مغلوب ساختن پیشی جستن دفاع تعلیق برنامه کارت سبز تا دسامبر 31

توسط: PTI | واشنگتن | به روز رسانی: 24 ژوئن 2020 2:01:55 pm رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساخ

توسط NEWSATROPAT در 5 تیر 1399
توسط: PTI | واشنگتن | به روز رسانی: 24 ژوئن 2020 2:01:55 pm
Trump defends suspending Green Card applications till Dec 31 رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است در دفاع از تصمیم خود برای تعلیق صدور کارت سبز تا پایان سال گفت: آن نیاز به شغل برای آمریکایی ها. (رویترز)

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است در دفاع از تصمیم خود برای تعلیق صدور کارت سبز تا پایان سال گفت: آن نیاز به شغل برای آمریکایی ها.

از طریق یک فرمان اجرایی تهمت در ماه آوریل تا به حال تعلیق صدور کارت سبز برای 90 روز. روز دوشنبه او با صدور یک اعلامیه که تمدید تعلیق تا 31 دسامبر 2020.

"بنابراین ما می خواهم به شغل برای آمریکایی ها در حال حاضر. در حال حاضر ما می خواهیم شغل رفتن به آمریکایی" مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت: در سن لوئیس آریزونا در شنبه پرسید که خبرنگاران برای توضیح منظور تعلیق.

مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال واژه دیگری در کاخ سفید در نوامبر 3 انتخابات ریاست جمهوری در روز دوشنبه گفت: این گام ضروری برای کمک به میلیون ها نفر از آمریکایی ها که از دست داده اند شغل خود را به دلیل بحران اقتصادی در میان COVID-19 بیماری همه گیر.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که به طور کلی نرخ بیکاری در این کشور نزدیک به چهار برابر شده بین ماه های فوریه و مارس سال 2020 تولید برخی از افراطی ترین نرخ بیکاری تا کنون ثبت شده توسط اداره آمار نیروی کار.

در حالی که میزان 13.3 درصد بیکاری در ماه مه نشان دهنده مشخص شده کاهش از مارس میلیون ها نفر از آمریکایی ها باقی می ماند از کار.

با زمان تعلیق در اثر زمان انتظار برای هند تکنولوژی حرفه ای برای قانونی اقامت دائم در ایالات متحده است که در حال حاضر در حال اجرا به دهه.

ما هر سال اختصاص تنها 1,40,000 کارت سبز برای همه اشتغال اولویت مهاجران از جمله اعضای خانواده همراه.

در حال حاضر وجود دارد یک تعداد تقریبا 10 لاخ اتباع خارجی و همراه با اعضای خانواده به طور قانونی ساکن در ایالات متحده است. این متقاضیان تایید شده اند اما هنوز به اشتغال دریافت کارت سبز.

انباشت پیش بینی شده است برای افزایش هر سال به دلیل تعداد کارگران خارجی که خود حامی مالی یا اسپانسر شده از طرف خود ما کارفرمایان برای کارت سبز هر سال بیش از تخصیص سالانه.

علاوه بر این عددی محدودیت قانونی وجود دارد و هفت درصد در هر کشور سقف اعمال شده به هر یک از اولویت دسته که مانع از monopolisation اشتغال مبتنی بر کارت سبز توسط اتباع خارجی از یک کشور است.

"این برای هر کشور سقف ایجاد شده دهه های طولانی منتظر اتباع از بزرگ مهاجر-ارسال کشورهایی مانند هند و چین" آخرین کنگره گزارش گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن