ویروس نشت ادعای نادرست بت coronavirus, گونه های در حال مطالعه نیست COVID-19: ووهان آزمایشگاه

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 24 مه سال 2020 4:18:43 pm در اوایل این ماه رئیس

توسط NEWSATROPAT در 4 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 24 مه سال 2020 4:18:43 pm
Virus leak claims false, bat coronavirus strains being studied weren’t COVID-19: Wuhan lab در اوایل این ماه رئیس جمهور تهمت و ادعا کرده است که او تا به حال شواهد و مدارک ثابت کند که coronavirus بود نشات گرفته از ویروس شناسی موسسه در ووهان با وجود ما سازمان های اطلاعاتی' با بیان اینکه این ویروس بود نه ساخته دست انسان.

خفاش coronavirus سويه مورد مطالعه قرار گرفتند که توسط یک تیم است که متمرکز در منبع ردیابی ویروس در پشت شیوع بیماری سارس از سال 2004.

مدیر چینی ویروس شناسی موسسه در ووهان شهرستان که در آن COVID-19 نفر بودند شناسایی و گفت: در حالی که سه گونه از خفاش coronavirus در آزمایشگاه های خود را — هیچ یک از آنها مطابقت ویروس در پشت COVID-19 همه گیر است که ادعا کرده بیش از 340,000 زندگی در سراسر جهان است.

ادعاهای ساخته شده توسط ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و دیگران که این ویروس می توانست به بیرون درز از مرکز خود بودند "ساخت خالص" مدیر وانگ Yanyi گفت: در مصاحبه با پخش CGTN. "بالاترین شباهت به COVID-19 تنها می رسد 79.8 درصد" Yanyi گفت.

خفاش coronavirus سويه مورد مطالعه قرار گرفتند که توسط یک تیم که متمرکز شد 'منبع ردیابی سارس' — ویروسی بیماری تنفسی است که تا به حال گرفتار 26 کشور در سراسر جهان از 17 سال پیش. این تیم به رهبری پروفسور او Zhengli شده است, تحقیق در مورد خفاش coronaviruses از سال 2004.

"ما می دانیم که کل ژنوم SARS-CoV-2 (COVID-19) تنها 80 درصد شبیه به سارس. آن را آشکار تفاوت" Yanyi در مصاحبه ای گفت:.

در اوایل این ماه رئیس جمهور تهمت و ادعا کرده است که او تا به حال شواهد و مدارک ثابت کند که coronavirus بود نشات گرفته از ویروس شناسی موسسه در ووهان با وجود ما سازمان های اطلاعاتی' با بیان اینکه این ویروس بود نه ساخته دست انسان.

در سطح جهان بیش از 5.3 میلیون مورد ثبت شده اند با ما حسابداری برای بیش از 1.6 میلیون نفر از آنها. مرگ و میر در ایالات متحده است که به سرعت نزدیک شدن به 100,000 خوانده شده را علامت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب