه شکست و چند نفر دستگیر شدند. خرابه آشغال داخل AT&T در فروشگاه.

تصویری پست شده در رسانه های اجتماعی نشان داد برخی از معترضان استدلال با مردم شکستن پنجره ها و ترغیب آنها برای جلوگیری از, اما مواردی از خرابکاری و سر و صدا-و-گرفتن دزدی نصب شده به عنوان شب جدایی.

"ما سخت کار می کرد برای ایجاد کسب و کار و در عرض یک ثانیه کسی در این زمینه گفت:" صاحب یک غارت منهتن دود فروشگاه که شناسایی خود را تنها با نام Harri. "واقعا بد است."

د Blasio و رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو گفت: شیوع خشونت های قبلی دو شب — که در سمت چپ فروشگاه غارت و وسایل نقلیه پلیس سوخته — به آنها هیچ چاره ای برای تحمیل یک حکومت نظامی حتی به عنوان آنها اصرار آنها ایستاده بود با جمعیت کثیری از تظاهرات مسالمت آمیز که صحبت کردن برای چند روز علیه خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی است.

"ما نمی توانیم اجازه خشونت تضعیف پیام این لحظه" د Blasio در بیانیه ای گفت. کومو سرزنش "افرادی که به دنبال منحرف کردن و بی اعتبار کردن" اعتراضات و گفت: آنها نمی تواند اجازه داده می شود به تضعیف امنیت عمومی.

دو رهبران هر دو حزب دموکرات گفت: بسیاری از افسران پلیس خواهد بود مستقر دوشنبه شب.

جمعیت بزرگ بسیج در میدان تایمز و بروکلین در بعد از ظهر دوشنبه و راهپیمایی در خیابان ها برای ساعت. همانطور که در روزهای گذشته تظاهرات برگزار شد در ساعات روز بودند مسالمت آمیز با ماموران بیشتر نگه داشتن فاصله خود را از راهپیمایان. یک شب مه طریق بروکلین نیز صلح آمیز محدود عمل با پلیس است.

اما میدتاون منهتن فرود به هرج و مرج به عنوان شب سقوط کرد.

پیش از آن در روز یک بار مربع تظاهرکننده Giselle فرانسیسکو در نظر گرفته شده حکومت نظامی لازم است.

"افرادی وجود دارند که باید انگیزه های نهان و آنها در حال تلاش برای ربودن پیام" نیویورکر گفت.

کمیسر پلیس درموت شیا ابراز شک و تردید در اوایل روز دوشنبه در مورد اینکه آیا یک حکومت نظامی خواهد توجه شود. بروکلین قصبه جمهور اریک آدامز, یک پلیس بازنشسته کاپیتان که قصبه شده است یک نقطه کانونی برای تظاهرات و برخی از آسیب نیز تا به حال شک و تردید است.

"واقعی وجود دارد, عمیق, مشروع زخم و اگر ما قصد داریم برای قرار دادن همان سطح از انرژی به تصحیح آن زخم که ما در حال رفتن به قرار دادن به مردم و نه به بیرون آمدن در 11 پس از آن ما در حال رفتن به شکست و این در حال رفتن به طولانی شدن این مشکل گفت: Adams, حزب دموکرات.

شهر نیویورک و آزادی اتحادیه گفت که "عمیقا مشکل ساز است که رهبران ما در حال تحمیل یک حکومت نظامی و اساسا خاموش نیویورک از ابراز خشم و انزجار خود را در نژاد پرستی است که نفوذ این کشور است."

پس از صلح آمیز تظاهرات روز شنبه گروه از مردم ریخت پایین پیاده رو در منهتن شیک سوهو محله و دیگر مناطق شبه شکستن به ساعت رولکس, کیت بیل زدن و پرادا بوتیک ها و فروشگاه های الکترونیک. صدها نفر از مردم دستگیر شدند.

"مردم از این پس دفعه بعد قبل از آنها فکر می کنم در مورد تلاش برای کشتن یکی دیگر از سیاه و سفید, شخص, آنها در حال رفتن به مانند 'لعنت به ما نمی خواهیم آنها را در اینجا انجام این ... دوباره'" شهر نیویورک اقامت شان جونز گفت: به عنوان او را تماشا تخریب.

21 ساله به ضرب گلوله کشته شد در شیک سوهو حدود 12:30 صبح گرفته شده بود به یک بیمارستان با آسیب های که نیست زندگی-تهدید به قتل رسانده اند.

در صبح روز دوشنبه پلیس بودند قابل مشاهده در برخی از سوهو سخت ترین ضربه خیابان ها به عنوان فروشگاه های سوار کردن.

"آن نگران کننده است چون من 100% پشت پلیس و معترضان علیه خشونت پلیس بد و پلیس کشتار مردم رنگ هر زمان که آنها fricking می خواهید, اما این یک داستان متفاوت" گفت: روبی Packard یک معلم و دیرین سوهو ساکن ،

"افرادی هستند که با استفاده از این به عنوان یک دلیل برای ایجاد هرج و مرج و خشونت آمیز می شود," او اضافه شده است.

پنج شنبه بود و شب سوم در یک ردیف عمدتا مسالمت آمیز روز تظاهرات پر هرج و مرج شب, نقاط داغ از خشونت و دستگیری با دختر شهردار در میان افراد دستگیر شده بیش از آخر هفته.

کیار د Blasio, 25, حاضر به ترک خیابان منهتن افسران پاکسازی شنبه زیرا مردم پرتاب چیز. او منتشر شد با یک دادگاه احضار.

پدر او روز دوشنبه گفت که او به او گفت که او می خواهم رفتار مسالمت آمیز و اعتقاد داشت که او به دنبال آن ماموران پلیس' دستورالعمل.

هزاران نفر از مردم به خیابان آمده اند در سراسر کشور برای ابراز خشم و انزجار بیش از فلوید را مارس 25 مرگ و قتل دیگر از مردم به خصوص توسط پلیس. فلوید که سیاه بود درگذشت پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو در گردن او.

روز یکشنبه برخی از شهر نیویورک افسران پلیس زانو با معترضان. اما افسران نیز در درگیری با تظاهر کنندگان.

شیا گفت: این اداره در حال بررسی افسران رفتار در حدود شش درگیری از جمله یکی که در آن دو پلیس وسایل نقلیه کشت و زرع از طریق یک گروه از معترضان روز شنبه در بروکلین.

در طول یکشنبه شب تظاهرات تصویری ارسال شده به رسانه های اجتماعی نشان داد یک افسر پلیس و کشیدن اسلحه و اشاره آن را در تظاهر کنندگان در یک زباله-آشغال خیابان منهتن لحظات پس از یک معترض استفاده از یک شی به ارائه یک ضربه خرد کردن به دیگری افسر سر چند متری دور.

"که افسر باید تفنگ خود را و نشان گرفته امروز" د Blasio گفت. "وجود خواهد داشت یک تحقیق بلافاصله برای تعیین بزرگتر عواقب."

کومو گفت: برخی از افسران به حال تشدید تنش ها با برخی از "بسیار نگران کننده" اقدامات است. پلیس اتحادیه رئیس جمهور پاتریک لینچ گفت کومو بود "اشتباه سرزنش هرج و مرج در پلیس."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن