افراط گرایان تلاش در زمان بحران: Covid-19 همه گیر از این قاعده مستثنی است

جامعه سیاست یک استراتژی قدرتمند برای افراط گرایان. آنها تبدیل به فریاد تندرو پایین جاده به آدم مفید در درب ضرب

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399

جامعه سیاست یک استراتژی قدرتمند برای افراط گرایان. آنها تبدیل به فریاد تندرو پایین جاده به آدم مفید در درب ضربه توسط است که در آن ایده های افراطی به نظر می رسد کمتر تهاجمی و شوم. زمان بحران که عادی خدمات مختل هستند که جامعه سیاست خود را می توانید عمیق ترین اثر.

این COVID-19 بحران و آن دست کشیدن بر اثر فرصت را برای افراطیون برای پیشبرد ایدئولوژیک خود را در پروژه های. در بسیاری از کشورهای اروپایی و راست گرایان با استفاده از پروژه های کمک های جامعه به گسترش پیام خود را و استخدام.

آلمان و راست گرایان شده اند به خصوص فعال: اعضای 'حزب دموکرات ملی آلمان' (این Nationaldemokratische Partei Deutschlands, NPD) جناح جوانان پیشنهاد به خرید بروید برای بازنشستگان کمک به بی خانمان ها و کمک به پناهگاه های حیوانات. 'راه سوم' (Der Dritte Weg) یک حزب نئو نازی ها است ترویج آن را از محله کمک در کنار توطئه در مورد 'true' ریشه و هدف از COVID-19 و همچنین به عنوان تبلیغات برای برنامه ریزی تظاهرات بعد از آن در سال.

به واسطه افراط گرایی با ارائه کمک های اضطراری آشکار است اما فشارها و گونه ای از بحران مطمئنا فشار افراد مختلف به قبول کمک و توجه افراطی ایدئولوژی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن