فرصت برای جشن چهارم جولای فراوان در بزرگ شهرستانها

به عنوان آن را برای سال Sertoma باشگاه در حال برنامه ریزی برای ارائه سالانه خود را نمایش آتش بازی. آن شروع می

توسط NEWSATROPAT در 12 تیر 1399

به عنوان آن را برای سال Sertoma باشگاه در حال برنامه ریزی برای ارائه سالانه خود را نمایش آتش بازی. آن شروع می شود در حدود 10:30 p. m. روز شنبه در نزدیکی Scheels مجموعه ورزشی 4301 S. 20 سنت اما سنتی در طول روز Sertoma چهارم جولای, جشنواره, سرگرم کننده پر دوستدار خانواده رویداد برگزار شد مرکز شهر لغو شد با توجه به COVID-19.

برای آتش بازی آن را توصیه می شود که مهمانان زود رسیدن به یک انتخاب نقطه پارکینگ.

این ترقه 5K اجرا سرگرم کننده و راه رفتن به میزبانی Altru Family YMCA آغاز می شود در ساعت 8 صبح روز شنبه در Greenway در مرکز شهر ساری. این رویداد را به کار گیرند با افزایش ایمنی و فاصله اقدامات است.

مستقل 5K مجازی گزینه نیز برنامه ریزی شده برای روز جمعه از طریق پنج شنبه. دونده و واکر را تکمیل 5K خود به خود و ارسال بار خود را.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

اطلاعات بیشتر در دسترس است www.gfymca.org تماس بگیرید و یا YMCA در (701) 775-2586.

بر روی رودخانه

برای پرماجرا Boathouse در یکی از منطقه تنها کایاک رانی و ایستاده paddleboard اجاره عملیات باز است برای کسب و کار از ساعت 10 صبح تا 8 بعد از ظهر شنبه و یکشنبه.

واقع در بانک ها از رودخانه سرخ در نزدیکی مرکز شهر Grand Forks, Boathouse در قرمز است کارکنان در دست به ارائه برخی آموزش برای تازه کار.

نرخ 10 دلار در هر paddler بیش از 11 سال و 5 دلار در هر paddler برای یک ساعت فوق العاده.

برای اطلاعات بیشتر, ارسال ایمیل به groundupadventure@gmail.com.

سازمان از میدان شهر بازار کشاورزان انتظار دارند بیشتر تولید فروشندگان به نشان می دهد تا روز شنبه در این منطقه بین شهر و سالن سابق لیون خودرو فروشگاه عرضه در شمال چهارم خیابان و خیابان دوم.

"ما احتمالا دیدن کاهو و نخود فرنگی و شاید برخی از cukes و کلم بروکلی و گفت:" سحر Rognerud رئیس TSFM هیئت مدیره.

ساعت 9 صبح تا 1 بعد از ظهر سالمندان و کسانی که با زمینه مسائل مربوط به سلامت خوش آمدید, به فروشگاه از 8 تا 9 صبح

سرگرمی موسیقی ارائه خواهد شد توسط Moy سرنا یک چنگال بزرگ خواننده و گیتاریست.

شنا

استخر در حال باز کردن در بزرگ شهرستانها. در East Grand Forks, شرلوک پارک استخر باز است از ظهر تا 5 بعد از ظهر شنبه. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید پارک و تفریح و سرگرمی گروه در (218) 773-9321.

در Grand Forks, الک و رودخانه, استخر باز از ظهر تا 4 بعد از ظهر شنبه. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید چنگال بزرگ پارک در منطقه (701) 746-2750.

پارک در شهرهای بزرگ با پناه میز پیک نیک ایده آل سایت برای یک پیک نیک در فضای باز و بعد به طبیعت سرگرم کننده با خانواده است.

رزرو خاص پناهگاه آنلاین به www.gfparks.org یا www.egfparkandrec.com.

و یا اجازه دهید شخص دیگری انجام پخت و پز. میله های متعدد و رستوران ها در اطراف شهرهای بزرگ خواهد بود برای باز کردن کسب و کار -- و برخی از ارائه در خارج ناهارخوری را به لذت بردن از غذا خوردن و حتی لذت بخش تر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن