مغلوب ساختن پیشی جستن کست شک در آینده از چین به ایران بعد از تماس تلفنی

توسط: تابناک | به روز شده در: 9 مه سال 2020 12:48:16 pm مغلوب ساختن پیشی جستن است mused در مورد نوعی

توسط NEWSATROPAT در 20 اردیبهشت 1399
توسط: تابناک | به روز شده در: 9 مه سال 2020 12:48:16 pm
Trump casts doubt on future of China trade deal after phone call مغلوب ساختن پیشی جستن است mused در مورد نوعی تنبیه چین برای شیوع کروناویروس که تا کنون به کشته شدن حداقل 75,000 آمریکایی است. (عکس از آسوشیتدپرس)

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بازیگران شک در آینده خود را در "فاز یک" معامله تجارت با چین یکی از بزرگترین دستاوردهای دوره اول خود گفت: روز شنبه که او را در حال مبارزه با پکن در پی جهانی coronavirus بیماری همه گیر.

"من با داشتن یک زمان بسیار سخت با چین" مغلوب ساختن پیشی جستن در مصاحبه ای گفت: در فاکس و دوستان. "من ساخته شده یک معامله تجاری ماه قبل از این کل چیزی که اتفاق افتاده است. و آن را به لگد زدن به در شما می دانید یک ماه پیش و شروع به پا زدن و شروع به تولید و پس از آن این اتفاق می افتد و آن را مرتب کردن بر اساس از باطل بسیار است."

مغلوب ساختن پیشی جستن سخنان در تضاد با اظهارات از چینی و مقامات ایالات متحده پیش از آن در روز است که به دنبال یک تماس تلفنی میان افغانستان و تجارت مذاکره کنندگان چینی معاون نخست وزیر لیو او و نماینده تجاری ایالات متحده رابرت Lighthizer و وزیر خزانه داری استیون Mnuchin. آنها متعهد به ایجاد شرایط مطلوب برای اجرای تجارت دو جانبه مقابله و همکاری در اقتصاد و بهداشت عمومی با توجه به بیانیه ای از وزارت بازرگانی.

Trump casts doubt on future of China trade deal after phone call

اما مغلوب ساختن پیشی جستن است mused در مورد نوعی تنبیه چین برای شیوع کروناویروس که تا کنون به کشته شدن حداقل 75,000 آمریکایی است. او خواسته شده است در این هفته که آیا او ممکن است اعمال تعرفه های چین به دلیل ویروس که او پیشنهاد کرده است که نتیجه تحقیقات این کشور در حال انجام در آزمایشگاه در ووهان چین.

"هیچ کس دیگری تا به حال ساخته شده است یک معامله تجاری با چین به دلیل آنها نمی تواند آن را انجام دهد چرا که چین نمی خواهد آن را انجام دهد چرا که چین تا به حال یک خیابان یک طرفه به rip کردن, ایالات متحده است. ما از دست دادن 500 میلیارد دلار در سال پنج صد" مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه گفت. "و بنابراین من خیلی پاره شده من هنوز تصمیم نگرفته اند, اگر شما می خواهید به حقیقت را می دانم."

USTR را

بیانیه ای از Lighthizer را زیر تماس تلفنی بود ،

"هر دو طرف توافق کردند که خوب پیشرفت در حال ساخته شده در ایجاد دولتی زیرساخت های لازم برای ایجاد این توافق یک موفقیت" USTR گفت. "به رغم فعلی اورژانس بهداشت جهانی هر دو کشور به طور کامل انتظار به تعهدات خود تحت توافق در موقع" در این بیانیه اضافه شده است.

روابط رو به وخامت گذاشته بین کشورها به دلیل شیوع کروناویروس. مقامات چینی را تکذیب کرد آمریکا اتهامات که همه گیر است و در نتیجه از کار انجام شده در ووهان آزمایشگاه و چین وزارت امور خارجه را متهم کرده است برخی از مقامات ایالات متحده از تلاش "برای تغییر خود و مسئولیت خود را فقیر دست زدن به این بیماری همه گیر به دیگران است."

تلفن تماس اولین بار بود که لیو و Lighthizer رسما صحبت در مورد توافق پس از آن امضا شد و در ماه ژانویه بود که درست قبل از coronavirus همه گیر آمار در جهان دو تا از بزرگترین اقتصاد و طرح میتوانست جهانی زنجیره تامین. معامله به نام لیو و Lighthizer به بحث در هر شش ماه.

Onshoring مورد علاقه

صحبت کردن در Bloomberg Television, شورای اقتصاد ملی مدیر لری Kudlow گفت که در حالی که ایالات متحده و چین روابط تجاری است که در مسیر مغلوب ساختن پیشی جستن است "بسیار مشتاق" را به کسب و کار بیشتر به ایالات متحده از طریق مشوق هایی برای شرکت های.

"تاکید بیش از حد بر زنجیره تامین در خارج از کشور نه امن است و نه قابل اعتماد و نه عمل کسب و کار خوب," او در مصاحبه با جاناتان Ferro.

S&P 500 آتی خود را ضربه جلسه اخیر پس از گزارش می دهد که چین و ایالات متحده آمریکا تا به حال یک تماس تلفنی در تجارت است. ژاپن شاهد سود حدود 1.5% بزرگترین حرکت می کند در حالی که سهام نیز افزایش یافت در هنگ کنگ و شانگهای و سئول و سیدنی است. یوان درآورده بالاتر است.

مغلوب ساختن پیشی جستن در جمع خبرنگاران در کاخ سفید در روز چهارشنبه که او قادر خواهم بود به گزارش در هفته آینده یا دو اگر او را با چه معامله تجارت در حال پیشرفت است.

چینی خرید از صادرات ایالات متحده تا کنون شده است در پشت سر با سرعت مورد نیاز برای رسیدن به این هدف از سال اول $76.7 میلیارد دلار افزایش به عنوان واردات از آمریکا کالا کاهش یافته و 5.9 درصد در چهار ماه اول سال 2020 از یک سال پیش با توجه به شیوع کروناویروس. با توجه به این که واردات در سال 2019 بودند کوچکتر از 2017 فشار به عقب نصب شده است.

عدم اطمینان و ضعف اقتصادی ناشی از شیوع کروناویروس می تواند تاثیر چین توانایی برای دیدار با آن اهداف از جمله از طریق کاهش تقاضای داخلی مسدود شده لجستیک و زنجیره تامین و آمریکایی کاهش می یابد و ظرفیت عرضه کالا و خدمات است.

برخی از خرید های ساخته شده با چین خرید شش محموله سویا پنج شنبه و بیش از 600.000 تن ذرت به تازگی.

چین ساخته شده است پیشرفت در بخش های دیگر از تجارت ایران محدودیت های بلند در انواع آمریکا واردات کشاورزی از جمله گوشت و مرغ و لغو محدودیت مالکیت خارجی در بخش مالی و انتشار یک راهنما در مالکیت فکری حمایت می کند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن