پوتین اعلام وضعیت اضطراری پس از عظیم سوخت نشت مواد مضر قطب شمال رودخانه

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 4 ژوئن 2020 5:50:01 pm یک منطقه آسیب دیده از زرشکی رن

توسط NEWSATROPAT در 15 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 4 ژوئن 2020 5:50:01 pm
یک منطقه آسیب دیده از زرشکی رنگی آب دیده می شود می تواند کشش از ساحل به ساحل یک رودخانه و یکی از آن شاخه های هوایی در فیلم منتشر شده توسط ریا آژانس خبری این هفته است. (دریایی امداد و نجات و خدمات/خبرگزاری فرانسه/گتی ایماژ)

در پی عمده نشت سوخت در شهر نوریلسک در منطقه قطب شمال روز شنبه رئیس جمهور Vladmir Putin, اعلام وضعیت اضطراری گزارش رویترز،. در یک سخنرانی تلویزیونی آدرس به ملت پوتین نیز مواخذه یک مقام ارشد دولت برای ناخالص بی کفایتی در پاسخ به فاجعه است.

خبرگزاری رویترز به استناد یک گزارش گفته است که از یک مخزن سوخت در یک نیروگاه برق در شهر صنعتی از دست فشار در مارس 29 و به بیرون درز از 20 ، 000 تن از سوخت و روان کننده حجم عظیمی از آن جریان به Ambarnaya رودخانه.

زرشکی رنگ آب دیده می شود می تواند کشش از ساحل به ساحل یک رودخانه و یکی از آن شاخه های هوایی در فیلم منتشر شده توسط ریا آژانس خبری این هفته است.

در یک سخنرانی تلویزیونی دولت جلسه به بحث در مورد نشت پوتین اظهار داشت که او شوکه شده بود به می دانم که مقامات محلی تا به حال تنها یاد گرفته از این حادثه از رسانه های اجتماعی دو روز پس از آن اتفاق افتاد و بدحجابی منطقه فرماندار الکساندر Uss در طول پخش.

"چه هستند که ما برای یادگیری در مورد موقعیت های اضطراری از شبکه های اجتماعی? حال شما خوبه healthwise بیش از وجود دارد؟" پوتین در این باره گفت: با تکان دادن دست خود را در سراسر چشمان او.

رویترز با اشاره به دولت دیده بان محیط زیست عنوان کرد و گفت که از 15 ، 000 تن محصولات نفتی به حال چشمانداز به سیستم رودخانه با یکی دیگر از 6000 به زیر خاک. دولت شیلات سازمان می گوید: این رودخانه نیاز دهه به بهبود می یابند.

پوتین گفت که او با حمایت یک پیشنهاد برای اعلام یک دولت ملی اضطراری در منطقه به عنوان این کمک خواهد کرد به پاک کردن.

نوریلسک یک کنترل از راه دور شهر 180,000 واقع در 300 متر (190 مایل) در داخل دایره قطب شمال ساخته شده است در اطراف نوریلسک نیکل جهان پیشرو نیکل و پالادیوم تولید.

این شرکت مطلع مهر که آن را انجام شده است همه از آن می تواند به روشن کردن نشت و آن را در آورده متخصصان از مسکو که فعال بیاورد و بخشی از رودخانه برای جلوگیری از محصولات نفت گسترش بیشتر.

(با ورودی از رویترز)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب