ما باید به او گفته شود چه کامینگز و Palantir انجام می دهند با بیمه خدمات درمانی داده

پس از آن یک غیر بدیهی سوال بیش از یک ماه پس از این پروژه رفت و زنده (از کجا ؟ در NHS? در چه سطح ؟ با چگونه بسی

توسط NEWSATROPAT در 15 خرداد 1399

پس از آن یک غیر بدیهی سوال بیش از یک ماه پس از این پروژه رفت و زنده (از کجا ؟ در NHS? در چه سطح ؟ با چگونه بسیاری از کاربران؟): به همین دلیل است که دولت هنوز هم دست و پا زدن در سراسر اطلاعات باتلاق?

یا Palantir محصول است و در عین حال یکی دیگر از تکنولوژی فیل سفید همان چیزی است که برخی از بیمه خدمات درمانی مقامات بخش خصوصی مشکوک یا وجود برخی از قطع ارتباط بین آنچه تکنولوژی گفتن است در این دولت و چه دولت به ما گفتن.

و این که در آن بحث می شود وجودی. برای تکنو-انحصار سرمایه داری است که در حال حاضر به طور کامل متکی بر عدم تقارن اطلاعاتی ، از تکنولوژی غول به سوپر مارکت های بزرگ و بانک های خرده فروشی شرکت های ما از خرید و کار برای ایجاد سود خود را با دانستن بیشتر در مورد ما و از ما در مورد خودمان.

به عنوان یک اقتصاد روزنامه نگار لحظه ای که من جستجو برای قیمت طلا در گوگل, من آموخته ام به انتظار نژاد آگهی برای فروش شمش به پاپ تا در Facebook خوراک. آنها این کار را به این دلیل که اطلاعات غول می دانم که من یک میانسال حرفه ای, احتمالا با پس انداز و چون کسی پرداخت کرده است به نظر من با تبلیغات است. اما این مسائل آسان.

در سال 2009 Palantir کمک بانک سرمایه گذاری جی پی مورگان نه تنها به قرار دادن نیروی کار خود را تحت بیدرنگ نظارت اما برای شروع پیش بینی که ممکن است "ناراضی" بر اساس زمان آنها را دامنگیر در کار و دیجیتال تجزیه و تحلیل کلمات استفاده شده در ایمیل ها و مکالمات تلفنی. با نیواورلئان اداره پلیس بردند به این نتیجه گیری منطقی از تلاش برای شناسایی افراد به احتمال زیاد به ارتکاب جرم و جنایت.

این بدیهی است که هر کسی که می تواند پیش بینی من رفتار می تواند به کنترل رفتار من. و وسوسه برای هر دولت – مهم نیست که چگونه آزادیخواه آن نخست وزیر است که به آن عامل.

در زمینه جامعه اطلاعاتی پس از آن تنها تضمین آزادی حریم خصوصی: توانایی گفتن "من نمی خواهم بیمه خدمات درمانی به کل اطلاعات من حتی در علت ارزش درک همه گیر مگر آن که anonymised موقت و مجوز ابطال من ".

در مواجهه با یک ویروس است که می تواند به نابودی اقتصاد ما برای سال ها و با تضمین یک واکسن ممکن است برخی را انتخاب عقلانی به تسلیم شدن جنبه های حریم خصوصی خود را برای خوب بیشتر. اگر یک الگوریتم می تواند پیش بینی من احتمال گرفتن ویروس بر اساس DNA حرکات من و محلی شيوع من احتمالا تسلیم جنبه های حریم خصوصی من به استفاده از آن. آن را حتی ممکن است مشروع – پس از یک تصمیم دموکراتیک – برای دولت نیاز به انجام این کار به عنوان یک شرط تابعیت (به عنوان آنها را در مرز کنترل).

اما انجام آن را در راز است و نه مشروع. و به همین دلیل ضروری است که دولت شروع به پاسخ دادن به سوالات در مورد Palantir و دانشکده لندن-بر اساس هوش مصنوعی شرکت مربوط به بنیانگذاران رای ترک است که تجزیه و تحلیل بیمه خدمات درمانی داده است.

با کنار گذاشتن حریم خصوصی مفهوم "که چه" مسائل مانند آنها می تواند ضربه یک کل از طریق قراردادی شرایط به طور معمول مورد استفاده در تهیه عمومی است.

روزنامه نگاران بررسی Palantir را policing قرارداد در امریکا کشف یک داستان نامناسب مجوزهای دسترسی و غیر قابل قبولی طولانی زمان پاسخ به شکایت. هر دو در لس آنجلس و نیواورلئان, قرارداد فسخ شد پس از انتخاب سیاستمداران کردم به مورد مداقه قرار دادن آنها. حتی ارزش برای پول مسائل را به حل و فصل خود را به عنوان یک هرزه فروش گفته یک مقام رسمی در لا دقیق اطلاعات مربوط به قیمت گذاری شد "اختصاصی و راز تجارت".

اگر آن را به نظر می رسد مانند یک دسته از جناح راست آمپول اعطای سیاسی-انگیزه قرارداد برای هر یک از دیگر در آمپول نرخ با صعودی بودن دسترسی رایگان به جهان جامع ترین مجموعه بهداشت و درمان و سپس تعهد در بوریس جانسون است که برای اثبات آن نیست.

زیرا بدترین سناریو این است که این است که برخی از نژاد های شرکت raid on Whitehall با یک overhyped فن آوری شرکت است. آن است که دومینیک کامینگز است که با استفاده از Palantir برای ساخت بسیار متمرکز خصوصی و معماری موازی به تصمیم ساخت دستگاه دولت است.

این شده است ادعا شده که Palantir مشغول به کار رسمی با کمبریج Analytica در Facebook داده های آن را برداشت و در نقض قوانین حریم خصوصی (هر چند هر دو شرکت این موضوع را تکذیب).

ما همچنین می دانیم که Thiel باور ندارد در دولت به عنوان بسیاری از شهروندان به طور معمول تصور آن است. با توجه به 2009 مقاله دموکراسی که در آن زنان باید رای گیری, و که در آن وجود دارد رفاه تعهدات محل بسیاری از محدودیت های موجود در بازار که با آنها ناکارآمد به سرمایه داری.

پاسخ Thiel نتیجه آن بود که دیگر برای رفتن به مبارزه برای آزادی در حوزه سیاسی اما به انتخاب کردن از این, ایجاد, جدید, ungoverned فضاهای – در فضای مجازی زیر دریا و در فضای بیرونی است. اما تهمت که انتقال تیم Thiel با عجله برای پیوستن به تغییر بازی.

با سیاستمداران مانند تهمت و جانسون در قدرت رسمی حوزه سیاسی شد مهمان نواز یک بار دیگر برای آزادی گرایان راست گرا که گرایش: آنها می تواند ساکن در دستگاه دولت محافظت از دموکراسی – تناقض – بسیار استبدادی قدرت آنها ادعا می کنند را دوست ندارم.

زمانی که بریتانیا"s کمیساریای اطلاعات به طور یک جانبه لغو آن خود تحقیق قدرت برای مدت زمان از coronavirus در 15 مارس آن را ساخته و تنها نوع سپر Palantir و کامینگز نیاز به ایجاد این اتفاق می افتد. زمانی که دولت تصمیم به شکستن, آزادی اطلاعات, قوانین, از دست رفته یک مهلت برای پاسخگویی به درخواست ها در 11 مارس آن را به همین ترتیب.

شما ممکن است بخواهید به دولت به نفع شک. شما ممکن است سرد با این ایده که یک کاربر کلمبوس رسمی یا سلامت کارمند می تواند خود را می دانم محل خود عادات فشار خون خود را و هویت خود را به دوستان و کسانی که تو جلسه. اما من نه.

دومینیک کامینگز تصمیم به پوشیدن نیروی دریایی ایالات متحده راحتي در خود سرنوشت ساز در کنفرانس مطبوعاتی گفت: "به خدا اعتماد داریم دیگران ما نظارت". این ممکن است یک شوخی است اما اگر شوخی بود بر ما.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب