وایکینگها' جوانه اعطای غمگین مرگ بزرگ "رقیب" به Shula

اعطای بود مربیگری وایکینگ ها و Shula که روز شنبه در سن 90 بود مربیگری میامی دلفین ها. گفت: "من یک بار قبل از

توسط NEWSATROPAT در 16 اردیبهشت 1399

اعطای بود مربیگری وایکینگ ها و Shula که روز شنبه در سن 90 بود مربیگری میامی دلفین ها.

گفت: "من یک بار قبل از بازی هیچ یک از ما نمی تواند شاد بعد از این بازی پس بیایید نه لرزش دست ها پس از بازی' " گرانت گفت: روز شنبه در یک مصاحبه تلفنی. "او گفت:" من دوست دارم که.' بنابراین ما به توافق هرگز لرزش دست ها پس از یک بازی از آن زمان به بعد."

گرانت که تبدیل 93 در 20 مه گفت که او غمگین مرگ Shula این winningest مربی در NFL تاریخ با 328 پیروزی. هر دو در Pro Football Hall of Fame; اعطای بود مندرج در سال 1994 Shula در سال 1997. آنها مربی در برابر هر یک از دیگر در سوپر جام هشتم در ژانویه 1974 با دلفین ها برنده 24-7.

"او یکی از بزرگترین مربیان در تمام دوران" گرانت گفت. "او یک رقیب. او در آن مشغول به کار شد و یک مربی که واقعا لذت بردم و بسیار بسیار در آن موفق است. او نیاز به به رسمیت شناخته شده برای آن است. NFL نیاز به نام چیزی پس از او. باید وجود داشته باشد یک جایزه با نام خود بر روی آن است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Shula برنده دو نفر از شش سوپر کاسه او مربی است. او بهترین و شناخته شده برای پیشرو دلفین ها به NFL تنها شکست نخورده و پذیری های نجومی در سال 1972 است.

Shula مربی بالتیمور کلت از 1963-69 و دلفین ها از 1970-95. گرانت مربی وایکینگ ها از 1967-83 و در سال 1985. تیم های خود بازی نه بار در این فصل به طور منظم و برگشتی. Shula این تیم رفت 6-2-1 در برابر اعطای این تیم است.

در حالی که Shula برنده چند بار در زمین فوتبال کمک مالی به نظر می رسید برای دریافت برخی از اندازه گیری از انتقام در دادگاه racquetball. این دو اغلب مبارزه در offseason جلسات در 1970s و 1980s.

"من کمی بهتر از او در راکت ، پس من برنده بیشتر بازی ها" گرانت به یاد می آورد. "او بسیار رقابتی و او نمی خواهم به از دست دادن. او نمی خواهم به از دست دادن در کارت یا گلف یا هر چیزی. این فقط شخصیت او و آنچه که او را یک مربی بزرگ است."

اولین بازی حذفی در Vikings تاریخچه برجسته اعطای تیم دست به Shula است Colts 24-14 در سال 1968. فصل آینده وایکینگ تحویل برخی از بازپرداخت زمانی که جو Kapp بسته NFL رکورد با هفت زمین نشستن کامل هواپیما می گذرد توجهی 52-14 پیروزی در سپتامبر سال 1969.

"همه چیز در این بازی" گرانت گفت. "ما رو به پایان است و من قرار داده (رزرو) جیم Lindsey در انتهای تنگ فقط به او در بازی و (Kapp) می اندازد touchdown عبور (15 متری) به او بود که در هفتم زمین نشستن کامل هواپیما. Shula نیست بسیار خوشحال است که نمره."

Shula نقل مکان کرد و در فصل آینده به میامی و سپس رفت 4-1 در برابر اعطای این تیم مینه سوتا. گرانت تنها برنده شد 29-7 در سال 1976.

اعطای نمی یاد بسیاری از جزئیات از دست دادن در سوپر باول هشتم اما به خاطر خوبی آنچه فصل قبل. مسیر کامل 14-0 فصل به طور منظم و 17-0 کلی علامت 1972 فصل میامی نزدیک ترین تماس با آمد و در ماه سپتامبر در برابر وایکینگ ها در شهر ورزشگاه.

دلفین ها برنده 16-14 در باب Griese 3-حیاط touchdown تصویب به جیم Mandich با بیش از یک دقیقه به سمت چپ. در فاینال درایو رو دوم-و-8 در میامی 43, Griese انداخت ناقص تصویب اما Vikings دفاعی مقابله با باب Lurtsema جای تعجب بود به نام برای سنگزنی رهگذر.

"بود که جنجال برانگیز اما اگر من تا به حال یک تفنگ پس از آن من می خواهم که شات Lurtsema," گرانت گفت: با خنده.

Lurtsema صحبت کرده است اغلب در طول سال مورد چقدر بد یک تماس او معتقد است در آن بود. او گفت: اگر او قادر به شوخی در مورد آن را چندین بار با Shula در گلف گردش.

"من به او گفتم که آنها نمی رفته اند شکست نخورده اگر آن را برای که, اما او فقط خندید" Lurtsema روز دوشنبه گفت:. "Shula فوق العاده بود پسر."

Lurtsema بود و غمگین به یاد Shula مرگ است. پس از Lurtsema رفت undrafted در سال 1966 Shula شد اولین NFL مربی.

"من نمی توانم عشق Shula به اندازه کافی" گفت: Lurtsema که در NFL از 1966-77 از جمله 1971-76 با مینه سوتا است. "اولین سال من در تاکسی تیم ملی از کلت و سپس در سال 1967 آنها پیش نویس Bubba Smith و خود را در خط دفاعی راه اندازی شد. من رفتم به Shula و پرسید: اگر من می تواند معامله شد. او گفت:. "کجا می خواهید بروید؟' من گفت: New York Giants. آنها رفت و 1-12-1 سال قبل.'

"بنابراین او مرتب تجارت به غول برای یک پیش نویس دور چهارم انتخاب و سپس او به من گفت," باب, شما به همه چیز شما تا به حال برای ما. موفق باشید.' و سپس او رفت و گفت: همان چیزی که به این تیم است. و سال بعد من به همه Rookie تیم. من مدیون همه چیز را در زندگی حرفه ای من به آنچه او برای من است."

به طور خلاصه

با توجه به این بیماری همه گیر کوروناویروس گرانت گفت که او نمی خواهد که خود را سالانه فروش گاراژ در این سال است. او امیدوار است آن را به بازگشت در سال آینده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن