ما مدیون زندگی ما به COVID-19 کلید کارگران – چگونه ما باید به آنها پرداخت ؟

[محتوای جاسازی شده] در زمان تاریکی ما به دنبال نور است. به همین دلیل است که فروش ربکا Solnit را 'امید در تار

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399

در زمان تاریکی ما به دنبال نور است. به همین دلیل است که فروش ربکا Solnit را 'امید در تاریکی" مشخصی پس از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات. در عین حال تهمت را تصویب رتبه بندی هنوز هم به جست و خیز کردن: هر آنچه که ما ممکن است مایل گاهی اوقات تاریکی همچنان ادامه دارد.

'ما دیگر بدهی ملی" مجموعه ای از مقالات است که تلاش می کند برای دیدن فراتر از حال حاضر ما تاریکی است. در آن برخی از بریتانیا پیشرو فعالان و اندیشمندان در مورد سلامت آموزش و پرورش فقر و منافع مهاجران و اقلیت های پیشنهاد مراحل بعدی این کشور سیاستگذاران می تواند هر یک در تلاش برای پاسخ به این سوال ما چگونه بازپرداخت کسانی که به ما مدیون است ؟

پاسخ و ایمان نویسندگان را در شانس خود را از موفقیت در محدوده تلخ به بیش از تقریبا خوش بینانه است. من از ترس است که کسانی که پیش بینی bleakest نتایج ممکن است حق.

را جدا Katwala, مدیر, از, آینده, یک اتاق فکر متمرکز در پرسش از هویت فرهنگی ادغام مهاجرت و فرصت های اقتصادی. او در نظر آنها و ما نگرش ساخته شده را به ما روان انسان است. نترس به چالش ترقی خواهان در مورد پتانسیل برای کار خود را به نافرجام او می کشد به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته شده شما کف زدن برای من در حال حاضر' تصویری به عنوان مثال. این نشان می دهد کلید کارگران و مهاجران از آسیا و دیگر گروههای اقلیت های قومی – خواندن یک شعر است که به یاد بینندگان نفرت آنها را تجربه کرده اند در مقایسه با قدردانی و احترام است که انگیزه شنبه شب تشویق.

هر درخشان نیت کسانی که در پشت تصویری که Katwala می رود به درد به اشاره, نقد او احساس می کند معتبر: jabbing در مردم درک نفاق بعید است به درمان تقسیم. Katwala نیز برجسته چگونه بام مردم در حال ضربه سخت COVID-19 آنجا که آنها شغل و زندگی در شرایط است که آنها را بیشتر در معرض خطر است.

تاریخ نیز به ما می گوید که یک لحظه به تصویر کشیده شده به عنوان یکی از وحدت ملی می تواند تیره undertones. این است که نشان داده شده در مقاله توسط راجر هاردینگ مدیر اجرایی اصلاح یک موسسه خیریه است که با هدف توانمندسازی جوانان طبقه کارگر و مردم. او اشاره می کند که پس از جنگ جهانی دوم ضد سامی حملات افزایش یافته است و 42 درصد از مردم بریتانیا خواست به مهاجرت. اگر ما برای یادگیری از آنها را ما باید به یاد داشته باشید برخی از این کمتر قهرمانانه قطعات از ما گذشته.

اگر خط مقدم NHS کارگر جدید ما این است که قهرمان ملی, روزنامه نگار سونیا Sodha مناسب است به برجسته که جدید ما بدهی ملی بدهکار است به بسیاری دیگر علاوه بر. رسوا عدم پشتیبانی از بسیاری در مراقبت از خانه های تحریک قابل توجهی خشم اما Sodha همچنین اشاره می کند که بسیاری از نقش های ما به طور سنتی فکر می کردم که متعلق به بیمه خدمات درمانی دیگر ، آنها شده اند subcontracted به شرکت های خصوصی و بدون بخش خصوصی تحویل رانندگان و تیم های امنیتی ما خدمات سلامت را به تابع بس. Reframing ما چگونه فکر می کنم در مورد این کارگران به طور کامل درست است.

که منجر به یکی از چالش های است که موضوعات را از طریق راه حل های مطرح شده در این گزارش: بسیاری از پیشنهادات خود را هزینه خواهد شد پول است. زن سبک و جلف Ussher که رئیس مشاور اقتصادی در اتاق فکر دموی شد که قبلا اقتصادی وزیر خزانه داری به نشان می دهد که بهتر کردن کارگران شده اند که قادر به کار از خانه باید کنده: او شناور ایده لغو مالیات شخصی کمک هزینه پس انداز درآمد. این امر می تواند یک حرکت جسورانه برای یک دولت به قرار دادن بار بر روی شانه ها از کسانی که به طور کلی نگه داشتن بیشترین قدرت سیاسی اما او حق است به پیشنهاد آن است.

سوال این است که آیا دولت توقیف ارائه فرصت زمانی بهتر کردن به احتمال زیاد به یاد داشته باشید که آنها شده اند به شدت ضربه به دیگران است. Ussher ساکن در این توافق نامه از سراسر طیف سیاسی است که ما نیاز به صرف پول برای نجات اقتصاد – یک مقابل علامت گذاری به بخش پس از مراتب کمتر عمیق 2008 سقوط. اگر ما به دنبال سیاسی با روشنایی ضعیف تابیدن نور در تاریکی این ممکن است آن را.

عمران احمد, مدیر عامل این مرکز برای مقابله دیجیتال نفرت برجسته ویرانگر نقش دروغ می تواند در تعمیق اختلافات. او پژواک Ussher تماس به دنبال پول از کسانی که باقی می ماند نقدی-غنی پیشبرد قانع کننده در مورد یک دیجیتال خدمات مالیاتی. نگاه سرشار توازن برخی از دره سیلیکون عظیم دولت باید هماهنگ به مطمئن شوید که شرکت های پرداخت سهم عادلانه خود را. اما همانطور که جورج گراهام از نجات کودکان اشاره در مقاله خود به واکنش بین المللی از اتحادیه اروپا به G20 تا کنون ضعیف شده است.

تلخ اقتصادی تصویر Ussher رنگ تنها بدتر از این جزوه منتشر شد هفته گذشته است. علاوه بر این, ما را به خوبی به یاد داشته باشید که تصمیم به نایاب فروشگاه وسایل حفاظتی شخصی که ذخیره پول در آن زمان است که به احتمال زیاد به فشار هزینه انجام کسب و کار در آینده – حفظ بزرگتر موجودی سهام هزینه پول. ما نمی خواهد فقط باید به پرداخت برای خدمات اضافی ما استقراض اما همچنین مطمئن شوید این اشتباهات ساخته شده است دوباره.

دن کاری مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی یک اتاق فکر و مشاوره برای موسسات خیریه, مذاکرات در مورد نقش داوطلبانه بخش و چگونه از آن خواهد شد بسیار مهم در ماه های آینده. این را فراتر از ارائه خدمات به دادن فرصت برای کسانی که می خواهند به درگیر شدن. با بیش از یک میلیون نفر ارائه برای کمک به بسیاری از داوطلبان بالقوه شده اند نشسته در خانه که مایل به سهم اما با هیچ مسیر به انجام این کار.

دولت باید داوطلبانه به عنوان بخش حیاتی برای وحدت کشور است. tDespite استرلینگ تلاش های امثال NCVO انگلیسی هماهنگی بدن را آهسته بوده است به ارائه پشتیبانی می کند و این نمی augur هست. اگر دولت و سازمان های داوطلب می توانید با استفاده از این تعمیق روابط با مقامات دولتی و کارمندان دولت و سپس داوطلب لحظه واقعا خواهد وارد شده اند.

در حالی که بسیاری از نویسندگان سعی کنید برای رسیدن به بیشتر خوش بین نتیجه گیری مقیاس چالش می شود تا کنون بیشتر آشکار اغلب در آن عواقب ناخواسته. Kirsty McNeill از نجات کودکان توضیح می دهد که چگونه کودکان را تحت تاثیر قرار خواهد شد در های مختلف اغلب دلسرد کننده راه. اگر furloughed کارگران در خانه با, مراقبت, مسئولیت – و آنها به مراتب بیشتر احتمال دارد به زنان – سپس آنها را خارج می شود از گفتگو در مورد چگونه شرکت ها برای زنده ماندن. اگر شما در اتاق که در آن اتفاق می افتد صدای خود را ضعیف تر است. این موضوع در لمس توسط نویسندگان دیگر که برجسته کج نمایندگی از ما در مجالس قانونگذاری که در آن افراد معلول بام مردم و زنان و کسانی که از طبقه کارگر پس زمینه اغلب زیر نشان داده شده است. سیاستمداران و دولت باید به طور هدفمند به آنها عبارتند از: سریع تصمیم گیری نکنید اغلب اجازه می دهد برای آن است.

آن است که این فقدان نسبی قدرت سیاسی که سازیاموسیقی زنگی از بسیاری از این مقالات است. این درست نیست که وضعیت در bleaker پایان از طیف آنها رنگ; کسانی که به آنها بزرگترین بدهی بدهکار است باید حداقل دسترسی به اهرم قدرت است. این خطر وجود دارد که آنها را نیز می توان از چپ به تحمل فشار از بلندی رکود است. وجود یک پنجره فرصت برای دولت و به منظور برخی, بزرگ, جسورانه, بحث, مانند کسانی که در اطراف بازسازی مراقبت اجتماعی که floundered تحت گوردون براون و هزینه ترزا ممکن است یک انتخابات اکثریت. Sodha پیشنهاد می کند که دولت باید به سرعت کمیسیون متقابل گروهی را به جلو پیشنهادات و جزوه می دهد این تصور که مراقبت اجتماعی است که نه تنها در منطقه مستحق چنین ابتکار عمل.

آنچه که ما دیگر بدهی های ملی' نشان می دهد این است که ما را پیدا خواهد کرد آن است که کسانی که نزدیک به قدرت سیاسی کسانی که بلندترین صدای کسانی که در حال حاضر یک صندلی که قادر خواهد بود به بازپرداخت بدهی برای آنها کار می کنند. این جزوه خوش آمدید و بسیار مورد نیاز به شروع یک فصل جدید است که بسیار تلخ آغاز واقع است. ممکن است نور در تاریکی است. اما از آن است که تاریکی که غالب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب