دانلود سریال مافیایی 2022 جدیدترین سریال های مافیایی چارخونه مجله چارخونه

خالق این سریال یعنی برونو هلر که تهیه‌کننده اجرایی آن نیز به‌شمار می‌رود حساس تولید سریال منتالیست قصد داشت نش

توسط NEWSATROPAT در 11 آبان 1401
خالق این سریال یعنی برونو هلر که تهیه‌کننده اجرایی آن نیز به‌شمار می‌رود حساس تولید سریال منتالیست قصد داشت نشان دهد مسائل مربوط‌به روان‌کاوی در فعالیت‌های نیروی پلیس و FBI کلیدی بالایی دارااست و به هدف خود نیز رسید. همین سریال پس از پخش ۱۵۱ قسمت از آن در قالب هفت فصل در سال ۲۰۱۵ به انتهای خویش رسید البته بااین‌حال کماکان یکی از محبوب‌ترین و بهترین سریال های جنایی تاریخ به‌شمار می‌رود. قصه سریال Criminal Minds مسلما یک عدد از جذاب‌ترین و منحصر‌به‌فردترین داستان‌ها در در میان بهترین سریال های جنایی قلمداد می‌شود. احتمالا حیاتی تماشای سریال فکر کنید که می‌دانید قرار هست چه اتفاقی شکل دهد البته سریال به‌طور مداوم به شما یاداوری می نماید که سخت در نادرست هستید. سریال درباره گروهی حرفه‌ای جریان داراست که توسط FBI گرد نیز آمده‌اند تا پروند‌ه‌ای مربوط‌به یک آدم کش زنجیره‌ای و خطر آفرین را حل‌وفصل کنند.
  • مشکلاتی که احتمالا به جهت بسیاری از زندانی‌های وحشت‌زده به‌خاطر قرار گرفتن در همین محیط نو و صد اما ترسناک به وجود می‌آیند و می بایست اهمیت آنان روه‌به‌رو شوند.
  • سریال سوپرنچرال در خوش‌بینانه‌‌ترین شرایط به جهت 3 فصل خود را مهیا می‌کرد البته حضور بیننده‌های میلیونی سازندگان را به ادامه علاقه‌مند کرد.
  • نونسو آنوزی، کیریستین کانوری، ادیل اختر، استفانیا لاوی اوون، دانیا رامیرز، آلیزا ولانی، جیمز برولین و ویل فورته ازجمله بازیگرانی هستند که در همین سریال حضور داشتند.
  • بااین‌حال نائب رئیس کلانتر شهر در زمان حل چندین پرونده جنایی متوجه می شود که لورن مالوو در بعضا از آن ها دست داراست و این مورد قضیه ماجرا مضاعف جالب فصل نخستین را رخ می‌دهد.
  • سریال حواشی زندگی شخصی به اسم دان دریپر رئیس بخش طراحی کمپانی تبلیغاتی استرلینگ کوپر می باشد.
طراحی صحنه و لباس خوب و همینطور صحنه های مبارزه و سلاح های مربوط به آن بازه کلیه از نقاط قوت سریال است. همین سریال در کشور‌ایران نیز بسیار بیننده داشت و همین محبوب بودن را می شد از پست های اینستاگرامی و استقبال دوچندان همین سریال در کانال های اجتماعی اهل ایران تماشا کرد. انگشت ریز اسپیسی جاییه که کل فیلم هایی که بازی میکنه نحوه میچرخن. کل سکانس هایی که فرانک آندروود ( حساس بازی اسپیسی در این سریال ) بُعد چهارم رو میشکنه و اهمیت بیننده سخن میکنه، مو به بدن من سیخ کرد.

سریال Dark

کارآگاه حقیقی اسم یک مجموعه تلویزیونی آنتولوژی جنایی آمریکایی ساختهٔ نیک پیزولاتو میباشد که از شبکهٔ اچ‌بی‌او پخش می‌شود. فصل اول سریال، شاهد نقش‌آفرینی بازیگرانی، چون متیو مک‌کانهی، وودی هارلسون، میشل موناهن و مایکل پاتس است. فصل اولیه این سریال در تعدادی خط هنگامی واقعه می‌افتد و بر روی تحقیقات دو پلیس برای یافتن قاتلی سریالی که دست به جنایت‌هایی زده، طی مدت ۱۷ سال متمرکز است. دسته‌بندی نشده این سریال عمل خود را از سال 2013 شروع کرد و پس از سه فصل به نقطه نهایی رسید. سریال بازماندگان پس از شروع پخش توانست نمرات مضاعف لطف اخذ کند و نظرات مثبت منتقدان مواجه شود. از جمله بازیگرانی که در این سریال حضور داشتند می‌توان به جاستین ثرو، ایمی برنمن، کریستوفر اکلستون،کریس زیلکا، مارگارت کوالی، رجینا کینگ و اَن دود اشاره کرد. همین سریال حیاتی واکنش‌های مثبت منتقدان مواجه شد و توانست نمرات بسیار مهربانی را از سوی آن ها دریافت کند.

دوست دارا هستند ما را در چرخ‌گوشت بیندازند

او از شیوه هک نمودن مردم اهمیت آن ها ارتباط برقرار می نماید و در مناظر عمومی، خیلی اندک کلام ظواهر می‌شود. طی یک حادثه الیوت پس از خنثی کردن یک حمله‌ی سایبری به یک عدد از شرکت‌های کارفرما به نام E-Corp، اهمیت گروهی از هکرهای قوی آشنا می گردد و بدین ترتیب قصه کلیدی سریال آغاز می‌شود. یک عدد دیگر از بهترین سریال‌های خارجی جهان، سریال آقای سریال تبهکاری روبات (Mr. Robot) است. این سریال که اول بار در تاریخ 24 ژوئن 2015 پا به تلویزیون گذاشت، خیلی زود در جلب لحاظ منتقدین موفق شد. منتقدان اعتقاد و باور داشتند ممکن است عالم این سریال در در آغاز باعث سردرگمی مخاطبان شود و آنها نتوانند به‌خوبی آن را درک کنند. ولی آنان قصه دیدنی و بازی عالی گروه بازیگری را مورد تحسین قرار دادند.

(Guardian: The Lonely and Great God)

در این فیلم گروهی از بازیگران به رهبری جرد هریس، استلان اسکارسگارد، امیلی واتسون و پل ریتر حضور دارند. این سریال بوسیله HBO در ایالات متحده و Sky UK در انگلستان ساخت شده است. Sons of Anarchy یک تیم تلویزیونی درام جنایی اکشن آمریکایی می باشد که به وسیله کورت ساتر و از سال 2008 تا 2014 پخش شد. این تیم زندگی یک باشگاه موتورسواری غیرقانونی را دنبال می نماید که در چارمینگ، شهری ذهنی در دره مرکزی کالیفرنیا، کار می‌کند. در همین سریال چارلی هانام در نقش جکسون «جکس» تلر، که در ابتدا نایب مدیر و پس از آن مدیریت باشگاه است، بازی می‌کند. پس از کشف طومار نوشته شده به وسیله پدر مرحومش، جان، که قبلاً باشگاه را رهبری می‌کرد، او آغاز به ذیل سوال بردن خود، روابطش و باشگاه می‌کند.

از بهترین فیلم های گانگستری و جنایی: کشتار (

در این فیلم بازیگرانی زیرا آل پاچینو، شان پن و پنلوپه آن میلر حاضر هستند. یکی از متفاوت‌ترین فیلم‌های گنگستری تاریخ فیلم قفل، انبار و دو بشکه باروت است که در عین گانگستری بودن، فاز کمدی نیز دارد. این بازی مجدد در بخش‌های صبح و شب تکرار میشود تا یک عدد از دو مجموعه غالب همین رقابت شوند. به‌طور خلاصه، هدف پایانی بازی مافیا از در میان بردن یا به کلمه بهتر، از بازی به‌در کردن "شهروندها" بوسیله گروه مافیا یا این که برعکس آن از در بین بردن "مافیا‌های بازی" توسط شهروند‌ها است. البته، در بین اعضای مافیا و شهروندان نقش‌های متفاوتی همچون دکتر، پلیس، حرفه ای و...

سریال معصوم Masum ۸.۵/۱۰

تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)،کوچه سوم، پلاک 17 عدم مراجعه حضوری، رایاد یک مغازه اینترنتی می‌باشد که پذیرش شما عزیزان به شکل حضوری قابلیت و امکان پذیر نیست. هزار چهره زمانی چیره بازی خواهد شد که جزو سه نفر اخیر در بازی باشد. گروهی که نخستین از کلیه مجهلو را انتخاب کند، او کاربر آن مجموعه خواهد شد. نکته دیگر در رابطه حیاتی هفت خط همین است که چنانچه او بتواند هفت شب و هفت روز در بازی بماند چیره بازی می شود در غیر این شکل می بازد. چنانچه که در بازی نانوا وجود داشته باشد و نانوا از بازی به هر عاملی خارج شود، گرگ نما پیروز بازی میباشد و پیروزی اهمیت شخصیت های مستقل است. Narcos یکی دیگر از سریال هایی هست که سناریوی آن ریشه در واقعیت دارااست و داستان آن حول محور زندگی یک چهره شناخته شده‌ی مافیا و تبهکار به نام “پابلو اسکوبار” می چرخد. پابلو اسکوبار، به خاطر تشکیل امپراتوری خویش از طریق تولید، توزیع و قاچاق کوکائین، از کلمبیا تا ایالات متحده آمریکا از دهه 1970 تا 1990 مشهور است. او اهمیت به کار گیری از ثروت و هوش خود، دولت و سازمان های مجری ضابطه را متقاعد کرد و توانست تجارت خویش را روز به روز بخش اعظم توسعه و گسترش دهد. سریعا کسب و کار آن ها به اوج خویش می رسد و والتر وایت و جسی خیلی زود کلیدی باند های مواد مخدر پهناور همراه می شوند. این سریال بر پایه ایده‌ی بروس لی، مرد افسانه‌ای هنرهای رزمی، ساخته شده و درام/اکشنی به تهیه‌کنندگی دخترش به این معنی که شانون لی است. جنگجو آخری سریال ارجیتال شبکه‌ی Cinemax بود و آن‌گاه از آن تولید دنباله‌اش به نتفلیکس واگذار شد. اوزارک (Ozark‎) یک سریال خارجی در ژانر جنایی است که وظیفه ساخت آن برعهده بیل دوبوک و مارک ویلیامز قرار داشت. همین سریال در جلب نظرات مثبت منتقدان برنده بود و مورد توجه مخاطبان نیز قرار گرفت. ریس ویترسپون، نیکول کیدمن، شیلین وودلی، الکساندر اسکارشگرد، ادام اسکات، زوئی کراویتز، جیمز توپر، جفری نردلینگ، لورا درن، لری سالیوان، سارا برنز، هانگ چائو و ایان آرمیتیج از جمله بازیگرانی میباشند که در این سریال حضور داشتند.

درباره سریال گومورا

«گومورا» ورژن ایتالیایی از «پدرخوانده» و «سوپرانوها» می باشد که درگیری‌های گروه‌های گوناگون مافیای ایتالیا را تصویر می‌کند. این سریال درام دارای بازی سالواتوره اسپوزیتو، دامور و کریستینا دل‌آنا به ۱۹۰ سرزمین در سراسر عالم فروخته شده است. ماجرا فیلم مربوط به مردی به اسم فرانک شیرن می باشد که در ابتدای فعالیت یک راننده کامیون ساده سریال های مافیایی ایتالیایی است. او طی جریاناتی مهم راسل بوفالینو یکی از از بزرگان مافیا رابطه برقرار می‌کند و از طریق او دارای جیمی هوفا آشنا می‌شود و برای او کار می‌کند. فیلم به جنایات و قتل‌هایی می‌پردازد که بوسیله شیرن انجام شده است و به مرور او به مقام خاصی نزد مافیا می‌رسد. جاه‌طلبی مونتانا ولی او را به سرکردگی یک کانال تبارک قاچاق می‌رساند. در مهاجرت خود بـه سمت شهری کـه شخص مسبب بدبختی پدرش در آن اقامت دارد اهمیت زنی روبه‌رو می شود کـه اسبش بـه سمت یک پرتگاه در درحال حاضر حرکت اسـت و خیلی زود متوجه می شود کـه همین دختر به عبارتی کسی اسـت کـه وی قصد انتقام از وی را دارد. تلاش کردیم لیست پر و پیمانی از محبوب‌ترین سریال‌هاي ترکی را پیش ‌روی شـما قرار دهیم، البته همان‌ طور کـه بهتر از مـا میدانید لیست سریال‌هاي دوست داستنی ترکی بهمین‌جا ختم نمی‌شود و بـه عهد و پیمان قدیمی‌ها این ماجرا سر دراز دارد. در نتیجه چنانچه شـما نیز ازآن گونه سریال‌بین‌هایي میباشید کـه عشق خاصه بـه سریال‌هاي ترکی دارند، در نصیب نظرات به جهت مـا از سریال‌هاي ترکی دوستداشتنی و موردعلاقه‌تان بگویید. روایت این سریال بـه ماجرا‌هاي دو اخوی اشاره می کند کـه اطلاعی از خویشاوندی دارای یک دیگر ندارند و نمی دانند کـه باهم برادر هستند. داستان فیلم، پیرامون شخصیتی است که در واحد ضد‌تروریستی پلیس آمریکا فعالیت می‌کند. او در هر فصل (که روایتگر یک شبانه‌روز است) برای متوقف‌کردن حملات تروریستی و سوء قصد به جان مدیر جمهور و شناختن عوامل خرابی در دولت، فقط ۲۴ ساعت زمان دارد و بایستی مجرمین را شناسایی و قبل از وقوع حجمی دستگیر‌ کند. روایت فیلم درباره دو هم‌اتاقی هست که اساسی یک مهندس هوا‌فضا و یک متخصص فیزیک نجومی دوست هستند و در روابط اجتماعی ناموفق هستند. دختر بازیگر ناموفقی که پیش‌خدمت رستوران و دختری اجتماعی می باشد در خانه روبرویی آنان زندگی می‌کند. صلح و دوستی و رفت و امد همین افراد و تضاد شخصیتی کاراکترهای فیلم، صحنه‌های خنده‌داری را اخلاق و رفتار می‌کند. یک مجموعه تلویزیونی درام جنایی آمریکایی است که توسط تیلور شریدان به همپا ترنس وینتر برای پارامونت + پخش میشود . این سریال اساسی بازی سیلوستر استالونه او‌لین فیلمنامه تلویزیونی خویش را انجام داد. استالونه نقش یک کاپوی مافیایی را بازی می نماید که به تازگی از زندان بیرون شده و به تولسا، اوکلاهاما رسول شده می باشد ، جایی که او کارایی می نماید یک سازمان مجرم را روش اندازی کند. یوسف ثروتمندترین و موفق‌ترین مرد حوزه‌ هست و به این باعث به جهت بدست آوردنش بایستی از موانع زیادی عبور کرد و سختی‌های بخش اعظمی را به جان خرید. فیلم تاکتیک های عشق در زمانه انتشارش نتوانست نظر مثبت منتقدان را جذب نماید و نمره‌های کاملاً متوسطی کسب کرد. علی‌رغم نقش‌آفرینی ستارگان در همین فیلم‌، تاکتیک های عشق و علاقه گزینه استقبال مخاطبان بهترین سریالهای مافیایی خارجی متعددی قرار نگرفت. یکی از اتفاقات جذاب در شعب دن کلاب، بخصوص در شعبه مرکزی این کافه همین است که هرازگاهی ورک‌شاپ‌هایی مربوط به بازی مافیا هم در آن برگزار می‌شود. پس درصورتیکه جز طرفداران دو آتیشه بازی مافیا می باشید و دوست دارید عمده در این بازی حرفه‌ای شوید، می‌توانید در ورک‌شاپ‌های کافه دن کلاب هم شرکت کنید. آشنایی «علی آکسو» کلیدی این زن، زندگی وی را بـه نیز می‌ریزد و روزگار ماجرا‌هاي متفاوتی را پیش ‌روی او و خانواده‌اش قرار می دهد. یک کمیسر در شهر آنکارا با مشکلات فردی و اداری فراوانی روبرو می باشد که این سریال بر حول این مشکلات سریال تبهکاری می‌گردد. همین دو که به شدت دلداده هم هستند باید به جهت وصال به هم تلاش کرده و دسیسه‌های زیادی را از در میان ببرند. ما در فیگار تلاش می‌کنیم با همین عالم بینی، از سینما، گیم و هنر برای اخلاق و رفتار لحظات لذت‌بخش استفاده کنیم. تصویری که در رسانه‌ها از خودش به نمایش می‌گذارد، مدل رفتارش جلو عموم و حرف‌ها و شعارهایش، مشابه کسی نمی باشد که برای گذران زندگی کارهای جنایی می‌کند. فضایی متشنج در صحنه روان است، ولی ورلی حیاتی تسلطی مثال‌زدنی مقابل کوکوتی می‌نشیند و حرف‌های خطرناکی در زمینه‌ی رگ و ریشه‌ی او می زند و می‌گوید که او در واقع ایتالیایی نیست. اما هرچه می‌گذرد می‌فهمیم که آخر و عاقبت دردناک و شومی در انتظار ورلی است. کریستوفر واکن دارای حضوری کوتاه اما تأثیرگذار، تبدیل به یک عدد از جذاب‌ترین بخش‌های این فیلم شد. اصلی این که شخصیت وینچنزو کوکوتی تنها چند دقیقه در فیلم حضور دارد، نقش‌آفرینی کریستوفر واکن و صحنه‌ی درخشانی که تارانتینو برایش متن کاری کرده تا یک رئیس مافیایی به‌یادماندنی کردار شود. هیچ کمکی نمی‌کنه.» این نقل پیمان از مارسلوس والاس، رئیس مافیایی مقتدر و خطرناک فیلم پالپ فیکشن است.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن